return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Welke muziekstijl vind je absoluut ruk? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by AlFerox



wist je trouwens al dat er van dat nummer een hardstyle remix gemaakt is?


You're kidding.... hoe heet ie?

Nook: hij heet nu P. Diddy, tis maar dat je het weet...
MaGiK54
Vind zelf apres-ski zuig. Krijg koppijn van het ene moment laat je tietuh zien schut je kont, dan weer een commerciële trance-meukplaat erdoorheen, dan weer iets over een krokodill, dan gaan we gezellig hosuh, dan moet je weer je handjes de lucht in gooien. Ik raak helemaal van slag van deze meuk. In de overige genres die je hebt opgegeven zit te minste nog wat logica en er is over de muziek nagedacht. Apres-ski- is een stom tekstje verzinnen over tieten, de handjes de lucht in gooien en wie is er al dronken en wie niet.
DJ_Massive
quote:
Originally posted by Chicane
100% Hardstyle... het is niet eens een stijl, het is gewoon 7 minuut achterlijke melodie met kwakende eendjes en 50 seconden bass... dat valt me echt op bij hardstyle, je hebt 3/4 break en de rest is bass... heel even 30 seconden dik stampen en dan weer dat knake melodietje....


GRUWELIJK...


amen brother:thepirate ;)
Dj Lex
Vind Nederlands talige muziek nix. Heb ik het meer over volkzangers als Frans Bauer en Marianne weber enso. Corry Konings bleh word er dood mee gegooid door me pa
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by Chicane
100% Hardstyle... het is niet eens een stijl, het is gewoon 7 minuut achterlijke melodie met kwakende eendjes en 50 seconden bass... dat valt me echt op bij hardstyle, je hebt 3/4 break en de rest is bass... heel even 30 seconden dik stampen en dan weer dat knake melodietje....


GRUWELIJK...


Ik weet het niet hoor, maar dan luister je naar de verkeerde hardstyle. Luister bijv, maar eens naar Technoboy - Hardrive, Brain Ovulation - Kicks and Bass (Acid Step mix), DJ Isaac - On the Edge en ga zo maar door...
ScuL
Allereerst wil ik ff opmerken dat ik het absoluut triest vind dat hardstyle in deze poll genoemd wordt, dan had je net zo goed techno en trance er ook in kunnen zetten. (Afgezien van het feit dat we ons hier op een tranceaddict forum bevinden :D)

Ik denk namelijk precies hetzelfde over techno als de gemiddelde hardstyle-hater over hardstyle denkt (en we hebben beiden geldige redenen om elkaars muziekstijl te bekritiseren), maar daar gaat het nu even niet om. (Voordat ik weer 4 pagina's vol met techno vs hardstyle discussies krijg). "Je hoort alleen maar een beat en de hele tijd hetzelfde" hehe.. oeps.. ik wilde bijna iets gaan zeggen maar laat ik me er maar niet aan wagen ...:rolleyes:

Ten tweede: Het is jammer dat je er maar één uit mag kiezen, maar in dat geval kies ik voor R&B. Dat slaat echt als een lul op een drumstel. Ski-Hut vind ik ook gruwelijk fout, Nederlandstalig ben ik ook niet gecharmeerd van en country is ook een drama. Maar R&B slaat alles. :whip:
moogwai
RUK & BAGGER met grote stip op 1... waarom.. ik heb absoluut niks met deze muziek en je hoef maar langs TMF of in een disco te komen en je wordt doodgegooid met deze muziek :mad:

ff snel mijn mening over bep. muzieksoorten.

Rock --> de toppers zijn wel aardig, leuk om te horen op de radio als je aan 't werken bent. Metallica, Nirvana, Gun's N Roses.. die hebben wel een paar leuke nummers ja :)

Rap --> tja.. een beetje lullen en zet daar een deuntje onder.. niks voor mij. Het toppunt van saaiheid.

Apres-Ski --> paar keer per jaar kan ik het verteren.. alleen die teksten soms... :crazy: :crazy: :crazy:

Nederlandstalig --> Andre Hazes owned :D Is soms wel leuk om te horen op de radio.. als het maar geen radio 10 gold is ofzo

Klassiek --> heb ik geen last van.. is vaak ook gewoon trance zonder bass :)

Country --> heb ik ook geen last van.. alleen van die country bob :D

Hardstyle -->

quote:
Originally posted by ScuL
Allereerst wil ik ff opmerken dat ik het absoluut triest vind dat hardstyle in deze poll genoemd wordt, dan had je net zo goed techno en trance er ook in kunnen zetten. (Afgezien van het feit dat we ons hier op een tranceaddict forum bevinden :D)

Ik denk namelijk precies hetzelfde over techno als de gemiddelde hardstyle-hater over hardstyle denkt (en we hebben beiden geldige redenen om elkaars muziekstijl te bekritiseren), maar daar gaat het nu even niet om. (Voordat ik weer 4 pagina's vol met techno vs hardstyle discussies krijg). "Je hoort alleen maar een beat en de hele tijd hetzelfde" hehe.. oeps.. ik wilde bijna iets gaan zeggen maar laat ik me er maar niet aan wagen ...:rolleyes:


hier ben ik het dus zeker wel met Scul eens! Dit hoort niet in de poll

Ik ben niet zo'n hardstyle liefhebber.. maar ik vind het af en toe zeker wel oke. En wat versta je eigenlijk onder hardstyle dan??? Dit is niet eens een afgebakend genre.. vaak wordt hier ook gewoon HardTrance, Hardhouse, Harde club of zelfs techno onderverstaan.. alle wat "HARD" is dus :)
AlFerox
quote:
Originally posted by moogwai
hier ben ik het dus zeker wel met Scul eens! Dit hoort niet in de poll

Ik ben niet zo'n hardstyle liefhebber.. maar ik vind het af en toe zeker wel oke. En wat versta je eigenlijk onder hardstyle dan??? Dit is niet eens een afgebakend genre.. vaak wordt hier ook gewoon HardTrance, Hardhouse, Harde club of zelfs techno onderverstaan.. alle wat "HARD" is dus :)


mwoah.. dacht het niet! :o

in de BG van een tijdje geleden (vorig jaar ofzo) stond hardstyle beschreven als een combinatie van duitse hardtrance en nederlandse oldschool.
ik denk dat die beschrijving wel redelijk in de buurt komt.
kreischer2000
Ja haal hardstyle uit die poll!!! Of zet techno erbij :D
AFA
Ik wil niet lullig doen maar HardStyle is maar een verzonnen term van Q-dance voor haar feesten. Onder Hardstyle vallen de hardere soorten Duitse/Italiaanse/Nederlandse muziek. Daaronder valt dus ook Hardtrance

Kamaya
R&B

Ik ben ook niet zo'n fan van een heleboel andere stijlen in dit rijtje, maar dees zuigt toch wel 't hardst!

btw, onder nederlandstalig zou ik Acda & de Munnik scharen, dat vind ik dan soms nog best leuk (soms dus)



Groeten, Kamaya.
Smirnoff
Ik kan niet kiezen uit dit rijtje dus ik heb voor overig gekozen.
Ik hou niet van die danny christiaan muziek en heintje enz...... van die duitse schlagers (of hoe je dat ook schrijft :D)

duss........

;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement