|
Brallor ! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| RagingEskimo |
Jag var i Ottawa för ett halvår sen och blev riktigt lycklig över alla olika nichade affärer dom hade där samt alla märken de höll lokalen fylld med.
Hittade tyvärr ingen länk till ställena (OnTopOfTheWorld och Fünf Funk Butik bl.a) jag köpte saker i men tillverkarna har siter iaf. Dock är det inte renodlat "täkknå"-prylar utan rätt och slätt street wear i olika stilar..
http://www.fiction416.com
Ledsamt nog har de inte kvar brallorna jag hittade, på siten, men de var dyra för märket (hela 500 spänn har jag för mig :tongue2) (..eller ens särkilt mycket av deras kollektioner öht :conf: )
http://www.modrobes.com
..har de schysstaste dra-omkring-hemma-och-chilla-byxorna jag nånsin sett. Jag säger bara, känn på sloganen: "Listen to your crotch. It knows". KÄnn på priset: ca300. yey.
..nu blev det hjärnsläpp.. jag får väl återkomma med fler när hjärnbarken bootar upp igen..... |
|
|
| mindshooter |
Vizay då borde nog oddsen för att vi har samma byxor på lördag vara ganska stora :p Dessa byxor är nog dom enda jag kan dansa på klubb med utan att svettas arslet av mig....
Raging: Sjyssta klädlänkar.. :) Skulle gärna inneha ett eget visa kort :( |
|
|
| RagingEskimo |
Sugigt nog så är det inte säkert att man får spendera kreditpengar även om man har VISA/Mastercard.. sist jag skulle köpa nåt från andra sidan pölen fick jag ett blå-nej med hänvisning till det vettiga i "Nej, vi kan inte kolla upp om adressen stämmer överrens med kortinnehavaren, om denne är lokaliserad utanförUSA/Kanada"..
:whip: |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Vizay då borde nog oddsen för att vi har samma byxor på lördag vara ganska stora :p
|
ballt :D |
|
|
| AC. |
| quote: | Originally posted by Vizay
ballt :D |
Skulle se fett mobbad ut om vi har en TA-träff när lange är på docklands och fem stycken killar står med likadana byxor... |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by AC.
Skulle se fett mobbad ut om vi har en TA-träff när lange är på docklands och fem stycken killar står med likadana byxor... |
hmmm...vet inte jag om så många skulle bry sig faktiskt....it's not about the clothes....it's a lifestyle |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by AC.
Inte om vi sydde dit en likadan TA logga på alla :p Då skulle det bli våra "meetup" byxor ;) |
|
|
| Vizay |
Inte om vi sydde dit en likadan TA logga på alla :p Då skulle det bli våra "meetup" byxor ;) |
hehehe...skulle se ganska komiskt ut om alla kommer i samma brallor och med likadan TA t-shirt
va hände med dom föresten? skulle de inte komma nån ny? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Vizay
va hände med dom föresten? skulle de inte komma nån ny? |
kan man undra... det finns ju ett specialforum för tröjorna under chillen, men det verkar dött
och när jag frågade i en tråd på själva chill så fick jag inte ett enda svar |
|
|
| dj_hysterix |
Vit byxa: 850:-
Långarmad t-shirt aktig tröja med tribals: 500:-
Väst i nåt jeansmaterial: 950:-
I almänhet ligger byxor på runt 1000:- och tjocktröjor på 800:-...t-shirts runt 400-500:- Om du åker till typ london eller beställer nånstans online kan du nog säkerligen dra bort 30% av priserna.
Jag hittade ett par byxor i london för 900:- som kostar 1450:- i sverige ungefär...dom tar en hel del för importen... |
Argh, Saturn Return har fina grejer men priserna svider verkligen i arslet...:( Men ska det vara bra grejer så får det väl kosta :rolleyes: |
|
|
| Beamish |
jag kor pa ett par svarta linnebyxor, skona som fan och tunna.
Har nere har jag inte alls sett mkt folk som spokar ut sig nar dom gar ut. Finns det folk som gor det ar det till storsta delen tjejer, och fyfan vad bra dom ser ut. jeans +tshirt kor manga pa |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by lonne
Hittade 2 st fräscha nikebrallor ( vindmaterial ) idag på Conceptstore.
Bra pris, diskret nike logga och snygga färgmässigt. Funkar säkert
bra att träna och vara hemma och chilla i. |
måste oxå ha ett par till lange imorn, vad kostade dom? |
|
|
|
|