return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
y0 y0 y0!
View this Thread in Original format
DJ-Energy
מ'מצב אנשים
הרגע חזרתי מאמסטרדם
היה בנזונהההההההההההההה כיף!!!!!!

אבל תמיד נחמד לחזור
DjChook
ואלה אחי

איך היה ?
MoSH_MaN
ברוך שובךךךךךךךךך!!!!!!!!
Hell_Copter
ברוך שובך אח שלי~!!!!!
ספר חוויות
Tarantula
ברוך השב!!!!
חחח.....:D אנשים מתחילים לחזור...

איך היה באמת? מה קנית? איזה מתנה הבאת לי?
:D :D :haha: :haha: :stongue:
HyPeRSoNiC
ואללה אחי ברוך שובך!!!!!!!!!!
ספר חוויות אל תתבייש
:D
nimrod levi
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
ואללה אחי ברוך שובך!!!!!!!!!!
ספר חוויות אל תתבייש
:D


בדיו' מה שבאתי להגיד
בורך הבא
וספפפר
nesher
למה זה נראה לי כאילו עזבת לפני יומיים?
לא יודע
לא משנה
ברוך שובך
אין כמו בארץ
*cough* אלק *cough*
Hell_Copter
quote:
Originally posted by nesher
למה זה נראה לי כאילו עזבת לפני יומיים?


זה אשכרה ככה...
אני מסתכל פתאום באיי סי קיו וקולט אותו שם....
וחושב רגע הוא לא אמור להיות בהולנד?! מה התאריך היום
Segev
ברוך שובך אחי איך היה?

NyKoN
מה קורה אחי?

אין כמו הולנד
אבל שוב אין כמו בארץ..
:D


ולא נראה לי שהוא יודע כמה זה עלה :P
luckystrike
אחי !!!!!!!!!!!!!!!!!

אתה אפס - התקשרתי אלייך לפני שנסעת והשארתי הודעות
וכאלה ! תרים צילצול - לא שמעתי ממך שנה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement