| NaOren |
טוב אחים שליי...
מחר בערב אני נוסע למשלחת של פולין עם בי"ס שלי
אז אני לא יהיה פה שבוע
אני אתגעגע אליכם, ואני לא כמו מי שבדר"כ נוסע לחו"ל ואיכשהו מצליח לדבר משם
אני לא יצליח ...
:( :( :( :(
מוות לנאצים!!!!
אם נאצי מזדיין יתחיל איתי אני יקלל אותו חזרה למרות שאמרו לנו שאסור
סעמק איתם נאצים מזדיינים |
|
|