|
חזרתי...
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
חזרתי אתמול אבל לא היה לי זמן להכנס....
אין לי כוח עכשיו לכתוב את מה שהיה אני יכתוב כבר מחר...
אבל סתם שיהיה לכם לידע כללי חזרתי...:eyespop: |
|
|
| oDrori |
וך הבא אחיRב
מצטער על המאתיים דולר... עובדות מלון זה משהו ביזיון |
|
|
| Hell_Copter |
ברוך השב אחי!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עבר באמת הרבה זמן... אני באמת מקווה שזה היה שווה את זה :D
ספר חוויות שתוכל
מעניין אותי איך הגלים שם באמת :D
הידידה הכי טובה שלי משם |
|
|
| NaOren |
| tazkir li eifo ayita...? |
|
|
| MoSH_MaN |
ברןך שובך הביתה!
באמת כבר התחלתי לשאות את עצמי ומתי תחזור.......... |
|
|
| DjChook |
אחי ברוך שובך !
באמת היית חסר פה |
|
|
| NyKoN |
חחח
באמת לא הבנתי לאיפה נעלמת
טוב שחזרת
איפה היית? |
|
|
| Dj Black |
WB
למרות שאני לא מכיר אותך כ"כ
:wtf: <=- מפחיד |
|
|
| luckystrike |
ברוך הבא אחי
:)
מקווה שעשית חיים ...
איפה היית תזכיר ? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ברוך הבא אחי
:)
מקווה שעשית חיים ...
איפה היית תזכיר ? |
קוסטה ריקה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
קוסטה ריקו |
ואללה תודה :)
יאללה אחי ספר חוויות |
|
|
|
|