return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Armin op nu op SBS6
View this Thread in Original format
Robert
armin is zo na de reclame op sbs6 aan.
Flipper01
Ik zie het mooi op tijd!! Thnx
Odyne
me is watching....
Otte
Zie um
mastah jc
yep kzie em ook... :)
DanceTrend
Ik niet :)
Wat was er dan?
AFTERNATIVE
al afgelopen?
Apoptosis
fuk... gemist!!

(wat een vet gesprek trouwens, deze thread :D)
Flipper01
Het was niet echt veel bijzonders helaas :(
In totaal 8 minuten uitzending :rolleyes:
Maar ja, iig bedankt voor de tip!
Chicane
WAAR dE DONKEY GiNG hET DAN oVER?

Kamaya
Over dat Darren Tate Jurgen Vries is en dat het slecht gaat met het clubleven in NL omdat iedereen naar grote feesten gaat en dat Armin een grote NL DJ is en dat hij platen mixt en niet aan elkaar praat en dat hij tegenwoordig veel in het buitenland draait.

niet erg boeiend.......:rolleyes:



Kamaya.
Chicane
Sinds wanneer verlaagt SBS zich tot TMF/MTV niveau? :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement