|
Emporium 2013!?
|
View this Thread in Original format
| Petrogad |
| First post in 4+ years about being excited that my first trip to Europe happens to be when emporium is happening and I picked up tickets!! Who else is going?! |
|
|
| MaGiK54 |
| Dikke ouwe....is iemand hier nog naar toe geweest of zitten we met zijn alle op de bank tegenwoordig :D |
|
|
| Opti |
| Liggen, hangen, slapen:cool: |
|
|
| DjRV |
| Wij waren er, voor het eerst. Dikke prima !! |
|
|
|
|