|
y0 y0 y0!
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
מ'מצב אנשים
הרגע חזרתי מאמסטרדם
היה בנזונהההההההההההההה כיף!!!!!!
אבל תמיד נחמד לחזור |
|
|
| DjChook |
ואלה אחי
איך היה ? |
|
|
| MoSH_MaN |
| ברוך שובךךךךךךךךך!!!!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
ברוך שובך אח שלי~!!!!!
ספר חוויות |
|
|
| Tarantula |
ברוך השב!!!!
חחח.....:D אנשים מתחילים לחזור...
איך היה באמת? מה קנית? איזה מתנה הבאת לי?
:D :D :haha: :haha: :stongue: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
ואללה אחי ברוך שובך!!!!!!!!!!
ספר חוויות אל תתבייש
:D |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
ואללה אחי ברוך שובך!!!!!!!!!!
ספר חוויות אל תתבייש
:D |
בדיו' מה שבאתי להגיד
בורך הבא
וספפפר |
|
|
| nesher |
למה זה נראה לי כאילו עזבת לפני יומיים?
לא יודע
לא משנה
ברוך שובך
אין כמו בארץ
*cough* אלק *cough* |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nesher
למה זה נראה לי כאילו עזבת לפני יומיים?
|
זה אשכרה ככה...
אני מסתכל פתאום באיי סי קיו וקולט אותו שם....
וחושב רגע הוא לא אמור להיות בהולנד?! מה התאריך היום |
|
|
| Segev |
| ברוך שובך אחי איך היה? |
|
|
| NyKoN |
מה קורה אחי?
אין כמו הולנד
אבל שוב אין כמו בארץ..
:D
ולא נראה לי שהוא יודע כמה זה עלה :P |
|
|
| luckystrike |
אחי !!!!!!!!!!!!!!!!!
אתה אפס - התקשרתי אלייך לפני שנסעת והשארתי הודעות
וכאלה ! תרים צילצול - לא שמעתי ממך שנה |
|
|
|
|