|
P.F.O.I - חובה לקרוא !!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
סאונדוויב אחי אני איתך רק במשהו אחד טעית
גם ערסיות נותנות הרבה - לערסים
פריקיות נותנות לכולם
חחח |
|
|
| luckystrike |
הרגע גמרתי לקרוא ...
אין מצב שחצי ממה שכתוב שם נכון ....
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
םשוט הורג אותי שיש משועממים שמבזבזים את הזמן לכתוב כאלה
שטויות - ועוד יותר גרוע שאני קורא אותם אח"כ
....
אנשים חיים בסרטים ...
בני כמה החבר'ה האלה שכותבים שם ? |
|
|
| Scorchio |
אוקיי
בוא נבהיר כמה עניינים
דבר ראשון
פריקים = סכנה
אם באים עלייך חבורה של פריקים בכמות ואתם לא איזה 20 איש לפחות
אני מציע להתחיל להתפלל
ובייחוד נגד הרוסים
הם פשוט מטורפים
אין כזה דבר ללכת מכות עם פריק ולא לקבל לפחות איזה יד שבורה.
עכשיו למזלי אני מסתובב עם חברה שאין מצב להסתכל אלינו בכלל
יש לי חבר אחד שכשהוא נכנס למצב של מכות אין לו אלוהים
אין אחד שיכול עליו ברעננה
ואולי גם בכל השרון.
אני זוכר ביום עצמאות אחד חבר הלכנו בעיר לא יודע אם מישהו מרעננה שמע את הסיפור.
בקיצור אנחנו הולכים ובאו מולנו שורה של פריקים
היינו איזה 12 חברה
אחד מהפריקים חשב שזה יהיה מצחיק לתת לחבר שלי השפרצה של קצף על הראש והפנים.
בשנייה שהוא עשה את זה החבר שלי ישר הפיל אותו על הריצפה והתחיל לתת לו כ-א-ל-ה אגרופים לפנים שלא ראיתי בחיים שלי
ושתבינו
שלוש פריקים קפצו עליו והתחילו לתת לו אגרופים לגב והוא לא הפסיק לא עזר כלום
קיצר התחלנו את המכות של החיים ופיצצנו להם את הצורה
היה שם אמבולנסים בלאגנים.
הם יצאו משם כאלה מסכנים
אני אישית שברתי לאחד את האף ועשיתי לאחד פנס בעין בגודל של אבטיח. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Ariels
12 בערך |
ראסמי ?
ככה זה נראה ...
באמא שלי איך מטומטמים כאלה מגיעים לעולם ?
תאמין לי הפורום שלנו כולו האיכות של ישראל ...
אנשים טובים של דור השלום !
I HAVE A DREAM ...DREAM...DREAM ... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אוקיי
בוא נבהיר כמה עניינים
דבר ראשון
פריקים = סכנה
אם באים עלייך חבורה של פריקים בכמות ואתם לא איזה 20 איש לפחות
אני מציע להתחיל להתפלל
ובייחוד נגד הרוסים
הם פשוט מטורפים
אין כזה דבר ללכת מכות עם פריק ולא לקבל לפחות איזה יד שבורה.
עכשיו למזלי אני מסתובב עם חברה שאין מצב להסתכל אלינו בכלל
יש לי חבר אחד שכשהוא נכנס למצב של מכות אין לו אלוהים
אין אחד שיכול עליו ברעננה
ואולי גם בכל השרון.
אני זוכר ביום עצמאות אחד חבר הלכנו בעיר לא יודע אם מישהו מרעננה שמע את הסיפור.
בקיצור אנחנו הולכים ובאו מולנו שורה של פריקים
היינו איזה 12 חברה
אחד מהפריקים חשב שזה יהיה מצחיק לתת לחבר שלי השפרצה של קצף על הראש והפנים.
בשנייה שהוא עשה את זה החבר שלי ישר הפיל אותו על הריצפה והתחיל לתת לו כ-א-ל-ה אגרופים לפנים שלא ראיתי בחיים שלי
ושתבינו
שלוש פריקים קפצו עליו והתחילו לתת לו אגרופים לגב והוא לא הפסיק לא עזר כלום
קיצר התחלנו את המכות של החיים ופיצצנו להם את הצורה
היה שם אמבולנסים בלאגנים.
הם יצאו משם כאלה מסכנים
אני אישית שברתי לאחד את האף ועשיתי לאחד פנס בעין בגודל של אבטיח. |
בואנה אחי אתם עדיין אוכלים סרטים של ללכת מכות וכאלה ...
לא יודע - נראה לי מאז שמתגייסים כבר לא מכירים
את הקטעים האלה ... אין ארסים כמעט ...
זה כבר או נורמליים או עבריינים ... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בואנה אחי אתם עדיין אוכלים סרטים של ללכת מכות וכאלה ...
לא יודע - נראה לי מאז שמתגייסים כבר לא מכירים
את הקטעים האלה ... אין ארסים כמעט ...
זה כבר או נורמליים או עבריינים ... |
תשמע אני בחיים שלי לא ראיתי מקום רציניות של קבוצה על קבוצה.
אבל מה שכן, ואני מכיר הרבה פריקים / סקייטרים, ואף אחד מהם לא הולך מכות
והם דווקא האנשים היותר מתורבתים שאני מכיר, רובם בכיתות הכי טובות.
זה לרוב אנשים פשוט שהחברה משפיע עליהם בקלות...
אבל יכול להיות שאני פשוט גר באיזור שהוא קצת מנותק מהמציאות (בשיא הרצינות) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
וואי הם חיים בסרטים
נשפכתי כשקראתי את זה
....
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :crazy: :crazy:
אשכרה ילדים בני 12 שאין להם מה לעשות בחיים, אז הם ממציאים שטויות
זה עצוב...
וגם מה הקטע הזה שהאלה שאוהבים רוק קוראים לעצמם פריקים עדיין לא הבנתי, ככה הם פשוט מסווגים את עצמם בקטגוריה הזאת , ובגלל זה כנראה גם נטפלים אליהם.
אני מכיר הרבה ילדים שהם חובבי רוק, הם מתלבשים רגיל, התסרוקות שלהם רגילות, הקטע היחיד הוא שהם שומעים רוק
והם תמיד פתוחים גם לסוגים שונים של מוזיקה כמו טראנס ופופ
והם לא נבדלים מאף אחד בחברה...
והאידיוט הראשי שם זה שכתב את הנאום
כל כך בא לי לתפוס אותו באיזה פינה של הרחוב ופשוט לדפוק בו את המכות של החיים שלי
אין....הוא פשוט דורש את זה בגלל הטמטום שלו
וגם למה כולם כותבים שם עם כאלה שגיאות כתיב כמו עילגים
:whip:
*EDIT*
חחחחח
_____________________________________________________________________
הרבה דברים ופעולות מחתרתיות מתבצעות מתחת לחוטמך....
אט אט הגסטפריקפוליס מאתרים ומענישים הרבה מאוד ערסים שנטפלים לפריקים.
תשאלי את יריב בן ה-11, מקיבוץ גת.... גם הוא נפל קורבן להתעללות ערסית מבעיתה... אך עד מהרה ספגו ערסים אלו את נחת זרועו של אירגון ה- xP.F.O.I.x....
______________________________________________________________________
הנה זה עונה על השאלה... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
וגם מישהו יכול אולי להסביר לי מזה ניטים???
וגם למה נעליים של
Vans
נחשבות לנעליים של "פריקים" לפי הפורום הזה?
למה יש לי כאלה והם הולכות מצויין עם ג'ינסים מקסטרו מן
:D :crazy: :haha: |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בואנה אחי אתם עדיין אוכלים סרטים של ללכת מכות וכאלה ...
לא יודע - נראה לי מאז שמתגייסים כבר לא מכירים
את הקטעים האלה ... אין ארסים כמעט ...
זה כבר או נורמליים או עבריינים ... |
אשכרה כל הערסים הולכים לכלא ... כמוני
אבל דוגרי העבריינים לא מתגייסים - לא צפוי ? שמי שבסדר יטחן ומי שעבריין יקבל פרס על זה |
|
|
| Scorchio |
ניטים זה הדוקרנים האלה מהמתכת שהם שמים על הצוואר ועל הנעליים
אני קורא את החרא הזה בא לי לבכות
תראו את הילדים המפגרים האלה.
אלה הילדים של כל השמאלנים והמרצ למיניהם שהורסים את הארץ
בקיצור
זה הרגגגג אותי
בקרוב יוצא לנו ספליט חדש עם BLINK 182 בשם
KILL, EAT, SMOKE SYGARYA
תבדקו גם את הדמו שלנו
NEVER TRUST A ARS, HE WILL SELL YOU BAD NITIM
די אני מתתתת איזה טמטום
וואי איך בא לי ללכת ל
PFOI
האלה עם החברים שלי ולדפוק להם מכות רצח. |
|
|
| warpedd_ |
give ars a chance..
וואלה לא שמתי לב למשפט שהם כתבו בקשר לדמו
אשכרה נראה לי ילדים בני 14 עם תסביך נחיתות |
|
|
|
|