return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Evolution - Sept 21st 2002
View this Thread in Original format
mr.marcello
Line-up: Erick-E, Jose, Jurgen, Klubbheads, Lock 'n Load, CJ Stone, G-Spott (live).

Gaan er nog mensen naar dit feestje in Utrecht?

Met vriendelijke groet.
franzelare
ik ben dan wel in utrecht maar ik ga al naar een ander feestje :)

dit lijkt me ook niet echt een feest voor mij :)

dus nee ik ga niet ;)
Kamaya
Ik kom ook, afgezien van het feit dat ik niet kan vind ik de line-up ook niet denderend (eufemisme).

De groeten, Kamaya.
Blik
quote:
Originally posted by Kamaya
Ik kom ook, afgezien van het feit dat ik niet kan vind ik de line-up ook niet denderend (eufemisme).


BUSTED!!!!

hierbij wens ik Kamaya veel plezier op dit feestje :p
mr.marcello
Hoe heet dat deuntje nou op de site van Evolution (www.dancenation.nl)??

Met vriendelijke groet.
basd
Neuh line-up is ook niet echt mijn ding om het maar eens zwak uit te drukken...

Ik ga eindelijk een van mijn helden eens live zien... James Holden 3 uur lang in de Q..
mr.marcello
quote:
Originally posted by basd
Neuh line-up is ook niet echt mijn ding om het maar eens zwak uit te drukken...


Ook de Klubbheads niet?!?! :p

Met vriendelijke groet.
basd
quote:
Originally posted by mr.marcello


Ook de Klubbheads niet?!?! :p

Met vriendelijke groet.

Inderdaad, VOORAL de Klubbheads niet :D
Blik
quote:
Originally posted by mr.marcello
Hoe heet dat deuntje nou op de site van Evolution (www.dancenation.nl)??

Met vriendelijke groet.


is dat nie G-Spott - G-licious??
eieregooie
Alleen Erick-E is wel okeej...

Optimus
vorig jaar was ik er ook, dat was echt een goed feest:) met een hardhouse (Dana, Dave Randall) en een classics area (Darkraver, Rob) echt top!:)

Jammer dat er nu alleen een trance gedeelte is, en de line up vind ik niet echt bijzonder

Over de Klubbheads, iedereen zit er wel overheen te schijten, maar de helft van jullie hebben ze nog nooit live gehord. Op Evolution vorig jaar sloten ze af in de Main area en ze draaiden toen gewoon goed en hard! (heb nog Serendipity Mas Mix gehoord;))
eieregooie
Ik schijt op hun, niet op al hun platen :D :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement