return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Misja Helsloot in Now & Wow (D.A.)
View this Thread in Original format
Jappio
Gelukkig hebben ze het toch weer zo ver gekregen (tenminste dat neem ik aan) want na de dubbele boeking van vorige week komt misja toch nog op Dance Again!

quote:

24 - 10
Rotterdam - Now&Wow


Gelukkig maar. Dit wordt weer fijn feestje, en ik zal er zijn :D
Rinus
Yahoo, ik zal er ook zeker zijn. Tis alleen jammer dat het niet in Off_corso word gehouden maarja je kan niet alles hebben.

BTW was het niet zoow dat de DA na de 19de jurgen kwam?
TranceFool
joepiee :D:D, ook maar eens gaan kijken dan :), week ervoor is trouwens Erick E
Optimus
quote:
Originally posted by TranceFool
joepiee :D:D, ook maar eens gaan kijken dan :), week ervoor is trouwens Erick E


je bedoelt de maand ervoor:)
Dj Lex
Ik ben er denk ik ook bij. Ff kijken of ik m,e tentamens al geleerd heb in die tijd, maar ja het blijft Misja :D
tijs08
weer een overbodige post van mij....

tuurlijk dak er ook bij ben.... tentamens of niet!!

loooooooos met die handel.. vorige keer feestje in N&W Misja ook horen draaien.. en het dak ging er af!! echt super avondje gehad dankzij hem!

en natuurlijk hebben we ook Mark Stable nog, onze resident-meester uit de regio.. echt ondergewaardeerd als je het mij vraagt :p

en zekersss jammer dat het niet in OFF_CORSO =
das echt MIJN tent... beste tent om een goed :eyes: :cool: :crazy: :stongue: feestje te hebben! all eyes on the dj!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement