|
M Gladley Back...
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
שלומות לכולם... קודם כל, טעות שלי, החזרה לארץ הייתה מתוכננת ל-21 ולא לעשרים ושלושה.
עכשיו לדו"ח קצרצר:
שניים שלושה ימים ראשונים היו כיפים, טיולים וכו, הבית שהיינו בו נמצא בטוסקנה בכפר קטן כזה, שלווה נצחית או משהו... אבל היה לי קצת באסה להיות רחוק מהבית.
אח"כ כבר התחיל להיות כיף אימים, בני דודים שלי ואני לא הפסקנו להתפוצץ מצחוק מהקטעים שהרצנו.
מצאתי שני תקליטים והכל היה פריטי טוב עד ל- 21 שהיינו אמורים לעוף משם,
איבדתי 50 יורו ואפילו אין לי מושג איך ואיפה [הצלפה]...
ואז אחרי שהיינו בשדה תעופה משש בערב עד אחת וחצי (שעת המראה), ואז דחו את ההמראה ב - 45 דקות בגלל "קשיים טכניים"
[הצלפההההההההההההההההההההה]
קיצר הם דחו את זה שוב ובשלוש וחצי החליטו לשלוח אותנו למלון ללילה ובסוף עפנו משם בשעה שתים עשרה בצהריים היום, העשרים ושתיים....
[מוות לאיחורי המראה]
ועכשיו, עדכנוני נא... מה קורה בארץ, מה קורה במוזיקה, פארטיות בחופש, הכל, בתודה מראש
(גראצי) |
|
|
| MoSH_MaN |
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
תשאר שם!!! חח סתם.........
שמח שנהנת ומעניין איזה צחוקים הרצתם...חחחח
איזה באסה שדפקו לכם את הטיסה זה ממש מעצבן הדחיות האלו...
מה קורה בארץ?
היה פיגוע בתל אביב
ערפאת גמור לפי מילתיו של ראש הממשלה....
וזהו בערך...חחחח |
|
|
| Hell_Copter |
ברוך שובך אחי
מצטער על התקלות...
ואני מבין שקנית שם גם שוט ;)
יכול להיות שראיתי את המפלצות שלך בתל יצחק שבוע שעבר אבל אני לא בטוח
דרך אגב... נחשו מי היו עוד פעם השבוע בתל יצחק?
המפלצות עם התיקים הפוזלות האלה שהיו בתמונות שגואטג שם פה
איזה מפלצות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| oDrori |
| מפלצות קבועות :) משתתף בצערך אחי :) אבל רגע בוא לא נסטה מהנושא :) ברכו אותי, ספרו לי כמה התגעגעתם אליי |
|
|
| Hell_Copter |
שכחתי בכלל שנסעת... ;)
סתם...
ברוך השב גברבר...
שמח שנהנית
ואני צריך ממך טובה... תעלה לאיי סי קיו שאתה רואה את זה |
|
|
| DJ-Energy |
אלהם אחי... שמח שחזרת
הטאקי היה בודד אצלי על ה
desktop.. :)
שלח לי הודעה באיי סיי אני יעדכן אותך על כל מיני שחרורים חדשים
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחחחחח
המפלצות האלה בכל מקום
לדעתי הן כיתה ט.........
הן גם היו ב
TLV
יום חמישי...
אני לא קולט את האופנה הזאת...מלא בנות ככה
גם בפא'צה שתי בנות מהרצליה נראה לי היו ככה...
חח זה מזכיר לי בפאצ'ה יל הומו שבא עם ג'ינס אדום וחולצת בטן...חחחחחחחח |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חח זה מזכיר לי בפאצ'ה יל הומו שבא עם ג'ינס אדום וחולצת בטן...חחחחחחחח |
זה לא יאמן הקצב שהם מתרבים!!!!! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אחי שמח שחזרת!!!!!!!!
הנה עוד משהו ששכחו לספר לך
אם לא שמת לב, אנחנו מתכננים מפגש!!!
פרטים - בסטיקי למעלה!!!!!!
וכעת נחזור לנושא! איך היה? מה עשית? היו כוסיות???
צרוב לי את הטראקים שהבאת......... :D |
|
|
| oDrori |
מצאתי שם וויניל ישן, הראשון שסקוטר הוציאו... קבור עמוק באיזה חנות :) ובאחת אחרת מצאתי את הרמיקס של בלאנק אנד ג'ונס לפט שופ ביוז :)
כוסיות לא היו בשפע לצערי הרב... ברומא היו כמה אבל לא היסטריה |
|
|
| t0xIc |
ברוך שובך אח שלייייייייייייייייייייייייייייי
מקווה שנהנת אני לא מכיר אותך כ"כ טוב ככה שאין לי כ"כ מה לספר לך
מקווה מאוד שנהנתההה |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by oDrori
זה לא יאמן הקצב שהם מתרבים!!!!! |
חחחחחחחחחחחחחחח אשכרה |
|
|
|
|