return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
פולין....
View this Thread in Original format
NaOren
טוב אחים שליי...
מחר בערב אני נוסע למשלחת של פולין עם בי"ס שלי
אז אני לא יהיה פה שבוע
אני אתגעגע אליכם, ואני לא כמו מי שבדר"כ נוסע לחו"ל ואיכשהו מצליח לדבר משם
אני לא יצליח ...



:( :( :( :(

מוות לנאצים!!!!

אם נאצי מזדיין יתחיל איתי אני יקלל אותו חזרה למרות שאמרו לנו שאסור
סעמק איתם נאצים מזדיינים
DJ-Energy
אחי
אני יודע שזאת חוויה דיי קשה
אז תהיה חזק אחי...

כבר מתגעגע
:)
MoSH_MaN
בייייייייייייייייייייייייייייייייייייי בן דוד
HyPeRSoNiC
ביי גבר!!!
כשתחזור בטח כבר נסיים לתכנן את המפגש אז נודיע לך מה קורה עם זה

אז....... נתראה עוד שבוע!!!!!
Hell_Copter
תהנה שם גבר!!!
אל תרגיש רע ושאתה לא יכול להנות שם כי זה ממש לא ככה
ברגעים הרציניים אל תעשה צחוק אבל במלונות ובמסעדות וכל זה תצחק ותהנה כי זה לא טיול עינוי
זה מאוד מעניין כל הנושא ואני ממליץ לכולם לנסוע לשם
אשכרה חוזרים אנשים אחרים...

אני לא ישכח שהיה לי דז'ה וו שאני מכיר את התמונה בבירקנאו של השער כניסה עם הפסי רכבת...
זה פשוט מדהים שבכזה מקום יפה התחוללה זוועה כזאת
DjChook
אחי תשמור על עצמך
פשוט גאווה

:)
oDrori
נתראה בעוד שבוע אחי

נראה לי יותר כיף לקחת פופקורן ולצפות במג"ביסטים שוברים להם את הצלעות
;)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
נתראה בעוד שבוע אחי

נראה לי יותר כיף לקחת פופקורן ולצפות במג"ביסטים שוברים להם את הצלעות
;)



אחי אלה לא מג"ביסטים...
אלה שב"כניקים...
ותאמין לי שלא כדאי להתעסק איתם

שמעתי ששני ילדים לפני שנתיים מהבית ספר שלי סתם הלכו דחיפות כזה ואחד מהם נדחף על השומר שאיתם על הגב איפה שהוא מחזיק את הרובה (לא רואים הרי את הרובה) קיצר השב"כניק חשב שמנסים לגנוב לו את הרובה אז קפץ והביא בעיטת נינג'ה לחזה של הילד
הילד התחיל לבכות שם והכל

ואחי... תקשיב למה שהם אומרים או שהם יזיינו אותך
ילד מהכיתה שלי עלה לאוטובוס לפני שהשומר נתן אישור ושהשומר בא אליו והוריד לו כזאת כאפה... איזה צחוקים לנו אבל איזה באסה לילד
t0xIc
אוףףף אל תדברו איתי על המישלחת!!
אני הייתי אמור ליסוע וככה שבוע שבועיים לפני החלטתי שאין לי מה לחפש שם
כל החברים שלי נסעו והסריטו בלאגנים
ואללה הם צילמו כל השבועע כאילו נונ סטופ!! צחוקים סופניים
תחשבו שניפגשנו כמה חברה אצלי בבית וראינו איזה 9 שעות של הסרטה
אחרי עריכה (אבא של אחד החברה עורך) וכאילו אין היה כזה צחוקים
השבכניכים האלה שרועי אמר עזרו להם להבריח זיקוקים שאסור שיהיו בארץ
איןן כאילו אתם מתים איזה קומבינות והכל מוסרט!! אבל היה קטעים ממש מגעילים שהם מתחילים ליצחוק במחנות השמדה.. זה ואללה רציתי לתת להם מכותת
בכל אופן אני מצטער על היום שלא נסעתי גם


אז אורן אח יקר שלי תהנה ותשמור על עצמךךךךךךךךךךך
ד"א אם יקחו אותכם לאיזה מקום שיש שם צמידים הכי יפים בארץ!
(גם זה מוסרט)
איןן כיאלו צמידים הכי יפים שיש בעולם
MoSH_MaN
אני הבנתי שבפולין הרבה בנות מתפרקות בפעם הראשונה.....אבל יש לך חברה

לא נורא
:D

Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אני הבנתי שבפולין הרבה בנות מתפרקות בפעם הראשונה.....אבל יש לך חברה

לא נורא
:D


אחי זה ממש עצוב שזה מה שאתה מחפש בטיול כזה
זה דבר אחד להנות שם ולצחוק ודבר אחר לעשות דברים כאלה...
חוץ מזה יש סיבה אם כבר לזה שהן "מתפרקות" וזה שהן שבורות מבחינה רגשית והכל
בטקס הקראת שמות באושוויץ כמעט כולם שם בכו
אני זוכר שקמתי בעצמי רגיל קראתי את השמות ושבאתי לשבת הלב שלי דפק כל כך חזק... זה היה כל כך מרגש
MoSH_MaN
לא אמרתי שאני חושב ככה
אני בטוח שאני לא ירגיש טוב אחרי מה שאני יראה

אבל יש כאלה ויש כאלה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement