|
Svensson en Gielen
|
View this Thread in Original format
| Teknikol |
wat vinden de de Dutch TA's van die 2???
Persoonlijk vind ik dat ze zuigen...
En ik lees welles in sommige treads dat Svensson&Gielen tot de beste trance duo's behoren...daar ben ik het duzz totaal niet mee eens
maar goed, jullie opinies!! |
|
|
| John |
ik vind hun producties met de dag slechter worden... the question is volgens mij een van de slechtste platen ooit:D
maar hun vroegere werk vind ik nog steeds erg relax (airscape dingen enzow) en ook beauty of silence vind ik een lekker nr. en ook sommige remixen zijn lang zeker niet slecht (sommige wel maar goed...ik bekijk et positief:p)
het best duo zijn ze zeker niet..
ohw en volgens mij is svenson met 1 s? maar goed een mierenneuker (of een fan:D) die daar op let:) |
|
|
| Dr. Kuipers |
Vind Svenson & Gielen nie slecht, maar ook nie echt superz
Remixen zijn altijd best wel relaxed!
DJ Tiesto - Lethal Industry (Svenson & Gielen Remix)
en Beauty Of Silence is ook wel lekker, maar vind de eigen producties wel minder vinden.
Ze doen altijd de TE themes, maar die zijn er wel op achteruit gegaan...
Twisted was wel lekker, maar We Know what You Did en The Question vink nie echt top. |
|
|
| AlFerox |
| zie sig + avatar :D |
|
|
| Flipper01 |
| Qua producties zijn er veeeeeel betere DUO's te noemen!! Wat betreft de remixen zou ik niet veel weten. Vind het dus niet een geweldig duo |
|
|
| kolkiewolkie |
mja, remixen vind ik vaak wel goed (zie eerdergenoemde tiesto remix!), maar naar de beauty of silence, wat ik echt een heerlijk nummer vond en vind, is er weinig goeds meer uitgebracht.. twisted, we know what you did allebei zuignummers
nieuwe weet ik nog nie, kheb nog 1.5 gig aan muziek liggen die ik momenteel in een hoog tempo aan het doorwerken ben en ook ff beoordeel :) |
|
|
| moogwai |
Als je kijkt naar hun verleden, naar wat voor top platen ze hebben geproduceerd, dan vind ik ze zeker top. Alleen de laatste tijd is het weer wat minder met hun ja. Het klinkt allemaal hetzelfde, daar heb je gelijk in, maar toch zitten er vaak erg lekkere nummers tussen.
Dit zijn mijn favo's, en daar zitten weinig recente tracks in...
Top 10 productions:
1. Airscape - L'esperanza
2. Des Mitchel - Welcome To The Dance
3. Svenson & Gielen - The Beauty Of Silence
4. Svenson - Clubbin On Sunshine
5. Balearic Bill - Destination Sunshine
6. Svenson & Gielen - Twisted
7. Lexicon 4 - Reach Me
8. Airscape - Pacific Melody
9. Abnea - Velvet Moods
10. Airscape - Cruising
Top 10 remixes:
1. Delerium feat. Sarah Mc Lachlan - Silence (Airscape Remix)
2. DJ Tiësto - Sparkles (Airscape Remix)
3. Vengaboys - Kiss (Airscape Remix)
4. Chicane - Halcyon (Airscape Remix)
5. Ultra - Free (Svenson And Gielen Remix)
6. Watergate - Heart Of Asia (Des Mitchell Remix)
7. DJ Tiesto - Lethal Industry (Svenson And Gielen Remix)
8. RMB - Deep Down Below (Airscape Remix)
9. Sylver - Turn The Tide (Airscape Remix)
10. Safri Duo - Played-A-Live (Airscape Remix)
11. Allegro - Moments Of Love (Svenson Remix) |
|
|
| Gurian |
ik vindt het duo niet zo heel erg slecht maar ben er wel mee eens dat ze steeds minder worden. Ik heb het idee dat ze telkens als ze een nieuw nummer maken als themasong dat er tussen door doen. Ik heb het idee dat ze hun laatste nummers ff snel willen doen.
| quote: | Originally posted by John
het best duo zijn ze zeker niet..
ohw en volgens mij is svenson met 1 s? maar goed een mierenneuker (of een fan:D) die daar op let:) |
Dus of je bent een fan of je bent een mierenneuker :haha: |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by moogwai
Als je kijkt naar hun verleden, naar wat voor top platen ze hebben geproduceerd, dan vind ik ze zeker top. Alleen de laatste tijd is het weer wat minder met hun ja. Het klinkt allemaal hetzelfde, daar heb je gelijk in, maar toch zitten er vaak erg lekkere nummers tussen.
Dit zijn mijn favo's, en daar zitten weinig recente tracks in...
Top 10 productions:
1. Airscape - L'esperanza
2. Des Mitchel - Welcome To The Dance
3. Svenson & Gielen - The Beauty Of Silence
4. Svenson - Clubbin On Sunshine
5. Balearic Bill - Destination Sunshine
6. Svenson & Gielen - Twisted
7. Lexicon 4 - Reach Me
8. Airscape - Pacific Melody
9. Abnea - Velvet Moods
10. Airscape - Cruising
Top 10 remixes:
1. Delerium feat. Sarah Mc Lachlan - Silence (Airscape Remix)
2. DJ Tiësto - Sparkles (Airscape Remix)
3. Vengaboys - Kiss (Airscape Remix)
4. Chicane - Halcyon (Airscape Remix)
5. Ultra - Free (Svenson And Gielen Remix)
6. Watergate - Heart Of Asia (Des Mitchell Remix)
7. DJ Tiesto - Lethal Industry (Svenson And Gielen Remix)
8. RMB - Deep Down Below (Airscape Remix)
9. Sylver - Turn The Tide (Airscape Remix)
10. Safri Duo - Played-A-Live (Airscape Remix)
11. Allegro - Moments Of Love (Svenson Remix) |
Idd zeeeeer mooi lijstje toch wel hor! :) |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by Gurian
ik vindt het duo niet zo heel erg slecht maar ben er wel mee eens dat ze steeds minder worden. Ik heb het idee dat ze telkens als ze een nieuw nummer maken als themasong dat er tussen door doen. Ik heb het idee dat ze hun laatste nummers ff snel willen doen.
Dus of je bent een fan of je bent een mierenneuker :haha: |
yup;)
en dat lijstje van moogwai zijn allemaal stuk voor stuk relaxte tracks:)...
dus svenson en gielen WAREN een goed duo? |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by John
dus svenson en gielen WAREN een goed duo? |
1 nummer van hun vond ik relext, alleen nu ook al niet meer: the beauty of silence.
de oude airscape vind ik wel goed hoor, daar niet van, maar das alleen gielen. |
|
|
| New Wave |
slecht......goh, ze lijken niet allemaal een beetje op elkaar....niet een beetje te extreem ook :rolleyes:
Echt baggerzooi...... |
|
|
|
|