return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
איך קוראים לטראק הזה?
View this Thread in Original format
eXeTik
משמיעים אותו פול ב-99

"I feel so good/fine
la laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa la la la..."
Hell_Copter
יש מצב תפרט טיפה יותר?
לה לה לה יש בחצי מהשירים ששמים שם...
DjChook
פששש גואטג

נהיית מועיל

סתם ראסמי אהבתי רועי, בחצי מהשירים
חחח
warpedd_
כמעט בטוח

KMC feat. Dhany - I Feel So Fine [G&M Project remix]

שכונה
טראקים של גיטלמן
eXeTik
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יש מצב תפרט טיפה יותר?
לה לה לה יש בחצי מהשירים ששמים שם...


זה הפיזמון...
לה להההההההההההההההההה לה לה לה לה...
יענו אחד קצר, אחרי זה "לה" ארוך כזה, ואז עוד קצרים

quote:
Originally posted by guetag


flat-lines - a night in sao paulo
לא בטוח
אבל בכל מקרה אני לא יודע איזה גירסא משמיעים של זה כי יש כמה


הלכתי לבדוק...

quote:
Originally posted by guetag
או שאתה מתכוון ל
Laava - wherever you are
גם בזה יש
LA LA....


לא זה...

quote:
Originally posted by warpedd_
כמעט בטוח

KMC feat. Dhany - I Feel So Fine [G&M Project remix]

שכונה
טראקים של גיטלמן


גם לא זה...
eXeTik
quote:
Originally posted by guetag
flat-lines - a night in sao paulo

יש את זה
ב
B.A CLUBBER 2002
אם אני לא טועה


אין את זה בהאב ולא בקאזה, מאיפה אני משיג?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
כמעט בטוח

KMC feat. Dhany - I Feel So Fine [G&M Project remix]

שכונה
טראקים של גיטלמן


זה הדבר הראשון שחשבתי עליו... אבל אין שם לה לה לה אז ישר הבנתי שזה לא זה
NaOren
quote:
Originally posted by DjChook
פששש גואטג

נהיית מועיל



rasmi...
eXeTik
quote:
Originally posted by guetag
flat-lines - a night in sao paulo


אני בשוק, חבר'ה- גוטאג היחידי פה שיכל לעזור לי, קשה להאמין :)
תודה אחי!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement