|
ברצלונה
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
חברים
אני נוסע מחר ב7 ועשרה לברצלונה
ואני הולך לקאמפ נואו ביום שבת בערב כנראה (אם אני אשיג כרטיסים) למשחק של ברצלונה- סנטיאגו
:D
אז חג שמח לכולכם ושיעבור בשקט |
|
|
| Hell_Copter |
תהנה גבר!!!!
אל תשכח להביא איתך מתנות שאתה חוזר :D |
|
|
| t0xIc |
| תהנה אח שלי!!! שמור על עצמך |
|
|
| MoSH_MaN |
אחייי תהנה!!!!!!!
זה מקום בן זונה!!!!!!
אני כל כך מת עליו!!!!!!!
פשוט בא לי לחזור אליו עוד פעם!!!!
גם אני הייתי בקמאפ נו
איזה איצטדיון בו זונה!!!!!!
ואתה תשיג כרטיס אל תדאג.... |
|
|
| Tarantula |
תבלה כמו שצריך גבר!!!
:D :D :D :happy2: |
|
|
| NaOren |
יוואו איזה כייף לך...
ברצלונה
להיות ובמגרש של יובה זה החלום שלי...
וואלה הייתי בגמר המונדיאל אבל אני עדיין מת להיות במשחק של ברצה נגד ריאל!!!
תהנה אח"ש
שמור על עצמך |
|
|
| oDrori |
| לא יודע אם תפסתי אותך בזמן אבל תהנה !!!! |
|
|
|
|