return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
tiesto en awards (het moet niet gekker worden)
View this Thread in Original format
magrec
Het gaat lekker met DJ Tiësto. De super-jock uit Breda heeft namelijk de Award voor 'Beste progressive DJ Ibiza 2002' gewonnen, uitgereikt in club Pacha op het vakantie-eiland. Tiësto werd gekozen uit een sterk deelnemersveld. Zo was er concurrentie van ondermeer Paul Oakenfold, Paul van Dyk en Sasha.

Hmm sorry hoor het moet niet lachwekkender worden hoor :p
Ik neem aan dat jullie wel snappen wat ik bedoel :p

och och och....
basd
Nee ik snap het niet... HELLUP !

Nee maarre effe zonder gekheid...

Tiesto heeft deze zomer imo niet echt iets speciaals laten zien.. Wat ik van hem gehoord heb (en dat is niet echt veel, omdat ik het niet speciaal vond) was eigenlijk veel van hetzelfde.. en ISOS 3 was imo ook een grote tegenvaller...

En dan toch die award? Voor progressive DJ (wat ie niet eens is)?
Nou ja het zal wel...
Blik
en ligt dat aan Tiësto of aan het publiek dat in Ibiza is gaan wezen feesten dat Tiësto de award wint??

het is wel makkelijk om telkens een sneer naar Tiësto te geven vind je ook niet
magrec
sneer?
Gewoon een eerlijke mening die van basd toch?
basd
Het was inderdaad gewoon mijn mening Blik... Gewoon zoals blijkbaar ineens de mode is (moet je het 'music discussion'-forum eens een tijdje in de gaten houden) een trap richting Tiesto geven was niet mijn bedoeling.. Dat is veel te makkelijk en bovendien heb ik daar geen reden voor.

Ik vind alleen dattie op basis van wat ik deze zomer (en het hele jaar eigenlijk) van em gehoord heb hij die titel niet verdient.
Teknikol
quote:
Originally posted by basd
en ISOS 3 was imo ook een grote tegenvaller...

ISOS 3 is vet! (IMO:D)

dat heet nou smaak/meningsverschil
Jappio
quote:
Originally posted by Teknikol

ISOS 3 is vet! (IMO:D)

dat heet nou smaak/meningsverschil

de release party was wat minder, tijs heeft daar uurtje gedraaid en ging toen weer weg ofzo terwijl die 3 uur zou draaien..

Vind trouwens, basd, dat tiesto toch nog steeds lekkere setjes neerzet. Denk daarbij aan Impulz, 1 orgasme :D.. Ook DD dit jaar was 1 groot orgasme, en zo heb ik nog wel wat meer setjes van m gehoord die vet waren :)
eieregooie
Hij mag van mij best een award krijgen, maar dan wel voor trance dj en idd niet voor prog dj...
basd
quote:
Originally posted by Jappio
Vind trouwens, basd, dat tiesto toch nog steeds lekkere setjes neerzet. Denk daarbij aan Impulz, 1 orgasme :D..

Heb me op Impulz bij Tiesto ook wel vermaakt hoor, daar niet van. Erg verrassend (qua platen en zo) was het alleen niet.

En DD was wel een gevalletje apart, jammer dat ik daar niet bij was.
magrec
Het ging me idd om die naam van da award progressive....

hehe als ie volgend jaar iets meer techno gaat draaien krijgt ie zo de titel beste techno dj....

Voor de rest kan ik me wel betere dj's voorstellen maar ik vind het wel ok voor tiesto, zal me niks verbazen als hij op nr 1 van dj mag komt.

Flippe
Kan hij zelf toch niks aan doen?
ER wordt op hem gestemd (neem ik aan) ,
enne ik denk dat je als Dj best trots mag zijn op zo'n prijs,
je krijgt zo wel te horen wat de mensen van je vinden, dat is in dit geval dus positief
magrec
quote:
Originally posted by Flippe
Kan hij zelf toch niks aan doen?
ER wordt op hem gestemd (neem ik aan) ,
enne ik denk dat je als Dj best trots mag zijn op zo'n prijs,
je krijgt zo wel te horen wat de mensen van je vinden, dat is in dit geval dus positief

Nee daar ken ie ook niks aan doen aan die naam, maar ja voor je het weet krijg je sensation black praktijken op een feest waar progressive wordt gedraaid. (mensen die associëren prog met tiesto maar dat blijkt dan iets anders te zijn en dan gaan ze de dj's uitfluiten :p):nervous: :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement