return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Koper Cubic bekend gemaakt
View this Thread in Original format
-TAIS-
Hehe, het is eindelijk zover. Ik wist het al wel een poosje, maar nu mag het dan echt bekend gemaakt worden: Spider heeft de Cubic gekocht. Eindelijk een eind aan de geruchten, dus geen ID&T wat daar de scepter zal zwaaien.

De bedoeling is dat er iedere vrijdag een thema-avond is (zoals eerder ook het geval was met Club Fusion, I Love Trance etc).

Iedere zaterdag zal er een I Love Trance worden gehouden. Waarschijnlijk zal dit een soort concept zijn als de Kremlin (residents icm guest djs), alleen dan toegespits op trance. De residents zullen gewoon Spider, Precision en Marc Van Bekkum blijven, echter zullen zij niet iedere week alle 3 acte de presence geven (doordat ze bijvoorbeeld op een ander leuk feest kunnen draaien).

En op de zondag gewoon standaard de avonden van "De Club", zoals die er altijd al waren.

Geen Kremlin in de Cubic meer dus. De 1e datum dat de Cubic weer open zal zijn is 18 oktober.

Meningen, opinies etc? Goed of slecht?

P.S. nog ff een nieuwtje over Precision: hij wordt per november ook resident @ MTW in Frankfurt (capaciteit 2500 man), Duitsland. Talla 2XLC start een nieuwe clubnight daar (als opvolger van de befaamde Techno Club) en heeft Precision gevraagd resident te worden. Talla zal zelf iedere 1e zaterdag van de maand resident zijn, en Precision neemt de 3e zaterdag van de maand voor zijn rekening. Iedere avond zullen er ook 2 guest djs zijn.
Donna
Ik vind dit een heel leuk projectje in groei op 20 mins afstand van me huis;)
Altijd een alternatief als er niks is of als we gewoon ff zin hebben om uit t dakkie te gaan,koelheid.

Denk dat t alleen maar beter kan worden dan waar deze toko de laatste tijd mee bezig was,ennnn de lex gaat ook weer open dus kunnen de irri dudes daar gewoon weer heen zodat t relaxte publiek overblijft:tongue3
basd
Mooi dat de tent weer open gaat, zou zonde zijn als ie dicht bleef.

Enige minpunt is dat er waarschijnlijk veeeeeeeel minder progressive komt dan tijdens Kremlin een tijdje het geval was... Maar goed da's persoonlijk :)
Donna
Nouh,dat zal ook wel weer meevallen denk ik,dj's bouwen er toch meestal wel wat mee op lately
Laatste tijd was er gewoon TEveel progressive,wat ik de kunst van een vet feest vind is dat ze de stijltjes goed samen weten te combineren zodat je een wereld set voorgeschoteld krijgt:)
magrec
Het zal mij benieuwen hoe lang ze ilt elke zaterdag vol gaan houden..
Kremlin organisatie hult zich nog steeds volledig in een stilzwijgen.
franzelare
Ik ben blij dat het niet naar ID&T is gegaan
ik was ook al bang dat ze de IT zouden kopen en dan lijkt het er wel op of ID&T gewoon kan gaan doen waar ze zin in hebben.

Ik ben er zelf nooit geweest maar ik heb er wel goede dingen over gehoord dus misschien nog een keertje heen dan maar :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement