|
Misja Helsloot in Now & Wow (D.A.)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
Gelukkig hebben ze het toch weer zo ver gekregen (tenminste dat neem ik aan) want na de dubbele boeking van vorige week komt misja toch nog op Dance Again!
| quote: |
24 - 10
Rotterdam - Now&Wow
|
Gelukkig maar. Dit wordt weer fijn feestje, en ik zal er zijn :D |
|
|
| Rinus |
Yahoo, ik zal er ook zeker zijn. Tis alleen jammer dat het niet in Off_corso word gehouden maarja je kan niet alles hebben.
BTW was het niet zoow dat de DA na de 19de jurgen kwam? |
|
|
| TranceFool |
| joepiee :D:D, ook maar eens gaan kijken dan :), week ervoor is trouwens Erick E |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by TranceFool
joepiee :D:D, ook maar eens gaan kijken dan :), week ervoor is trouwens Erick E |
je bedoelt de maand ervoor:) |
|
|
| Dj Lex |
| Ik ben er denk ik ook bij. Ff kijken of ik m,e tentamens al geleerd heb in die tijd, maar ja het blijft Misja :D |
|
|
| tijs08 |
weer een overbodige post van mij....
tuurlijk dak er ook bij ben.... tentamens of niet!!
loooooooos met die handel.. vorige keer feestje in N&W Misja ook horen draaien.. en het dak ging er af!! echt super avondje gehad dankzij hem!
en natuurlijk hebben we ook Mark Stable nog, onze resident-meester uit de regio.. echt ondergewaardeerd als je het mij vraagt :p
en zekersss jammer dat het niet in OFF_CORSO =
das echt MIJN tent... beste tent om een goed :eyes: :cool: :crazy: :stongue: feestje te hebben! all eyes on the dj!! |
|
|
|
|