|
Trancebladen???
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
Ik had een vraagje. De meeste mensen op dit forum hebben meestal veel goede informatie enzo, maar waar halen jullie dat vandaan? Alleen van internet? Lijkt me niet. Zijn er mensen die hier NEDERLANDSTALIGE trancebladen leest? Zal best. Geef dan ff de naam of het internetadres.
TY Laters |
|
|
| Mysteric |
www.slam.nl staat altijd superveel op, heeft ook een maandblad en radiozender SlamFM natuurlijk
www.start2dance.com wil ook nog wel eens eea op staan...hierzo ook wel lachen forum
www.frshdjs.com is oko de moeite waard |
|
|
| Dj Lex |
Thank you. Ga het gelijk ff checken.
Mzzl |
|
|
| Dj Lex |
lachuuh forum inderdaad, hoewel ik denk ik toch maar gewoon trouw aan dit forum blijf. Het zijn meer techno ers daar en ik ben meer een Tiesto freak, dus om de reakties voor te blijven ga ik er maar niet heen. Toch bedankt.
Laters |
|
|
| magrec |
www.partyscene.nl van basic groove magazine (leuk blad)
kun je ook stemmen voor de lsda.
enne wel meer forums, via via (ook via dj's af en toen info) en gewoon heel veel forums rondgaan van twilo forum tot start2dance echt alles. |
|
|
| Dj Lex |
Hehe weet je wat zolang jullie al die forumpjes afgaan en mij die nieuwe dingen vertellen vind ik het best. Profiteur! Ja thnx. Hehe
Laters |
|
|
| Jukx |
| Ja het is echt jammer dat er geen goed nederlandstalig DJ/Electronische muziek-tijdschrift had... want de Slam dat stelt ook niks meer voor! Dat is gewoon een soort tweede Breakout geworden! Echt jammer! |
|
|
| michiel |
lees gewoon djmag is wel een vet blad maar wel in het engels maar ja boeie
later
michiel |
|
|
| NILA.NL |
| De Slam is inderdaad niks meer, een soort modeblad geworden ofzo... ik vindt de Basic Groove wel een leuk "party-magazine", soms iets te veel over club-house, maar deze maand een interview met o.a. Ferry Corsten en Armin van Buuren! Verder zijn er de Engelse bladen(Muzik, Mixmag, enz. ook in Nederland verkrijgbaar allemaal!) en eris heeeeeeeeeeeeeeeel erg veel info te vinden via de verschillende internetsites, zoals hierboven al genoemd. |
|
|
| Akira |
| BG is inderdaad deze maand wel leuk met ARMIN en FERRY |
|
|
| Dj Lex |
Koopavond bij mij, dus ga gelijk ff naar de Edel sjeezen.
Thnx
Laters |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Akira
BG is inderdaad deze maand wel leuk met ARMIN en FERRY |
Ja ik heb 'm ook gekocht. Ook Picotto staat erin. |
|
|
|
|