|
RIP Keddo
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Jag vet att många inte hänger här längre, allra minst jag men ville ändå hedra en gammal SWETA-medlem vid namn Tom Bjurman, mer känd här på forumet back in the days som Keddo.
Jag har precis fått reda på att han gick bort för en tid sen.
Jag vet inte exakt när eller hur men ville ändå hedra honom genom denna minnespost.
Vila i frid Keddo aka. Tom!
Bild från Blommor & Bin 2008
Martin, jag, Tom
TA-profil
http://www.tranceaddict.com/forums/...nfo&userid=5100
/ Steve :( |
|
|
| montana |
| wow, skulle gå in här för att kolla en annan grej så fick man se detta. vila i frid mannen. |
|
|
| hustler |
| Tråkigt. VIla i frid! |
|
|
| SWE_TRANCE |
Även jag kikade in som jag gör lite då och då för att se vad som sker, tråkigt att läsa.
R.I.P Tom |
|
|
| Jeremy H |
Verkligen tråkigt att läsa!
Tror vi träffades vid på nåt Trance Energy runt 2005 eller så.
Vila i frid! |
|
|
|
|