|
Armin met Kid Vicious NU!!!
|
View this Thread in Original format
| DJ Bazz |
| ben ff aant luisteren:) klinkt wel erg lekker, wie luistert er nog meer?? |
|
|
| mr.marcello |
Ben al de hele tijd aan het luisteren en het klinkt errug lekker!! :)
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Martillo |
Jup, me is aan het luisteren. Hij draait precies mijn stijl muziek, heerlijke trance en van hem gaan we nog veel horen.
Uit de stal van Ferry en dat kun je ook goed horen, big friend of Rob Corsten (Vac-Scene). Running in the family :D |
|
|
| -=Freezel=- |
| in het Tracklist forum heb ik de totale Tracklist gepost.....:) |
|
|
| Flipper01 |
| Ik heb hem ook geluisterd en hij was erg lekker!!! |
|
|
|
|