|
Timmar av terror
|
View this Thread in Original format
| lonne |
Hejsan !
Idag ett år efter Wtc katastrofen pågår ett intressant program
på Tv4. Om ni sitter hemma slå på tv`n Nu.... |
|
|
| Endre |
"ööööönnnnöönnnönnnö"
"echvry ochne schat ap!!"
"omg he has a gun!!!"
"Maday maday"
"fly into thc tochwers!"
"ppppshshshshhshhhhhhh"
BOOOOOMMM!!! CRAAAAHHH!! KKRASHSHSSHHSHHHH
****
"today, speciall at channel 12 news!..."
så gick det till...
|
|
|
| AnD |
| quote: | Originally posted by Endre
"ööööönnnnöönnnönnnö"
"echvry ochne schat ap!!"
"omg he has a gun!!!"
"Maday maday"
"fly into thc tochwers!"
"ppppshshshshhshhhhhhh"
BOOOOOMMM!!! CRAAAAHHH!! KKRASHSHSSHHSHHHH
****
"today, speciall at channel 12 news!..."
så gick det till...
|
:p:p:p
thats what i thought
den där timmar av terror nu mitt på dagen var lite väl seg. Visst är det synd om de som dog vid terrordåden i usa och deras anhöriga men man måste tänka på att det var en hel del mer som dog i usa:s terrordåd i Afghanistan. |
|
|
| dj_hysterix |
| Jag höll inte en tyst minut idag klockan 12.00. Varför ska alltid amerikanerna uppfattas som det vore nån sorts kung över hela världen...det e ju fan sjukt! :eyespop:. Varför håller man inte en tyst minut för USA:s offer?!?! :nervous: (alltså jag menar dom som får USA:s missiler i arslet) |
|
|
| AC. |
Förstå mig inte fel men jag måste säga att jag njöt lite av att få se USA få sitt arsle sparkat...
och när ni ändå nämner de i afghanistan varför inte då dra upp de som dog i japan? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by AC.
Förstå mig inte fel men jag måste säga att jag njöt lite av att få se USA få sitt arsle sparkat... |
:conf:
| quote: | Originally posted by AC.
och när ni ändå nämner de i afghanistan varför inte då dra upp de som dog i japan? |
vad syftar du på? |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by reveal
:conf:
vad syftar du på? |
hmmm...vet inte vad han tänker på men jag tänker iaf på t.ex. hiroshima å nagasaki |
|
|
| AC. |
| quote: | Originally posted by Vizay
hmmm...vet inte vad han tänker på men jag tänker iaf på t.ex. hiroshima å nagasaki |
^^ tveklöst! |
|
|
| robstar |
Och sen kan man ju alltid tänka tillbaka lite it tiden...
typ andra världskriget å så... Usa gjorde ju ingenting då...*host*
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
De e synd om alla som har dödt pga av krig!
En del mäniskor tycker ja reagerar som dom är avund sjuka på att den 11 september har fått så mycket uppmärksamhet..(nu pratar ja inte om er här , utan i allmänhet"
"Men vi då?"
Helt fel grej å vara avund sjuk på... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Vizay
hmmm...vet inte vad han tänker på men jag tänker iaf på t.ex. hiroshima å nagasaki |
inte för att vara sån, men vad har det med terrorattacken mot world trade center att göra? |
|
|
| mindshooter |
Håller med om att man bör tycka synd om folket som dörr i afghanistan oxå...men det har inte med dom som dog i WTC att göra...
Att hålla en tyst minut för dom betyder inte att du stöttat USA över huvudtaget. Det betyder att du bryr dig om dina medmänniskor. Det var oskyldiga människor som dog. Och det tycker jag att man kan hålla en tyst minut för. Sen är det som sagt dumt att man inte gör det för Afghaner men det är inte WTC offrens fel. Varför håller ni inte själva en tyst minut för Afghanerna? Det är väl ändå saken i sig som betyder nåt. Skit i vad andra gör.....
Själv var jag ute och sprang på orienteringsrunda när det var tyst minut och det hade jag ingen aning om :rolleyes: |
|
|
| WhiteRussian |
Visst kan man tycka synd om dem som dog i terrorattackerna, det gör jag iaf, men USA "definetly had it coming" så att säga...
Helt absurt att man i USA inte förstår _varför_ terrorattackerna hände, Bush tror att det var "ren ondska" :haha:
Förresten är Bush farlig på riktigt, nästan i klass med Pinochet, och Stalin. |
|
|
|
|