return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
KAPPEN met oude threads omhoog halen!
View this Thread in Original format
SnuggLe
Sjezus, het lijkt wel MODE te worden! Tin tin doet het een paar keer met een paar wel aardige threads, waar het nog wel enig raakvlak heeft met dingen die nu gebeuren, maar nu gaan er allemaal mongolen hem imiteren. Kreischer2000, KAPPEN! Die van jou zijn 1) niet leuk 2) slaan nergens op 3) je doet er 5 tegelijk.

Jongens, zo gaat het forum alleen achteruit! Die oude dingen zijn meestal nutteloos! Het lijkt alleen of mensen zo hun postcount omhoog willen doen!

Het zorgt ook totaal niet voor overzicht. Ik ben dan echt wel de draad kwijt welke nieuw en welke oud zijn, plus het is nie leuk voor mods en newbies.

Dus echt KAPPEN gvd!

Greetz,
SnuggLe
DJ_Siesta
wtd, alst maar goeie threads zijn
SnuggLe
Ja, en wie zegt dat? Die van Kreischer waren dus echt nutteloze dingen. Check die myplaylocker thread.
En dan kunnen Petrus, Blik en ik zeker alles gaan bekijken en doen. No way, wordt zo een zootje.
New Wave
Ophoeren met die ouwe threads, serieus!!!
We mooeten up to date blijven.
Op die manier krijg je een interresant forum, niet meyt dei ouwe meuk......
Jappio
Ja idd.. btje nutteloos dit allemaal! Op zich is graven nie verkeerd, als het maar enig raakvlak heeft met de huidige situatie ofzo whehe

Nie doen dus als t nergens op slaat :rolleyes:
Yarnie
lollllllll
Kreischer2000 heeft volgens mij last van een ernistige vorm van de post pleuris :crazy:
Optimus
quote:
Originally posted by SnuggLe
Sjezus, het lijkt wel MODE te worden! Tin tin doet het een paar keer met een paar wel aardige threads, waar het nog wel enig raakvlak heeft met dingen die nu gebeuren, maar nu gaan er allemaal mongolen hem imiteren.



nobody beats the king of digging:D:D:D
!_PeTrUs_!
Ik vond ze wel grappig!


NOT!!!

Beetje kansloos imo. Puberaal gedrag en gebrek aan creativiteit zijn hier snel te vinden, maar zo erg hoeft nou ook weer niet!
SnuggLe
He he, er zijn mensen het met me eens :)
Mooi! Dan kan deze nu ook gesloten worden!
Blik
goeie thread Snuggle, het werd inderdaad beetje irritant de laatste tijd, de threads die Opti naar boven haalt zijnsoms ook totaal irrelevant (RMF back online ???:conf: )

maargoed, als je een ouwe thread naar boven wilt halen, doe dan een nuttige thread (zoals die van de 11/9 aanvallen)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement