|
FTP-tje
|
View this Thread in Original format
| Arstmak |
Kheb sinds kort een FTP aan staan (alleen trance, singles en live-sets). Voor mensen die geintereerd zijn, stuur me maar een PM en dan geef ik je de details. Of nee, ik zet het wel gewoon hier neer (beetje cryptisch, dat wel)
IP: 80.126.17.146
UN: de site naam (afgekort, dus 2 letters) in HOOFDLETTERS
PW: zie UN.
Dit moet wel lukken zo d8 ik.
Greetz |
|
|
| Jappio |
530 Not logged in, home directory does not exist.
Bij mij werkt t nie :) |
|
|
| DanceTrend |
331 User name okay, need password.
PASS (hidden)
530 Not logged in, home directory does not exist.
! Logon failure, so quitting
:conf: :conf: |
|
|
| Arstmak |
Hmm, vaag. Gister deed ie het nog.... IK PM jullie wel eff.
Edit: ik weet het al, had mn directory aangepast. Nu moet ie ut weer doen.... |
|
|
| Jappio |
| Hij doet t nu wel :) |
|
|
| Cosmic Guy |
Ik merk het ja......:D Kan alleen niet zien wat jullie downen (of uppen, mag ook natuurlijk:D)
O ja, maximaal 2 users per x |
|
|
| Valhalla |
| Zeker handig. Zal wat spul uppen als je het goed vind. |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by Valhalla
Zeker handig. Zal wat spul uppen als je het goed vind. |
Uppen mag altijd, alleen liever geen progressive spul, daar hou ik niet zo van |
|
|
| Emphelator |
| Nou moet er wel iemand afgaan, zo kan ik er niet op :mad: |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by Emphelator
Nou moet er wel iemand afgaan, zo kan ik er niet op :mad: |
Geduld is een schone zaak...
Moet nu wel weer lukken |
|
|
| kreischer2000 |
| Dankjewel!!! |
|
|
| eieregooie |
Ghehehe...
Sunset Series Part 1 - Bax - Crepuscular Rays.mp3
Sweet! :D |
|
|
|
|