|
X-qlusive Italy Hardstyle
|
View this Thread in Original format
| YojiBiomehanika |
Wie gaan er allemaal naar deze te gekke party:
26 okt, HMH A'dam
Djs/acts: Technoboy, Zenith, Tankis&Savietto, Daniele Mondello, Miss Groovy, Tatanka Project, Trance Generators
Live: Brian Ovulation, Super Marco May, Claudio Diva vs Smorphya, Luca Antolini DJ, Ado the Dream, Megaphone en Viviana.
STAMPEN... |
|
|
| basvh |
| tis precies op mijn verjaardag dus dat zou mooi verjaardags feestje zijn, maar dag ervoor is HQ in de melkweg misschien dat ik daarheen ga. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by YojiBiomehanika
STAMPEN... |
je vergeet
BEUQen
:D:wtf: :crazy: |
|
|
| Dr. Kuipers |
Ben present :D :D :D
Weer beuQen in HMH :p |
|
|
| raoel |
Ik heb het bij mij in de vriendengroep voorgesteld en sommigen wilde mee.
Maar nu krabbel ik misschien zelf terug omdat het geld er op het moment ff doorheen vliegt.
Champions league kaarten voor de thuiswedstrijden van PSV gekocht (63)
Ik ga zeker naar Bor Dortmund - PSV ..getting horny.. kost me ook weer zo'n 70
Misschien ga ik ook nog eens naar Arsenal - PSV ..orgasm.. en da kost zo'n 140
gister een nieuwe printer gekocht (84)
Ik wil dit jaar graag nog een keer naar een party en hardstyle in de HMH lijkt me helemaal het einde, maar de financien van de heer Raoel laten het misschien niet toe.
ik moet nog ff afwachten wat voor stagevergoeding ik ga krijgen, als dat een beetje fatsoenlijk is (zo'n 70 per week) dan ga ik misschien wel.
Als iemand mij wil sponsoren mag hij of zij dat meteen doen.
Maak tenminste 5cent over op bankrekeningnummer **** ** *** |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by raoel
bankrekeningnummer **** ** *** |
ja zo kan ik natuurlijk geen geld storten nerd!:D |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Optimus
ja zo kan ik natuurlijk geen geld storten nerd!:D |
Alsof een hoer als jij dat zou doen :rolleyes: |
|
|
| Optimus |
| geef maar je nr:D staat ere mandag 0.01 op:D |
|
|
| raoel |
| Ik heb niet een dergelijk vertrouwen in het internet, en zeker niet in jou :toothless om hier mijn rekening nummer openbaar te maken. |
|
|
| Optimus |
| stel dat alle TA's jou 0.01 gaven, dan had je een dikke 120 euro gehad:D |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Optimus
stel |
Dat zeg je goed |
|
|
| ScuL |
| Ik ga d'r zekers heen! :D |
|
|
|
|