return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
ברצלונה
View this Thread in Original format
NyKoN
חברים
אני נוסע מחר ב7 ועשרה לברצלונה
ואני הולך לקאמפ נואו ביום שבת בערב כנראה (אם אני אשיג כרטיסים) למשחק של ברצלונה- סנטיאגו
:D


אז חג שמח לכולכם ושיעבור בשקט
Hell_Copter
תהנה גבר!!!!
אל תשכח להביא איתך מתנות שאתה חוזר :D
t0xIc
תהנה אח שלי!!! שמור על עצמך
MoSH_MaN
אחייי תהנה!!!!!!!

זה מקום בן זונה!!!!!!

אני כל כך מת עליו!!!!!!!

פשוט בא לי לחזור אליו עוד פעם!!!!

גם אני הייתי בקמאפ נו

איזה איצטדיון בו זונה!!!!!!
ואתה תשיג כרטיס אל תדאג....
Tarantula
תבלה כמו שצריך גבר!!!
:D :D :D :happy2:
NaOren
יוואו איזה כייף לך...
ברצלונה
להיות ובמגרש של יובה זה החלום שלי...

וואלה הייתי בגמר המונדיאל אבל אני עדיין מת להיות במשחק של ברצה נגד ריאל!!!

תהנה אח"ש
שמור על עצמך
oDrori
לא יודע אם תפסתי אותך בזמן אבל תהנה !!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement