|
Robert Miles - Fable (Gil Shwartz Mix)
|
View this Thread in Original format
| t0xIc |
מוריד
אני יתן תגובה בבוקר |
|
|
| Segev |
| מוריד עכשיו נגיב עוד 15 דקות משהו כזה |
|
|
| MoSH_MaN |
!!!גיל אני שונא את ה-היי הט שאתה שם
בעצם את הקצב!
חחח כבר אמרתי לך את זה......
יפה יפה כתבת את המלודיה.....
:D
בילד אפ אדיר
אהבתי
רק שאת הקצב לאאאאאאאאאאאאא
משהו חסר.......:confused: |
|
|
| Tarantula |
דווקא אהבתי!
:D :D :D |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Tarantula
דווקא אהבתי!
:D :D :D |
תודה! :)
ומוש, שנים שאני מנסה לפענח ת'מוח ש'ך אבל עד עכשיו לא הבנתי
אשכרה הכנסת אותי לתסכול רצחני בקשר לזה
כשתדע מה אתה לא אוהב בקצב, תודיע לי כי אני מת לדעת :)
עוד מישהו רוצה להגיב?!?!?!?!?!
חחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| Segev |
| לפי לדעתי לא יורד משאר אטראקים שלך אחלה אחלה אתה תמשיך ככה ותגיע לגדולות :crazy: :D |
|
|
| Klever |
Gil is the shiiizzznitt...what else can I say. Great remix of a classic track, one of my personal favorites. Keep it up Gil...p3ac3!!
Klever |
|
|
| NeMeSiS1234 |
גיל אל תתייחס למוש אני כמוך ואני חושב שעוד הרבה פה כבר מזמן הפסיקו להבין את הראש שלו
אבל מוש אם אתה לא יכול להסביר מה אתה חושב אז מי כן :tongue2
בקיצור גיל את הטראק אהבתי לאללה חוץ מזה שזה נשמע לי כאילו לקחתה את המאלודיה ושיחקת איתה באיזה תוכנה מאפנה כי האיכות לא משהו
או שזה רק אני
בכל מקרה קצב נחמד וטראק יפה
כל הכבוד |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
גיל אל תתייחס למוש אני כמוך ואני חושב שעוד הרבה פה כבר מזמן הפסיקו להבין את הראש שלו
אבל מוש אם אתה לא יכול להסביר מה אתה חושב אז מי כן :tongue2
בקיצור גיל את הטראק אהבתי לאללה חוץ מזה שזה נשמע לי כאילו לקחתה את המאלודיה ושיחקת איתה באיזה תוכנה מאפנה כי האיכות לא משהו
או שזה רק אני
בכל מקרה קצב נחמד וטראק יפה
כל הכבוד |
חחח הקצב פשוט לא רך מספיק.....
כיאלו קשה לי עכשיו להסביר את זה...זה לא איכות גרועה בן אדם זה פשוט הקצב הזה נשמע ככה רועש מעצבן כזה
ומה אתה בסדר?
הוא כתב את המלודיה על הסינטיסייזר שלו.... |
|
|
| eXeTik |
אהבתי את הבילדאפ, אבל הקולות רקע ממש הורסים... הם גם לא משתלבים טוב עם הבילדאפ עצמו ואפילו הורסים אותו.
מה שבאמת עושה טראק אפליפטינג זה שהכל משתלב ביחד והכל עולה לכניסה ואז יש את ה
breakdown
יענו הפואנטה בטראק שבא לך למות.
ראיתי שניסית לעשות שהכל יעלה כזה ל
breakdown
אבל הקולות ברקע ממש הורסים ולא משתלבים טוב |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אבל הקולות ברקע ממש הורסים ולא משתלבים טוב |
נו זה המקצב שלו....
הוא לא רך ועדיין חזק מידי...
מאסטרינג.....:rolleyes: |
|
|
|
|