return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
בבבבקשה תעזרו לי!!! כנסו מהר
View this Thread in Original format
AnthemFreak
ממצב אחים שלי??!
שמעו.....
יש לי התלבטות ענקית....
אני חייב שתעזרו לייי
אחרי עבודה קשה בקיץ
יש לי הרבה כסף
עכשיו החלטתי לקנות ציוד (של די ג'יי) עוד לא אבל יש לי את הכסף
אחרי שקניתי את הציוד נשאר לי 2500 שקל ככה
ההתלבטות הגדולה שלי היא:
PlayStation 2 Vs. הרבה בגדים ולהנות מהחיים
אני לא יודע מה לעשות
הפלייסטיישן 2 עולה 1700 שקל + שבב לצרובים ולכל שיטות המשחקים שעולה 700 שקל
או
שאני ישאיר את הכסף לעצמי ויהנה ממנו
זתומרת
לקנות בגדים דיסקים וכל החרטות
בבבבבבבבבבבבבבקקקקקקקקקקקקקקקקשששששששה תגידו לי מה אתם חושבים, מה אתם הייתם עושים
בתודה מראש

נ.ב.
אני לא יצטרך לקנות משחקים במלא כסף למה אני יודע מאיפה להוריד מלאאאא משחקים
ובשוק הכרמל משחק עולה 30 שקל
HyPeRSoNiC
אח שלי
מה אתה צריך פליי סטיישן 2 כשיש מחשב??????
אני אגיד לך את האמת - לחבר שלי יש פלייסטיישן 2 עם מלא משחקים
אהבתי. זה מכשיר טוב
אבל מאכזב...... יעני לא כזה טוב כמו שכולם אומרים
אני הייתי מעדיף מחשב..... הרבה יותר מהנה

בן אדם יש לך 2500 שקל!!!! וזה עוד אחרי שקנית ציוד!!!! אני במקומך לא הייתי חושב בכלל!!!
הייתי באמת מתלבט בין 2 אפשרויות:
1. לגרור את החברה שלי לקניון לשופינג חבל על הזמן ולהתנקם בה קצת על הפעמים שהיא גוררת אותי איתה לשופינג

2. לטוס איתה לחופשת פינוקים באילת


אקיצר - ההתלבטות שלך היא באמת אם לקחת את הכסף ולבזבז אותו על דבר יקר שסתם יתקע אותך בבית, או לבזבז אותו על לצאת מהבית......
אני הייתי מעדיף לצאת קצת לשאוף אויר........

אבל זאת הדעה שלי.... :D
מקווה שעזרתי
AnthemFreak
יש משהו בדבריך
אני ישקול את זה!!!:D
luckystrike
אחי אני גם תומך ב
HYPER
:)

אין לך מה לקנות את הפלייסטשיין- זה סתם אופנה שחולפת אחי
תוך שנה ייצא משהוא חדש ואתה תצטער על זה

ובאמת יש מחשב וזה מספיק טוב !
ראסמי אני אומר לך - חבר שלי קנה פלייסטישן 1 שזה ישר הגיע לארץ
והוציא על זה פול כסף - ועכשיו מה יש לו לעשות עם זה ?
שיחק בזה ככה חודש חודשיים עד שנימאס קצת וזהו ...
זה לא כמו מחשב לדעתי וחבל על הכסף ...

עדיף באמת להשקיע או בחברה או אפילו לשמור תכסף למתי שתצטרך
או לשפר את הציוד - ולקנות פטיפון וכאלה או תקליטים ...
DJ-Energy
אחי
שמע
עצה שלי....
קודם כל תראה איזה ציוד אתה קונה!!.. ואולי תוכל לשפר אותו קצת עם הכסף שנשאר לך.....

תחשוב על זה
במקום לקנות מיקסר של גימיני לך למשל על ווסטקס..
איזה ציוד אתה קונה (תהיה ספציפי) !ל
NaOren
וואלה אני לא הייתי קונה את הפליסטישן כי אין לי טלויזיה ענקית בחדר...
אבל אם יש לך טלויזיה שווה אז וואלה שווה לך לקנות כי זה גם די וי די....

אם אתה אוהב לראות די וי די ואין לחך עדיין אז שווה לך
אם לא על תקנה, תחסוך ת'כסף אתה לא צריך לבזבז עכשיו הכל
luckystrike
quote:
Originally posted by NaOren
וואלה אני לא הייתי קונה את הפליסטישן כי אין לי טלויזיה ענקית בחדר...
אבל אם יש לך טלויזיה שווה אז וואלה שווה לך לקנות כי זה גם די וי די....

אם אתה אוהב לראות די וי די ואין לחך עדיין אז שווה לך
אם לא על תקנה, תחסוך ת'כסף אתה לא צריך לבזבז עכשיו הכל



לא חשבתי על הקטע של הדיוידי ...

