|
Armin op nu op SBS6
|
View this Thread in Original format
| Robert |
| armin is zo na de reclame op sbs6 aan. |
|
|
| Flipper01 |
| Ik zie het mooi op tijd!! Thnx |
|
|
| mastah jc |
| yep kzie em ook... :) |
|
|
| DanceTrend |
Ik niet :)
Wat was er dan? |
|
|
| AFTERNATIVE |
| al afgelopen? |
|
|
| Apoptosis |
fuk... gemist!!
(wat een vet gesprek trouwens, deze thread :D) |
|
|
| Flipper01 |
Het was niet echt veel bijzonders helaas :(
In totaal 8 minuten uitzending :rolleyes:
Maar ja, iig bedankt voor de tip! |
|
|
| Chicane |
| WAAR dE DONKEY GiNG hET DAN oVER? |
|
|
| Kamaya |
Over dat Darren Tate Jurgen Vries is en dat het slecht gaat met het clubleven in NL omdat iedereen naar grote feesten gaat en dat Armin een grote NL DJ is en dat hij platen mixt en niet aan elkaar praat en dat hij tegenwoordig veel in het buitenland draait.
niet erg boeiend.......:rolleyes:
Kamaya. |
|
|
| Chicane |
| Sinds wanneer verlaagt SBS zich tot TMF/MTV niveau? :D |
|
|
|
|