Aangezien de wereld niet alleen rond muziek draait:
Ik ben al heel mijn leven gigantische fan van superhelden, actiehelden en allerlei andere comics, graphic novels en hun verfilmingen.
Nooit ontgroeid :p
Jakhira
:D
Config
zo erg is dat nu ook weer niet he :)
Jakhira
Kevin was deze thread begonnen ter ere van mij appreciatie van Justin Timberlake.
Hier doet Sheeran verdomd hard zijn best om JT na te doen (met succes!) ;)
TOR
Weet niet of deze jonge formatie kan doorgaan als guilty pleasure, maar ik ken ze van Studio Brussel en zag ze onlangs live aan het werk... Serieus onder de indruk was ik.
TOR
Heel af en toe, in een onbezonnen moment, durf ik wel eens ten prooi te vallen aan de stroperige tonen van een ouderwetse uplifter :)
Jakhira
Trance als guilty pleasure, hehe :)
Jakhira
Jakhira
Alomtegenwoordig op zowat alle radiozenders...
Waar ik helemaal begrip voor heb :o
Config
Kvind het ook geen slecht nummer eigenlijk. Er is erger te horen tegenwoordig :)