|
Evolution - Sept 21st 2002
|
View this Thread in Original format
| mr.marcello |
Line-up: Erick-E, Jose, Jurgen, Klubbheads, Lock 'n Load, CJ Stone, G-Spott (live).
Gaan er nog mensen naar dit feestje in Utrecht?
Met vriendelijke groet. |
|
|
| franzelare |
ik ben dan wel in utrecht maar ik ga al naar een ander feestje :)
dit lijkt me ook niet echt een feest voor mij :)
dus nee ik ga niet ;) |
|
|
| Kamaya |
Ik kom ook, afgezien van het feit dat ik niet kan vind ik de line-up ook niet denderend (eufemisme).
De groeten, Kamaya. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Kamaya
Ik kom ook, afgezien van het feit dat ik niet kan vind ik de line-up ook niet denderend (eufemisme).
|
BUSTED!!!!
hierbij wens ik Kamaya veel plezier op dit feestje :p |
|
|
| mr.marcello |
Hoe heet dat deuntje nou op de site van Evolution (www.dancenation.nl)??
Met vriendelijke groet. |
|
|
| basd |
Neuh line-up is ook niet echt mijn ding om het maar eens zwak uit te drukken...
Ik ga eindelijk een van mijn helden eens live zien... James Holden 3 uur lang in de Q.. |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by basd
Neuh line-up is ook niet echt mijn ding om het maar eens zwak uit te drukken... |
Ook de Klubbheads niet?!?! :p
Met vriendelijke groet. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Ook de Klubbheads niet?!?! :p
Met vriendelijke groet. |
Inderdaad, VOORAL de Klubbheads niet :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Hoe heet dat deuntje nou op de site van Evolution (www.dancenation.nl)??
Met vriendelijke groet. |
is dat nie G-Spott - G-licious?? |
|
|
| eieregooie |
| Alleen Erick-E is wel okeej... |
|
|
| Optimus |
vorig jaar was ik er ook, dat was echt een goed feest:) met een hardhouse (Dana, Dave Randall) en een classics area (Darkraver, Rob) echt top!:)
Jammer dat er nu alleen een trance gedeelte is, en de line up vind ik niet echt bijzonder
Over de Klubbheads, iedereen zit er wel overheen te schijten, maar de helft van jullie hebben ze nog nooit live gehord. Op Evolution vorig jaar sloten ze af in de Main area en ze draaiden toen gewoon goed en hard! (heb nog Serendipity Mas Mix gehoord;)) |
|
|
| eieregooie |
| Ik schijt op hun, niet op al hun platen :D :p |
|
|
|
|