|
Mixje ter download (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DanceTrend |
| Ik heb m ook, en hij klinkt errug lekker!! :o :cool: |
|
|
| DJ_Siesta |
hebbem ook, ook al ff gefikt op me MD, want hijs bloedjelekker, zeker op de ochtend alsk aant gymen ben :D
fat!:D |
|
|
| Flipper01 |
| Ik kreeg net de tip van Odyne om deze eens te downloaden, nou ik ben benieuwd.. |
|
|
| eieregooie |
*bloos*
Ik had nie gedacht dattie zo in de smaak zou vallen... Bedankt mensen!!! :D |
|
|
| Flipper01 |
Nou, ik heb hem binnen en grotendeels geluisterd en ik moet zeggen: TOP!! Echt een heerlijk mixje!
Odyne, bedankt voor de tip en Eieregooie voor de sound!! |
|
|
| Odyne |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Odyne, bedankt voor de tip en Eieregooie voor de sound!! |
:D |
|
|
| moogwai |
Precies mijn smaak, lekker relaxte muziek!
Hopelijk kan ik 'm downen op school, dan kan ik ook wat commentaar geven op jouw skills :D |
|
|
| mr.marcello |
Ben 'm dan nu ook maar aan het downloaden (lekker laat ja, ik weet het)!! Ben benieuwd!!!
Met vriendelijke groet. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Odyne
:D |
:D |
|
|
| Mr Zimz |
heeft iedereen m nou al gedownload ken ik ook weer een keertje internetten!! :D
maarja bax.. zoals altijd.. Wicked !!
keep on mix'n :happy2: |
|
|
| eieregooie |
| Kwou um eigenlijk ook nog ff in de internationale forums zetten... :) |
|
|
| arjoderoon |
mm ik wil hem ook even hebben eigenlijk. ziet er goed uit maar ik kan nie inloggen op die ftp server....
wie helpt me?
[edit]hij geeft aan dat het wachtwoord niet geldig is. is er een nieuw wachtwoord ingesteld? of kan ik de mix nog ergens anders krijgen?[/edit] |
|
|
|
|