|
Bitte Ein Beat Celebration Party!
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
Bitte ein Beat! CELEBRATION!!!
Datum : 18-10-2002
Aanvang : 22:00
Locatie : Discotheek Locomotion, Zoetermeer
Prijs : € 15,00
Line-up : [resident] Charly Lownoise, [resident] Deaz D. a.k.a. Dennis, Cosmic Gate, Deepack, DJ Isaac, Essential DJ Team, Greencourt, Kai Tracid, Pulsedriver, Tillmann Uhrmacher.
I'll be there, w000t. Cosmic Gate, Kai, Isaac, Deepack en dat voor maar 18 euro in een club!
Gaan er nog meer mensen? |
|
|
| Optimus |
| Locomotion een club???? Das geen club man, das 3x nix |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by Optimus
Locomotion een club???? Das geen club man, das 3x nix |
Ik weet niet of je weet, maar ze hebben die hele toko verbouwd, dit is een soort "inwijdingsfeestje". Dus het zal er allicht beter op zijn geworden, alleen kan het nog niet tippen aan de repuatie als een een O of Kremlin natuurlijk. (maar wat niet is kan nog komen..) |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Optimus
Locomotion een club???? Das geen club man, das 3x nix |
bek slet!
Loco is echt wel een l33te tent, idd geen klup maar whatever.
Kga hier zeker heen!!!! |
|
|
| Optimus |
whaaaaa, je sig!:D
en in de Loco komt al het tuig van Den Haag:D
t gaat me niet om de lokatie, want de O is eigenlijk ook grof gezegd een grote hooischuur:D Tis gewoon een bouttent:D |
|
|
|
|