|
New Nick.. :)
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
כן
סוף סוף שיניתי את השם הזוועתי שלי
:) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| מזל טוב אחי!!!! |
|
|
| divx-master |
| וואי איך שינית גם לי נמאס להניק שלי .... ?1 |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by divx-master
וואי איך שינית גם לי נמאס להניק שלי .... ?1 |
ביקשתי מידידי הטוב סוואמפר
:) |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by YuVaL
ביקשתי מידידי הטוב סוואמפר
:) |
אם אני יבקש אתה אומר הוא יסכים???????????
למה אני לא סובל את הניק שלי
חוץ מזה למה שינית את בניק ניים שלך????? הוא היה דווקא די יפה |
|
|
| oDrori |
יובל?!?! איכס יש לך מזל שזה לא השם האמיתי שלך או משהו אני הייתי מתאבד
:p :p :p
סתם אחי אני במקומך הייתי הולך על נוסחת
oDrori
וקורא לעצמי
yItzhakov
או שלא :)
תחדש |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by oDrori
יובל?!?! איכס יש לך מזל שזה לא השם האמיתי שלך או משהו אני הייתי מתאבד
:p :p :p
סתם אחי אני במקומך הייתי הולך על נוסחת
oDrori
וקורא לעצמי
yItzhakov
או שלא :)
תחדש |
חחחחחחחחחחחח
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
יצחק תתחדש
:p
חחח סתם |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
אם אני יבקש אתה אומר הוא יסכים???????????
למה אני לא סובל את הניק שלי
חוץ מזה למה שינית את בניק ניים שלך????? הוא היה דווקא די יפה |
אני אישית ביקשתי לפני חודש וחצי ככה ועד עכשיו לא קיבלתי תשובה...
קצת מבאס ביותררר
ויובל מזל טוב |
|
|
| Hell_Copter |
תתחדש אח שלי!!!
מתאים לך דווקא השם ;) |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by t0xIc
אני אישית ביקשתי לפני חודש וחצי ככה ועד עכשיו לא קיבלתי תשובה...
קצת מבאס ביותררר
ויובל מזל טוב |
שרשמתי את השם שלי לא ידעתי שבאמת יש אחד שקוראים לו
Dj-Energy
ושגיליתי את זה אמרתי לעצמי שאני ישנה ת'שם
מאז עברה שנה ורק עכשיו ביקשתי....
חפיף
:) |
|
|
| NaOren |
לא נראה לי שיש בעיה לשנות את השם
אני שיניתי לא ממזמן את השם שלי פה... |
|
|
|
|