|
[Audio] Bert en Ernie: Ernie droomt dat ie Duitser is :D
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| "met een jodenkoek" Ghehehe... :D |
|
|
| Ding Chavez |
Ook geweldig:
De echt Duitse, politiek incorrecte, Bernie und Ert!
Het vergt een beetje kennis van de Duitse taal, maar het is goed te volgen.
GreetZ, DC |
|
|
| jploveparade |
| Vooral aflevering 2 :D |
|
|
| Emphelator |
| LOL :haha: :happy2: :D |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Ook geweldig:
De echt Duitse, politiek incorrecte, Bernie und Ert!
Het vergt een beetje kennis van de Duitse taal, maar het is goed te volgen.
GreetZ, DC |
Und...Heroin! SUPERLOL!:haha: :haha: :haha: :D :D :D
khad die bert en ernie al een keer gehoord (2 jaar trug) en dit filmpje haddik een maand geleden al gezien.....maar hij blijft lachuh! |
|
|
| Sandman |
Klopt...Deze is lache...
je moet de andere 8 of 9 ook eens downloaden!!!
Bert en ernie in het bos met roodkapje
en
bert en ernie bij de teletubbies
vind ik het leukst!!!
Greetz sander |
|
|
|
|