return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Liveacts (pg. 2)
View this Thread in Original format
AlFerox
ja dat wordt wel vaker over live-acts beweerd. dat ze er gewoon een DAT-je naast hebben lopen..

Johannes Heil

jammer dat die zo weinig in Nederland is!
eieregooie
quote:
Originally posted by Pjotr G
Dit ben ik afgelopen zondag met mijn liveset :D (de grootste kick denkbaar; voor muziekmakers)

Kewl!

Vor mij UNDERWORLD trouwens :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by AlFerox
Johannes Heil

jammer dat die zo weinig in Nederland is!

Check dit:

Elke Ampère editie staat een grote techno naam in de schijnwerpers.
Op 28 september is dat Johannes Heil. De Duitse techno kameleon Johannes Heil begon zijn dj carrière op zijn 16e in de techno-bistro `Kanzleramt` van Heiko Laux. Hun gezamenlijke project `Item One` was het begin van een interessante reeks releases op het Kanzleramt label. In 1998 kwam Heils doorbraak met het album `Reality to Midi`. De compleet nieuwe sound die hij liet horen, zette de techno-scene op zijn kop. Vette bassen, acidlijnen en totaal gefilterde tracks waarin soms toch nog wat vocals te horen zijn, kenmerken Johannes Heils stijl. Zijn nieuwste album heet niet voor niets `Heilstyle`; volgens Heil zelf komt dat neer op het beheersen van de kunst van het produceren om zo een sterke energie te creëren.

Naast Johannes Heil zal niemand minder dan Michel de Hey een set presenteren. Een groot Dj en Producer uit Rotterdam, bekend om zijn techno en techhouse sounds, heeft al overal ter wereld gedraaid. Hij is bekend om zijn optredens op Dancevalley waar hij ook de mixcompilatie voor maakte in 2002. Tevens is hij uitgeroepen tot beste techno dj in nederland dit jaar. Oliver Way begon in 1995 zijn bookingsagency Morpheus Productions. Naarmate het rooster van de boekingen aanzienlijk toenam kwamen er verschillende releases van de artiesten uit die grote successen boekten. Bekende voorbeelden hiervan zijn DJ Funk, Robert Armani, Ben Sims en Morpheus Productions (Oliver Way & Jason Carter).
In 2002 werd hij door Sony gevraagd een cd te compileren voor hun Incredible series. Netzoals de vorige ampere DJ, Marco Carola. Oliver Way draaide al op alle grote feesten over de hele wereld, van USA tot Dublin, van Amsterdam tot Spanje.

Room 1:
Johannes Heil (Kanzleramt/ Uturn Ger),
Michel de Hey (EC/Immaculate Music NL),
Oliver Way (Urban Substance/ Ampere resident UK),
Lazy-Eye (Ampere resident)

room 2:
Drum 'n Bass infiltration by Luc Skywalker (Sirius) & Mo (TF).
Hosted by Har (Amp)

Meer info op www.nightlive.nl
Voorverkoopadressen;
Maastricht: kledingzaak Bizarre,
Sittard: Music Machine,
Heerlen: Satisfaction,
Echt: Fotomuller,
Roermond: Powerhouse,
Eindhoven: Rare Records,
Breda: Magik,
Amsterdam: Outland Records,
Den Bosch: Trend,
Den Haag: Midtown,
Rotterdam: Midtown,
Utrecht: Twist and Shout,
Venlo: Sounds, Hasselt, Giga Swing

:D :D :D

Greetz,
SnuggLe
techno:logy
SPEEDY J

heb er by the way geen ervaring mee, maar van livesets van deze gozer word ik toch wel blij
Pjotr G
speedy J is inderdaad heel erg goed, en zijn live is ook zo live als je t kunt doen
TimeportE
ik wist helemaal nie dat speedy j live was, maar ik heb wel eens junkie xl live gezien, daar zag ik idd nie veel live gebeuren alleen een soort wave sampletje der door heen gooien.. maar die gast produceerd wel lekkere stuff en weet wel weer de menigte op te focken! :D
TranceFool
Ik zag vorige week Underworld vanaf Lowlands op MTV en dat zag er echt zo vet uit, echt niet normaal gewoon. Dit wil ik echt nog een keer meemaken :)
SnuggLe
Underworld is wel vet, ik heb ze live op Lowlands gezien.
Muziek is super oke, show wat minder. Beetje eentonig...

stefv
ik vind bas kunnen wel goed..
heeft wel rare platen soms, maar ook zeker wel wat rlxe platen
is btw nog iets van een achterneef ovzoow van mij :D :D
New Wave
quote:
Originally posted by AlFerox
live-acts:

Speedy J, Ignition Technician, Acid Junkies, Glenn Wilson, Terence Fixmer, The Advent, Johannes Heil, Vitalic, Secret Cinema, Miss Kitten & The Hacker, Cristian Varela

live-acts zijn koel!! :D

U vergeet het masterlijke (ex)duo Richie Hawtin and Luke Slater...mwwhhhooeeeessssjjj

Leander
ORBITAL!!!!

(@DanceValley 2001 bijvoorbeeld :tongue3 :eyespop: :crazy: )
magrec
Oakey Live + DJ
For those people into Oakey's new sound from his new album Bunkka, he's doing a live performance including a DJ set at Zouk in Singapore. Heineken Thirst presents Paul Oakenfold is Paul's new World Tour and starts on Thursday October 3rd, 2002. After launching in Asia, Thirst will roll into Brazil in November. Moving though South America in early 2003, the events continue to Australia, North America and Europe throughout the year.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement