return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
שלום לכולם
View this Thread in Original format
yahel222
מה אנשים חזרתי אתמול חמשוש
אחרי עוד שבועיים בצבא
כבר יותר מחודש !!! חחחח

אהה ולידיעת גיל
מיום חמישי עד שלישי שעבר (זתמורת בראש השנה) עשיתי אבטשים בב"ש
עזרנו למשטרה
ושמרנו בקניון ובאגד ובשוק ובלילות בפורום !!
Hell_Copter
ברוך השב גבר!!!!
אני מקווה שאתה לא סובל יותר מדי...
לא שזה כל כך קשה מה שאתה עושה :D
העיקר שאתה בריא ופה איתנו
MoSH_MaN
שלוםםםםםםםם אחי
:D :D
DjChook
דותןןןן

תחזיק מעמד גבר

זה לא עוד הרבה זמן


(חחח)
NyKoN
בואנה מה זה המעפנות הזאת?
אתה שומר בקניונים וזה השירות שלך?
חחח
אנשים קורעים את התחת עושים מסעות של 120 ק"מ עם 40 קילו על הגב ואתה שומר בקניון
חחחח

קצת אירוני
Scorchio
ואללללה דותן מה המצב אחשלו
איך בצבא ספר חוויות עניינים
luckystrike
מה המצב אחי !!!
כמה זמן לסוף הטירונות ?

דרך אגב חבל שלא אמרת שהיית בבאר שבע

היה לי הדרכה בבא"פ (בסיס אימונים פיקודי) לכיש
וה ממש לא רחוק - בערב חשבנו לקפוץ לבאר שבע
ווויתרנו על הענין
yahel222
קודם כל זה לא השירות שלי
אני עכשיו בטירונות
אז הקפיצו אותנו בחג לעשות אבטשים בב"ש זה משהו חד פעמי...
וזה ממש כיף שתדעו לכם למרות שזה היה במקום חופש

וחפיף גם ככה לא נתנו לנו לצאת מבית החיל אבל ממש סבבה שם
בריכה
ביקורים
ממש בית מלון
Tarantula
quote:
Originally posted by yahel222
קודם כל זה לא השירות שלי
אני עכשיו בטירונות
אז הקפיצו אותנו בחג לעשות אבטשים בב"ש זה משהו חד פעמי...
וזה ממש כיף שתדעו לכם למרות שזה היה במקום חופש

וחפיף גם ככה לא נתנו לנו לצאת מבית החיל אבל ממש סבבה שם
בריכה
ביקורים
ממש בית מלון


ועוד אומרים שצבא זה סיוט :D :D :happy2: :haha:
luckystrike
quote:
Originally posted by yahel222
קודם כל זה לא השירות שלי
אני עכשיו בטירונות
אז הקפיצו אותנו בחג לעשות אבטשים בב"ש זה משהו חד פעמי...
וזה ממש כיף שתדעו לכם למרות שזה היה במקום חופש

וחפיף גם ככה לא נתנו לנו לצאת מבית החיל אבל ממש סבבה שם
בריכה
ביקורים
ממש בית מלון


אתה עושה את הטירונות בזיקים ?

Ariels
אחותי בזיקים הייתי שם יום חמישי בטקס השבעה שלה
ואל תגיד לי שאתה בפלוגת וולקן כי זה אומר שהייתי בטקס השבעה שלך יא מאעפן
yahel222
quote:
Originally posted by Ariels
אחותי בזיקים הייתי שם יום חמישי בטקס השבעה שלה
ואל תגיד לי שאתה בפלוגת וולקן כי זה אומר שהייתי בטקס השבעה שלך יא מאעפן


לא מאמין לך
אני וולקן
בזיקים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement