|
איך קוראים לטראק הזה?
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
משמיעים אותו פול ב-99
"I feel so good/fine
la laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa la la la..." |
|
|
| Hell_Copter |
יש מצב תפרט טיפה יותר?
לה לה לה יש בחצי מהשירים ששמים שם... |
|
|
| DjChook |
פששש גואטג
נהיית מועיל
סתם ראסמי אהבתי רועי, בחצי מהשירים
חחח |
|
|
| warpedd_ |
כמעט בטוח
KMC feat. Dhany - I Feel So Fine [G&M Project remix]
שכונה
טראקים של גיטלמן |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יש מצב תפרט טיפה יותר?
לה לה לה יש בחצי מהשירים ששמים שם... |
זה הפיזמון...
לה להההההההההההההההההה לה לה לה לה...
יענו אחד קצר, אחרי זה "לה" ארוך כזה, ואז עוד קצרים
| quote: | Originally posted by guetag
flat-lines - a night in sao paulo
לא בטוח
אבל בכל מקרה אני לא יודע איזה גירסא משמיעים של זה כי יש כמה |
הלכתי לבדוק...
| quote: | Originally posted by guetag
או שאתה מתכוון ל
Laava - wherever you are
גם בזה יש
LA LA.... |
לא זה...
| quote: | Originally posted by warpedd_
כמעט בטוח
KMC feat. Dhany - I Feel So Fine [G&M Project remix]
שכונה
טראקים של גיטלמן |
גם לא זה... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by guetag
flat-lines - a night in sao paulo
יש את זה
ב
B.A CLUBBER 2002
אם אני לא טועה |
אין את זה בהאב ולא בקאזה, מאיפה אני משיג? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
כמעט בטוח
KMC feat. Dhany - I Feel So Fine [G&M Project remix]
שכונה
טראקים של גיטלמן |
זה הדבר הראשון שחשבתי עליו... אבל אין שם לה לה לה אז ישר הבנתי שזה לא זה |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
פששש גואטג
נהיית מועיל
|
rasmi... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by guetag
flat-lines - a night in sao paulo |
אני בשוק, חבר'ה- גוטאג היחידי פה שיכל לעזור לי, קשה להאמין :)
תודה אחי!! |
|
|
|
|