הממממ ...
יש בזה שיקול אבל עדיין לא לקנות לדעתי
...
nimrod levi
תשמע לפי דעתי לך תשמור את הכסף קנה מה שאתה רוצה העיקר ישאר לך לכסף
לדברים שתרצה לקנות פתאום
פלייסטיישן זה הוצאות על להשכיר \לקנות סרטים
ועל המשחקים למרות שזה לא כל כך הרבה זה מצטבר
ותשמע תוך שנהש נתיים יוצא המשחק טלוויזיה הבא החדש
וזה כבר לא שווה להשקיע כל כך הרבה על מכשיר
תראה למשל את הפלייסטיישן 1
אף אחד כבר לא משחק בו והוא מעפן לאללה
אני יודע כי יש לי...
בקיצור אני הייתי הולך על לשמור את הכסף ולבזבז על מה שבא לך

וד"א ספר לכולנו איפה מצאת עבודה בקיץ שקיבלת כל כך הרבה כסף שגם אתה קונה ציוד וגם נשאר לך 2500 שקל?

:eyespop:
Hell_Copter
אל תקנה פלייסטיישן אחי!!!
חבל לך על הכסף......

אתה גם עכשיו מתבגר ויש לך דברים אחרים לבזבז עליהם את הכסף וגם לא יהיה לך זמן בקרוב לשחק
אתה מתלהב מכאלה דברים אבל מפסיק לגעת בהם אחרי חודש חודשיים שנמאס לך
עברת את הגיל שאתה תחרוש על זה כל החיים אז ותר פשוט ותהנה מהכסף

או שתחסוך לאיזה טיול עצבני בחול או משהו...
Segev
תיראו את עצמכם מדברים על ביזבוזים חופשי :D

לפי דעתי אחי בגלל שהמצ בארץ לא כזה טוב אתה צריך לשמור את הכסף שלך
בבנק נגיד עם יש לך חשבון למה לא כל יום מוצאים עבודה שמביא לך כל כך הרבה כסף כמו שאתה אומר זה גם ציוד ועוד נישאר לך 2500 ואי ואי זה מלא תקשיב לי אל תקשיב לאף אחד ;)
תשמור את הכסף מתחת למזרון או בבנק :D

AnthemFreak
לכל מי שרוצה לדעת
עבדתי בגלידה
ben&jeries
אפשר לומר שחרשתי על המקום
אבל...
דבר ראשון אני לא קונה את הציוד בארץ
אני קונה אותו בארה"ב, אז כבר תורידו חצי מחיר
ודבר שני ההורים שלי תומכים בקניה ומוסיפים 2000 שקל
ויובל
נראה לי שאני קונה את הציוד הכי בסיסי
vestax 275
pioneer cdj100s x2
והאוזניות הכסופות האלה של סוני
ואני לא ממש בקטע של פטיפונים

אני רואה שרובכם בקטע של לא לקנות פלייסטיישן

רק שתדעו שחלק מהסיבה שרציתי לקנות פלייסטיישן היא שיש לי מחשב
pentium 3 733
ויחסית למשחקים זה נחשב כבר לא מחשב משהו
אז אמרתי לעצמי במקום לקנות מחשב חדש שזה הוצאה עוד יותר גדולה אני יקנה לי פלייסטיישן ואז לא תהיה לי בעיה עם מהירות ובמחשב אני רק יגלוש
באינטרנט וישמע מוזיקה וכל מיני דברים שלא דורשים מחשב סוס

אבל אולי אתם צודקים... אולי כל המשחקים האלה ימאסו עליי עוד מאט
טוב בינתיים אני נראה לי ישאיר לעצמי את הכסף
תודה אחים שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D
t0xIc
אחי לדעתי לא כדאי סוני ביגלל שזה שכולם אמרו זה אופנה חולפת אני בין הראשונים בארץ שהיה לו פליסטישן בן דוד שלי הביא מתיאלנד עם מלא משחקים
ואללה שיחקתי בו כמו מטורף יום ולילה אחרי חודשיים נימאס לי ואז שזה הגיע לארץ כל היתלהבו וכו' והגיעו משחקים לארץ ותיודע איך זה פה קומבינה שם קומבינה תמקבל משחקים וזה ממ התחלתי עוד פעם אבל ישר אחרי שלושה חודשים ירד ההיתלהבות שוב ועכשיו הסוני שוכב בארון כבר איזה שנה ככה
סתםם ביזבוז כסף
וכמו שאמר שגב תשמור תכסף המצב בארץ ממש און דה פייס.. אי אפשר לדעת מה יקרה מחר תשמור או שתיסגור את זה בפקמ שבועי
משו כזהה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement