return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 
Een Nederlandse naam nemen als dj? (pg. 2)
View this Thread in Original format
TranceFool
Haha humor, vond het al zo vaag dattie die naam voor zn productie gebruikte. Vind het beetje fout staan eigenlijk :p

Let The Light Shine In en The Theme vind ik allebei erg kewl. The Theme is alleen beetje overplayed. :)
Flipper01
Ik vond Jurgen Vries al zo'n vage naam, nu snap ik ook waarom!
Ik ben heel benieuwd hoe ver The Theme was gekomen onder de naam Darren Tate..

Wel grappig :D
eieregooie
quote:
Originally posted by Flipper01
Ik ben heel benieuwd hoe ver The Theme was gekomen onder de naam Darren Tate..


Sja, dat zullen we nooit weten...
mr.marcello
quote:
Originally posted by eieregooie
Sja, dat zullen we nooit weten...


We kunnen toch doen alsof? Doen we net alsof deze thread niet bestaat! :p

Met vriendelijke groet.
hamburgerboefje
quote:
Originally posted by Eye-Riz
DJ Hamburgerboefje....

:D
hehe zet er maar MC voor in plaats van Dj...
M_Peror
Vind 't wel humor eigenlijk... 't is eens andersom :)
mr.marcello
quote:
Originally posted by M_Peror
Vind 't wel humor eigenlijk... 't is eens andersom :)


Da's waar ja. Iedereen gebruikt tegenwoordig zoveel Engelse woorden en uitspraken, dat je het niet zou verwachten. Wie weet breekt er hiermee een tijdperk aan dat Engelsen en Amerikanen Nederlandse woorden en uitdrukkingen gaan gebruiken!! :D

Met vriendelijke groet.
Little Theseus
Vandaag (16-9) in de Metro (pag. 17)

quote:
Nederlandse naam garantie voor succes
Dance
De reputatie van de Nederlandse dance-scene is zo goed, dat de Engelse dj Darren Tate heeft besloten in de hitlijsten als Jurgen Vries door het leven te gaan. Een Nederlandse naam, want dat geeft garantie op succes, zo redeneert hij (anp)



dan kijk if ff naar de datum dat superhoersjinees dit verhaal al gepost heeft:
quote:
Sep-12-2002 21:13

rofl: "het hollandforum. Nieuws voordat het nieuws is."
Optimus
whahaha, nou ja, eerder Partyscene;)
mastah jc
kvinnut toch wel raar dat iemand een hele andere naam gebruikt die in verreweg niet op zijn eigen naam lijkt maja toch wel grappig dat het een nederlandse naam is...

Biohazard
sirry maar..

Jurgen Vries doet me denken aan DJ Jurgen, en als er een Dj is die ik niet wil horen dan is het hem wel.

Jurgen klinkt gewoon cheesy IMO :P
Gurian
Ik denk dat die MC's er ook erg blij mee zijn (NOT). Zal wel willen horen als ze zijn naam noemen. Wat zal dat voor een lachwekkende uitspraak worden.
Das precies hetzelfde als je darten gaat kijken en daar de niet engelse spelers worden genoemd door de caller. Dat klinkt ook voor geen meter.
Hij had het beter bij zijn eigen naam kunnen houden
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement