return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Ricky Effe & Mauro Picotto LIVE @ Mysteryland
View this Thread in Original format
DanceTrend
Iemand gehoord? Ik vond het zoooooooo vet. Was al bekaf enzo, maar ging me daar toch uit mn dak!! :D En nee, GEEN pillen ofzo :p
Ik ging ook nog door mijn enkel, maar daar voelde ik nix van :D

Anyway, issie ook ergens nog een keer te beluisteren want ik kan nix vinden :)?
Joost008
Kheb wel het deel van de Picotto set die op de radio is uitgezonden (25min), die zou ik wel naar je toe kunne sturen als je wilt stuur maar een pm.
GrtZ
Joost
AlFerox
het was toch een live-act van Picotto ofzo, of gewoon een dj-set?? en deed die dat samen met Ricky Effe?
DanceTrend
quote:
Originally posted by Joost008
Kheb wel het deel van de Picotto set die op de radio is uitgezonden (25min), die zou ik wel naar je toe kunne sturen als je wilt stuur maar een pm.
GrtZ
Joost

Ja die heb ik dus ook alleen het beste deel staat er dus niet op [begin]... :(

quote:
Originally posted by AlFerox
het was toch een live-act van Picotto ofzo, of gewoon een dj-set?? en deed die dat samen met Ricky Effe?

Eerst was er een live-act van Effe & Picotto samen [20 min. ong.] en daarna een dj set van Picotto alleen.. Beiden zeer vet :) Alleen die live-act + het begin van Picotto is het vetst..
Chicane
quote:
Originally posted by DanceTrend
Iemand gehoord? Ik vond het zoooooooo vet. Was al bekaf enzo, maar ging me daar toch uit mn dak!! :D En nee, GEEN pillen ofzo :p
Ik ging ook nog door mijn enkel, maar daar voelde ik nix van :D

Anyway, issie ook ergens nog een keer te beluisteren want ik kan nix vinden :)?



Was je zusje er ook (ghehe, erg ben ik he? :D)? Ik stond ook even te gapen daar bij de afsluiting en idd picotto en effe waren lekker bezig... maar vond Astrid toch net effe wat lekkerder draaien:



Ruben_Dubbink
zijn die discs ook ergens verkrijgbaar Chicane?
Was laatst volgens mij ook in een andere thread de vraag, maar heb nog geen antwoord gelezen eigenlijk. Weet iemand dit?

GreetZ
DJ Bazz
jaja die slipmats hebben we nu wel gezien:D, ik stond naast je toen je ze kreeg uitgereikt, zo'n kale irri gast haalde jammer genoeg die 2 andere matjes weg:whip:
Chicane
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
zijn die discs ook ergens verkrijgbaar Chicane?
Was laatst volgens mij ook in een andere thread de vraag, maar heb nog geen antwoord gelezen eigenlijk. Weet iemand dit?

GreetZ


ID&T houdt van exclusiviteit, kijk maar naar al hun evenementen, ze willen het alleenrecht hebben op foto's enzo, dus mag je geen camara meenemen of professionele opname apparatuur.
Zo ook met slipmats, die dingen zijn exclusief voor ID&T gemaakt.


Kreeg trouwens vandaag 2 'nieuwe' (gebruikt door alle grote DJ's die in de studio in Amsterdam zijn geweest) slipmatjes over de post ook van ID&T, gesigneerd door iedereen die toen vrijdag aanwezig was (Faro, Olav Boswijk, Koen van Thijn, Ronny Hammond, Dennis Hoebee) omdat ik een cdtje had gestuurd, als reactie op een oproep aan iedereen die Cool Sessions had opgenomen, om die naar ID&T te sturen :)


Heb nu 3 ID&T slipmatjes vol met handtekeningen.. vet relakst, zal die andere 2 ook scannen morgen :D
franzelare
Ik heb ze neit gehoord

ik denk dat ik in de q-dance tent stond :D
live sets heb ik bij niet gedownload ik heb nog genoeg te luisteren en ik heb er helemaal geen tijd voor :(

misschien dat ik nog een keer een zooi van ML download maar het is ook al weer zo lang geleden :) dat er al weer genoeg andere live sets te krijgen zijn!
Optimus
MAAAUUURRROOOOOOO!!!!!!!!!


whaaaa, die set was VETTTTTTTT!!!!!!!!!!:crazy:

Bellie
Tering.... Die set was echt de beste van het hele feest.HAd niet verwacht dat ze zo zouden knallen. Hey begin was idd het vetst met Ricky Effe en het eerste half uur van picotto.Gruwelijke platen allemaal.Echt kut dat ze maar 25 min hadden uitgezonden.Slaat echt nergens op. OF zend een hele set uit maar niet 25 min. Heb hem dus maar gewist.

GREETZ!!
DanceTrend
quote:
Originally posted by Chicane



Was je zusje er ook (ghehe, erg ben ik he? :D)? Ik stond ook even te gapen daar bij de afsluiting en idd picotto en effe waren lekker bezig... maar vond Astrid toch net effe wat lekkerder draaien:

LOL toen ik dit las :D Precies op dat moment stonden wij namelijk ook bij Astrid zoals DJ Bazz al zei :D

En nee me zussie was er niet ;)

Jammer dat het niet te downen is, zou het graag nog eens willen horen :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement