return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Partyreport ILT @ EAU
View this Thread in Original format
Dj Lex
Op verzoek van een niet nader genoemd persoon :D hier een partyreport van gisteravond.

Gister naar I love Trance in de Eau geweest met Jappi0, Chicane, Yarnie, Yarnies broer en een vriend van hun.. We kwamen rond 12 uur aan waar Misja Helsloot lekker aan het draaien was. de sfeer zat er gelijk goed in met echte toppers op het gebied van trance.
Was ook nog nooit in de Eau geweest, maar is echt een mooie tent. Aankleding is goed en het geluid is erg strak.
Na Misja was het de beurt aan Spider die ik eigenlijk niet kon, maar die al me verwachtingen overtrof. Mixtechnisch niet altijd even geweldig, maar ze platenkeuze was gewoon top. Paar erg strakke nummers gehoord
Daarna kwam Jurgen een btje als anticlimax en die hebben we dus ook niet echt lang aangehoord. Draaide nummers als The Theme en dat zijn nummers die ik niet hoef te horen, na echte trance gehoord te hebben de hele avond.
Al met al een zeer geslaagd feestje in de Eau en zkr voor herhaling vatbaar
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Dj Lex

Na Misja was het de beurt aan Spider die ik eigenlijk niet kon, maar die al me verwachtingen overtrof. Mixtechnisch niet altijd even geweldig, maar ze platenkeuze was gewoon top. Paar erg strakke nummers gehoord


N3rd!

kende je m nie :tongue2

hijs echt toppie man! Trance zoals je t graag wil horen op een feest. Strak uit de pan!!!!!!!
Optimus
He Lex, ik wil wel een langer report man:p:D;)
tango
Spider draait misschien wat aardige trance, maar het is een ontiegelijke mongool.

Pas draaide ie dus in de eau in arnhem. Daar draaide ie een super plaat, dus een vriend van mij ging kijken welke plaat het was. Pakt ie snel een bier viltje, maakte er een gaatje in, en legde hem over het label van de vinyl. Pretty lame if you ask me.

grtz,
TNG
Dj Lex
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


N3rd!

kende je m nie :tongue2

hijs echt toppie man! Trance zoals je t graag wil horen op een feest. Strak uit de pan!!!!!!!



ja idd vind ik ook. Echt hele lekkere platen idd

quote:
Originally posted by Optimus
He Lex, ik wil wel een langer report man:p:D;)



Pfffff geen zin an :)
Donna
hahahaha mja kvinnet ook een mongool:P
Hijs gewoon te vaak onder invloed als je t mij vraagt:)
Chicane
Spider is gewoon dik jaloers op Precision...

Trouwens, die Presicion aap en wokslet zou ook nog komen, maar is helemaal niet op komen dagen?! Heb hem nog maar 1x live gezien en dat was op Extrema... wel jammer dattie niet kwam zeg, hij was zegmaar de klapper van de avond :D
T.H.C.
quote:
Originally posted by tango
Spider draait misschien wat aardige trance, maar het is een ontiegelijke mongool.



...noem iemand geen mongool als je hem niet kent(verzin iets anders graag), ik heb hem laatst in escape gesproken..leek me aardige gast. alleen niet mijn muziek stijl
MaGiK54
Was het nog een beetje druk ????
Chicane
Mwah.. veel bouwvakkers die rond een uur of 2 allemaal opzoutte en toen kon je lekker bewegen :D

-TAIS-
Nou, gister naar High Energy @ Hemkade geweest (Rank 1, Spider, Misja Helsloot, Bas & Ram, Jean, Klubbheads etc), was weer een prima feestje. Alleen jammer dat Precision er hier ook niet was, hij was helaas ziek :(

Verder was het wel ok, redelijk goede muziek, al draaide geen van de djs foutvrij (heb ik het niet over kleine foutjes, als ff bij moeten sturen ofzo, maar gewoon over lompe overgangen). Het was al supervlug druk, om 23:00 ging de toko open, ik was om 23:30 binnen en de grote zaal stond al zowat helemaal vol. Viel me dus wel op.

En verder hoef je niet echt voor de lekkere wijven naar de Hemkade, kheb er maar een stuk of 10-15 geteld die echt lekker waren.

Verder natuurlijk nog ff Petrus (+ een paar luitjes van Clubcharts) gemeet, kwam hem de hele avond wel telkens tegen, was wel lache!

Ik vond het al met al een prima feestje, en denk zeker dat dit een goed alternatief was voor Trance Energy (en dichter bij :).
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement