return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Wat vind jij ultra-sexy aan een vrouw (pg. 5)
View this Thread in Original format
Donna
En wie heeft het hier nu weer over een relatie?? Het gaat over sexy daggik....

Ennuh,sexy zijn blikken die gewisseld worden,dit kan zijn tussen mensen die meeeeeters van elkaar afstaan of op elkaars lip,als iemands blik me fascineerd gaak echt niet eerst checken of zn ass me wel aanstaat,playen is de keyword,of hebben we het toch over een relatie ipv sexy?
Want dan kun je t beter hebben over het zoeken naar een sexy partner die voldoet aan de eisen over een uiterlijk....
@ddicted
quote:
Originally posted by Donna
En wie heeft het hier nu weer over een relatie?? Het gaat over sexy daggik....

Ennuh,sexy zijn blikken die gewisseld worden,dit kan zijn tussen mensen die meeeeeters van elkaar afstaan of op elkaars lip,als iemands blik me fascineerd gaak echt niet eerst checken of zn ass me wel aanstaat,playen is de keyword,of hebben we het toch over een relatie ipv sexy?
Want dan kun je t beter hebben over het zoeken naar een sexy partner die voldoet aan de eisen over een uiterlijk....

Iedereen zijn eigen mening toch ? Wat jij sexy vind, hoef een ander nog nie sexy te vinden.
Donna
Zucht:rolleyes:
@ddicted
quote:
Originally posted by Donna
Zucht:rolleyes:

Met of zonder rook ?:D

heppik iets verkeerd geinterpreteerd misschien ?
aphex
Mond, ogen en kont :D

lfmd :)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by aphex
Mond, ogen en kont :D

lfmd :)

w0xx0r, en wij maar denken dat je door je comp was opgegeten ofzo :tongue2
total woot
quote:
Waar ik helemaal voor ga in een vrouw?
Mooie ogen! In een leuk koppie als 't ff kan...
De rest maakt me dan niet zo veel meer uit, een goed figuur (en met goed bedoel ik niet per se super slank, maar gewoon de juiste verhoudingen) is meegenomen, maar whatever, dan ben ik toch allang gesmolten...

beter kan ik t niet zeggen
:)
mastah jc
quote:
Originally posted by total woot

beter kan ik t niet zeggen
:)

meer valt er ook niet te zeggen... dat is ongeveer alles :D
New Wave
Ben ik nu de enige die een mooi schaamstreek heel mooi vind? jullie kennen ook alleen maar naar asses kijken he...MIETJES..alleen naar beneden kijken bij de vrouwtjes als de rug naar je toe gekeerd is!!!:p
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by New Wave
Ben ik nu de enige die een mooi schaamstreek heel mooi vind? jullie kennen ook alleen maar naar asses kijken he...MIETJES..alleen naar beneden kijken bij de vrouwtjes als de rug naar je toe gekeerd is!!!:p

waarom doe je kleur zo geil., uh geel :D

Mr Zimz
OWja!! nog wat!!

een vrouw die een beetje ondeugend is ken ook wel ontzettend sexy zijn!!
inkijk zonder dat je alles ziet = ook erg sexy

dussss. dat vind ik ook wel sexy.. ff nadenken morgen heb ik vast wel weer wat
eieregooie
quote:
Originally posted by Mr Zimz
ff nadenken morgen heb ik vast wel weer wat

Jij heb ook altijd wat he... :rolleyes: :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement