return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Armin met Kid Vicious NU!!!
View this Thread in Original format
DJ Bazz
ben ff aant luisteren:) klinkt wel erg lekker, wie luistert er nog meer??
mr.marcello
Ben al de hele tijd aan het luisteren en het klinkt errug lekker!! :)

Met vriendelijke groet.
Martillo
Jup, me is aan het luisteren. Hij draait precies mijn stijl muziek, heerlijke trance en van hem gaan we nog veel horen.

Uit de stal van Ferry en dat kun je ook goed horen, big friend of Rob Corsten (Vac-Scene). Running in the family :D
-=Freezel=-
in het Tracklist forum heb ik de totale Tracklist gepost.....:)
Flipper01
Ik heb hem ook geluisterd en hij was erg lekker!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement