|
tillbaka
|
View this Thread in Original format
| fruktsoppa |
back in buissness. länge sen hörrni, vet inte ens vad jag har för signatur egentligen.
ville bara säga hej o kolla att allt var lugnt.
ha det bra//henkoapa |
|
|
| Endre |
den legendariske Fruksoppa, dig har man hört om, "han som inte lyssnar på trance"
|
|
|
| SteveTranz4ever |
Själv kom jag tillbaks för en vecka sen efter ett uppehåll sen Juni typ... orkade dock inte fixa en thread för de så jag tar mig lite plats här i stället :)
... / Steve |
|
|
|
|