|
Hoe kom je aan je DJ-naam?
|
View this Thread in Original format
| DjSuez |
Ik ben wel benieuwd naar hoe iedereen hier die een dj-naam heeft eraan gekomen is..
Ik ben aan Suez gekomen omdat ik een naam wilde die een btje mysterieus klinkt, kort is, en die verder redelijk origineel is. Daar kwam bij dat ik de uitgang -ez altijd wel cool vindt in een naam.
Na een btje nadenken kwam ik eigenlijk al gauw uit op Suez, wat wel aan al die dingen voldoet vind ik...
Greetz Steeph |
|
|
| raoel |
Veel mensen zullen de nickname die ze hier op het forum gebruiken ook als DJ naam gebruiken.
er zijn al topics geweest over de nicknames van de Ta-ers.
Ikzelf ben geen DJ, maar ik zou dan gaan voor
DJ Raoel
of
DJ Raúl
Mijn echte naam is Roel en ik vin Raúl González Blanco een geweldige voetballer.
Destijds, in mijn wat meer fantasie rijke eerste puberjaren, heb ik toen Raoel als nickname op het internet verzonnen.
roel+Raúl = raoel |
|
|
| basvh |
| dj bas was eral, dj bass ook, dj bazz ook dus heb ik er dj basz van gemaakt |
|
|
| stefv |
ik kreeg eigelijk geen naam bedacht,
daarom heb ik me echte naam maar afgekort en er stef v van gemaakt.. |
|
|
| mastah jc |
| j staat voor men 1e naam c staat voor men tweede naam en het mastah spreekt voor zich he ;) |
|
|
| Apoptosis |
| k heb geen dj naam. k kan er ook geen bedenken. iig NIET de naam die k ook als nick gebruik :rolleyes: :D . |
|
|
| hamburgerboefje |
| Dat geld al helemaal voor mij..;) Ik moet er ook nog steeds eentje bedenken maar ik kan maar niet op iets origineels komen... |
|
|
| John |
ik heb geen dj naam nodig want ik dj niet:)
ik maak welles muziek..maar voorlopig is et nog niet nodig om een alias te hebben want et klinkt toch bagger:S John is goed genoeg nog:) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by raoel
Veel mensen zullen de nickname die ze hier op het forum gebruiken ook als DJ naam gebruiken.
|
:rolleyes: *kijkt naar eigen nickname* Nouuuuuuuuuuuuuuu... ik dacht ut niet he!!! Whahahaha!!! Neej, gewoon me achternaam, Bax. 3 letters = lekker kort, makkelijk onthouwe, vaag (zou ook een afkorting kunnen zijn) enneuh... er zitten een B, een A en een X in :D |
|
|
|
|