return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
X-qlusive Italy Hardstyle
View this Thread in Original format
YojiBiomehanika
Wie gaan er allemaal naar deze te gekke party:

26 okt, HMH A'dam

Djs/acts: Technoboy, Zenith, Tankis&Savietto, Daniele Mondello, Miss Groovy, Tatanka Project, Trance Generators
Live: Brian Ovulation, Super Marco May, Claudio Diva vs Smorphya, Luca Antolini DJ, Ado the Dream, Megaphone en Viviana.


STAMPEN...
basvh
tis precies op mijn verjaardag dus dat zou mooi verjaardags feestje zijn, maar dag ervoor is HQ in de melkweg misschien dat ik daarheen ga.
Optimus
quote:
Originally posted by YojiBiomehanika

STAMPEN...


je vergeet


BEUQen


:D:wtf: :crazy:
Dr. Kuipers
Ben present :D :D :D

Weer beuQen in HMH :p
raoel
Ik heb het bij mij in de vriendengroep voorgesteld en sommigen wilde mee.
Maar nu krabbel ik misschien zelf terug omdat het geld er op het moment ff doorheen vliegt.

Champions league kaarten voor de thuiswedstrijden van PSV gekocht (€63)
Ik ga zeker naar Bor Dortmund - PSV ..getting horny.. kost me ook weer zo'n €70
Misschien ga ik ook nog eens naar Arsenal - PSV ..orgasm.. en da kost zo'n €140
gister een nieuwe printer gekocht (€84)


Ik wil dit jaar graag nog een keer naar een party en hardstyle in de HMH lijkt me helemaal het einde, maar de financien van de heer Raoel laten het misschien niet toe.
ik moet nog ff afwachten wat voor stagevergoeding ik ga krijgen, als dat een beetje fatsoenlijk is (zo'n €70 per week) dan ga ik misschien wel.

Als iemand mij wil sponsoren mag hij of zij dat meteen doen.
Maak tenminste 5€cent over op bankrekeningnummer **** ** ***
Optimus
quote:
Originally posted by raoel
bankrekeningnummer **** ** ***


ja zo kan ik natuurlijk geen geld storten nerd!:D
raoel
quote:
Originally posted by Optimus


ja zo kan ik natuurlijk geen geld storten nerd!:D


Alsof een hoer als jij dat zou doen :rolleyes:
Optimus
geef maar je nr:D staat ere mandag €0.01 op:D
raoel
Ik heb niet een dergelijk vertrouwen in het internet, en zeker niet in jou :toothless om hier mijn rekening nummer openbaar te maken.
Optimus
stel dat alle TA's jou €0.01 gaven, dan had je een dikke 120 euro gehad:D

raoel
quote:
Originally posted by Optimus
stel


Dat zeg je goed
ScuL
Ik ga d'r zekers heen! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement