return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
M Gladley Back...
View this Thread in Original format
oDrori
שלומות לכולם... קודם כל, טעות שלי, החזרה לארץ הייתה מתוכננת ל-21 ולא לעשרים ושלושה.

עכשיו לדו"ח קצרצר:

שניים שלושה ימים ראשונים היו כיפים, טיולים וכו, הבית שהיינו בו נמצא בטוסקנה בכפר קטן כזה, שלווה נצחית או משהו... אבל היה לי קצת באסה להיות רחוק מהבית.
אח"כ כבר התחיל להיות כיף אימים, בני דודים שלי ואני לא הפסקנו להתפוצץ מצחוק מהקטעים שהרצנו.

מצאתי שני תקליטים והכל היה פריטי טוב עד ל- 21 שהיינו אמורים לעוף משם,
איבדתי 50 יורו ואפילו אין לי מושג איך ואיפה [הצלפה]...
ואז אחרי שהיינו בשדה תעופה משש בערב עד אחת וחצי (שעת המראה), ואז דחו את ההמראה ב - 45 דקות בגלל "קשיים טכניים"
[הצלפההההההההההההההההההההה]

קיצר הם דחו את זה שוב ובשלוש וחצי החליטו לשלוח אותנו למלון ללילה ובסוף עפנו משם בשעה שתים עשרה בצהריים היום, העשרים ושתיים....
[מוות לאיחורי המראה]


ועכשיו, עדכנוני נא... מה קורה בארץ, מה קורה במוזיקה, פארטיות בחופש, הכל, בתודה מראש
(גראצי)
MoSH_MaN
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
תשאר שם!!! חח סתם.........

שמח שנהנת ומעניין איזה צחוקים הרצתם...חחחח

איזה באסה שדפקו לכם את הטיסה זה ממש מעצבן הדחיות האלו...


מה קורה בארץ?
היה פיגוע בתל אביב
ערפאת גמור לפי מילתיו של ראש הממשלה....

וזהו בערך...חחחח
Hell_Copter
ברוך שובך אחי
מצטער על התקלות...
ואני מבין שקנית שם גם שוט ;)

יכול להיות שראיתי את המפלצות שלך בתל יצחק שבוע שעבר אבל אני לא בטוח

דרך אגב... נחשו מי היו עוד פעם השבוע בתל יצחק?
המפלצות עם התיקים הפוזלות האלה שהיו בתמונות שגואטג שם פה
איזה מפלצות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oDrori
מפלצות קבועות :) משתתף בצערך אחי :) אבל רגע בוא לא נסטה מהנושא :) ברכו אותי, ספרו לי כמה התגעגעתם אליי
Hell_Copter
שכחתי בכלל שנסעת... ;)

סתם...
ברוך השב גברבר...
שמח שנהנית

ואני צריך ממך טובה... תעלה לאיי סי קיו שאתה רואה את זה
DJ-Energy
אלהם אחי... שמח שחזרת
הטאקי היה בודד אצלי על ה
desktop.. :)
שלח לי הודעה באיי סיי אני יעדכן אותך על כל מיני שחרורים חדשים
:)
MoSH_MaN
חחחחחחח
המפלצות האלה בכל מקום
לדעתי הן כיתה ט.........

הן גם היו ב
TLV
יום חמישי...

אני לא קולט את האופנה הזאת...מלא בנות ככה

גם בפא'צה שתי בנות מהרצליה נראה לי היו ככה...


חח זה מזכיר לי בפאצ'ה יל הומו שבא עם ג'ינס אדום וחולצת בטן...חחחחחחחח
oDrori
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חח זה מזכיר לי בפאצ'ה יל הומו שבא עם ג'ינס אדום וחולצת בטן...חחחחחחחח


זה לא יאמן הקצב שהם מתרבים!!!!!
HyPeRSoNiC
אחי שמח שחזרת!!!!!!!!
הנה עוד משהו ששכחו לספר לך
אם לא שמת לב, אנחנו מתכננים מפגש!!!
פרטים - בסטיקי למעלה!!!!!!


וכעת נחזור לנושא! איך היה? מה עשית? היו כוסיות???
צרוב לי את הטראקים שהבאת......... :D
oDrori
מצאתי שם וויניל ישן, הראשון שסקוטר הוציאו... קבור עמוק באיזה חנות :) ובאחת אחרת מצאתי את הרמיקס של בלאנק אנד ג'ונס לפט שופ ביוז :)

כוסיות לא היו בשפע לצערי הרב... ברומא היו כמה אבל לא היסטריה

t0xIc
ברוך שובך אח שלייייייייייייייייייייייייייייי
מקווה שנהנת אני לא מכיר אותך כ"כ טוב ככה שאין לי כ"כ מה לספר לך

מקווה מאוד שנהנתההה
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by oDrori


זה לא יאמן הקצב שהם מתרבים!!!!!



חחחחחחחחחחחחחחח אשכרה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement