return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Robert Miles - Fable (Gil Shwartz Mix)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
ובכן, הנה עוד משהו נחמד שלי
רמיקס לטראק האלוף משכבר הימים
אבל אני לא ייתן לו למות!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


Robert Miles - Fable (Gil Shwartz Mix)


תהנו! :)
t0xIc
מוריד
אני יתן תגובה בבוקר
Segev
מוריד עכשיו נגיב עוד 15 דקות משהו כזה
MoSH_MaN
!!!גיל אני שונא את ה-היי הט שאתה שם

בעצם את הקצב!
חחח כבר אמרתי לך את זה......

יפה יפה כתבת את המלודיה.....
:D


בילד אפ אדיר
אהבתי
רק שאת הקצב לאאאאאאאאאאאאא


משהו חסר.......:confused:
Tarantula
דווקא אהבתי!
:D :D :D
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Tarantula
דווקא אהבתי!
:D :D :D


תודה! :)

ומוש, שנים שאני מנסה לפענח ת'מוח ש'ך אבל עד עכשיו לא הבנתי
אשכרה הכנסת אותי לתסכול רצחני בקשר לזה

כשתדע מה אתה לא אוהב בקצב, תודיע לי כי אני מת לדעת :)


עוד מישהו רוצה להגיב?!?!?!?!?!

חחחחחחחחחחחחחחחחח
Segev
לפי לדעתי לא יורד משאר אטראקים שלך אחלה אחלה אתה תמשיך ככה ותגיע לגדולות :crazy: :D
Klever
Gil is the shiiizzznitt...what else can I say. Great remix of a classic track, one of my personal favorites. Keep it up Gil...p3ac3!!

Klever
NeMeSiS1234
גיל אל תתייחס למוש אני כמוך ואני חושב שעוד הרבה פה כבר מזמן הפסיקו להבין את הראש שלו
אבל מוש אם אתה לא יכול להסביר מה אתה חושב אז מי כן :tongue2
בקיצור גיל את הטראק אהבתי לאללה חוץ מזה שזה נשמע לי כאילו לקחתה את המאלודיה ושיחקת איתה באיזה תוכנה מאפנה כי האיכות לא משהו
או שזה רק אני
בכל מקרה קצב נחמד וטראק יפה
כל הכבוד
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
גיל אל תתייחס למוש אני כמוך ואני חושב שעוד הרבה פה כבר מזמן הפסיקו להבין את הראש שלו
אבל מוש אם אתה לא יכול להסביר מה אתה חושב אז מי כן :tongue2
בקיצור גיל את הטראק אהבתי לאללה חוץ מזה שזה נשמע לי כאילו לקחתה את המאלודיה ושיחקת איתה באיזה תוכנה מאפנה כי האיכות לא משהו
או שזה רק אני
בכל מקרה קצב נחמד וטראק יפה
כל הכבוד



חחח הקצב פשוט לא רך מספיק.....

כיאלו קשה לי עכשיו להסביר את זה...זה לא איכות גרועה בן אדם זה פשוט הקצב הזה נשמע ככה רועש מעצבן כזה

ומה אתה בסדר?
הוא כתב את המלודיה על הסינטיסייזר שלו....

eXeTik
אהבתי את הבילדאפ, אבל הקולות רקע ממש הורסים... הם גם לא משתלבים טוב עם הבילדאפ עצמו ואפילו הורסים אותו.
מה שבאמת עושה טראק אפליפטינג זה שהכל משתלב ביחד והכל עולה לכניסה ואז יש את ה
breakdown
יענו הפואנטה בטראק שבא לך למות.

ראיתי שניסית לעשות שהכל יעלה כזה ל
breakdown
אבל הקולות ברקע ממש הורסים ולא משתלבים טוב
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by eXeTik
אבל הקולות ברקע ממש הורסים ולא משתלבים טוב

נו זה המקצב שלו....

הוא לא רך ועדיין חזק מידי...

מאסטרינג.....:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement