|
[26, 27 & 28/07/2013] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| dj_mdma |
I have a full travel package to Tomorrowland for sale. I bought 4 but one of my friends has pulled out. I have checked with Tomorrowland and Brussels Airlines (who are managing the global travel packages) and a change of name on my order is possible.
The package includes return travel to and from Belgium via the Eurostar at St Pancras.
A full weekend pass to Tomorrowland.
A camping pitch for 5 days (We arrive on Thursday evening and leave on Monday afternoon, leaving a warm up for the festival and a day of recovery before heading home) You will need to bring your own camping equipment.
There are various bits and bobs that also come with the package such as the daily tomorrowland newspaper, food and drink on the return journey, some trinkets etc.
I only want what I paid for it which is £570. NO OFFERS.
You would be going with myself, my gf and 2 other friends.
Thanks |
|
|
| dj_mdma |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Moved :p |
Thanks ;) |
|
|
| MikeVee |
Nog steeds geen volledige line-up (soms worden areas toegevoegd op de line-up pagina zonder het bekend te maken), de bandjes en hun info die ook maar op zich laten wachten. En dat terwijl over anderhalve week de opbouw begint.
Veel onduidelijkheid dit jaar. |
|
|
| MikeVee |
Bandjes zijn binnen, time-table online.
Nog een dikke 4 weken tijd om de planning te maken die nooit gevolgd gaat worden.
Uiteraard een foto gepost op de social media. :toocool: :D |
|
|
| Tone Deco |
| Hier wel verbazing bij de timetable van TranceAddict... :confused: |
|
|
| MikeVee |
Deze week!
van de weersvoorspellingen trek ik me niets aan. Dat blijkt toch elk jaar meer dan goed mee te vallen ondanks de vooruitzichten. :D |
|
|
| FredNova |
| iemand enige verzoekjes (prog trance classics) voor zondag net na de middag? :) |
|
|
| MikeVee |
De progfanboys gaan niet hoor :D
Maar post die set hier nadien toch maar :) |
|
|
| FredNova |
afhankelijk van de hoeveelheid volk gaat het (Mc)Prog zijn of toch al wat steviger
weet nog niet goed, heb al wat leuke (vergeten?) classics uit de kast gehaald |
|
|
| Config |
Ik heb geen spijt dat ik er niet bij ben maar had de set wel graag eens gehoord natuurlijk.
The Ambush - Everlast ? |
|
|
| MikeVee |
Topweekend, vond het persoonlijk een van de betere edities :D
Decoratie & stages waren wederom van een hoger niveau.
De nieuwe indeling van het terrein maakt het naar mijn gevoel minder druk, en de doorstroming was toch altijd vlot.
Jammer genoeg was de bedieing ad barren bij momenten ronduit slecht: traag, vele dranken die dagelijks al uren voor het einde niet meer te krijgen waren.
De inkom ging zeer vlot en laat nog zeker ruimte om effectief eens controles te doen. Nu blijft zowel de fouillering als de aangekondigde identiteitscontrole een lachertje.
Heerlijk afkoelen met de regen ook op vrijdag en zaterdag.
Het mainstage show element vond ik iets minder, decor was indrukwekkend, maar qua licht ed zijn er al betere edities geweest.
Catering op het terrein was ook uitstekend, deftige porties gekregen. Maison Bru was ook heerlijk om eens even rustig en normaal te kunnen eten. Dessertjes bij Roger van Damme triok op geen zak dit jaar: slecht drankje en het ging blijkbaar meer om de presentatie dan het eigenlijke eten. Verleden jaar was dat veel lekkerder, nu de moeite niet.
Vrijag hier en daar wat rondgelopen en uiteindelijk enkel aan de main wat langere sets gehoord. Fedde Le Grand,was OK; Hardwell & Sebastian Ingrosso goed, Tiësto was gewoon uitstekend.
Zaterdag leuke set van Martin Solveig, Awxell heerklijke SHMstyle set, Avicci was OK maar blijf het vinden dat zijn huidige stijl niet geschikt is voor grote areas wegens te weinig energie die in zijn nieuwe nummers zit. Armin top.
Zondag kanllen bij Indecent Noise & PvD in de TranceAddict tent. Dan nog even wat gaan meezingen bij kai Tracid in de ILT90s tent waarna Johan Gielen daar een set speelde met veel te veel nummers van na die periode wat jammer was.
Dik feest bij Regi, waren dan ook enkel hitjes. Afgesloten bij Guetta.
Ik heb me laten meedrijven en zelf geen artiestkeuze gemaakt deze keer. |
|
|
|
|