return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
New Nick.. :)
View this Thread in Original format
YuVaL
כן
סוף סוף שיניתי את השם הזוועתי שלי

:)
HyPeRSoNiC
מזל טוב אחי!!!!
divx-master
וואי איך שינית גם לי נמאס להניק שלי .... ?1
YuVaL
quote:
Originally posted by divx-master
וואי איך שינית גם לי נמאס להניק שלי .... ?1


ביקשתי מידידי הטוב סוואמפר
:)
AnthemFreak
quote:
Originally posted by YuVaL


ביקשתי מידידי הטוב סוואמפר
:)

אם אני יבקש אתה אומר הוא יסכים???????????
למה אני לא סובל את הניק שלי
חוץ מזה למה שינית את בניק ניים שלך????? הוא היה דווקא די יפה
oDrori
יובל?!?! איכס יש לך מזל שזה לא השם האמיתי שלך או משהו אני הייתי מתאבד
:p :p :p

סתם אחי אני במקומך הייתי הולך על נוסחת
oDrori
וקורא לעצמי
yItzhakov





או שלא :)


תחדש
YuVaL
quote:
Originally posted by oDrori
יובל?!?! איכס יש לך מזל שזה לא השם האמיתי שלך או משהו אני הייתי מתאבד
:p :p :p

סתם אחי אני במקומך הייתי הולך על נוסחת
oDrori
וקורא לעצמי
yItzhakov




או שלא :)


תחדש


חחחחחחחחחחחח
:)
MoSH_MaN
יצחק תתחדש
:p

חחח סתם
t0xIc
quote:
Originally posted by AnthemFreak

אם אני יבקש אתה אומר הוא יסכים???????????
למה אני לא סובל את הניק שלי
חוץ מזה למה שינית את בניק ניים שלך????? הוא היה דווקא די יפה



אני אישית ביקשתי לפני חודש וחצי ככה ועד עכשיו לא קיבלתי תשובה...
קצת מבאס ביותררר

ויובל מזל טוב
Hell_Copter
תתחדש אח שלי!!!
מתאים לך דווקא השם ;)

YuVaL
quote:
Originally posted by t0xIc



אני אישית ביקשתי לפני חודש וחצי ככה ועד עכשיו לא קיבלתי תשובה...
קצת מבאס ביותררר

ויובל מזל טוב


שרשמתי את השם שלי לא ידעתי שבאמת יש אחד שקוראים לו
Dj-Energy
ושגיליתי את זה אמרתי לעצמי שאני ישנה ת'שם
מאז עברה שנה ורק עכשיו ביקשתי....
חפיף
:)
NaOren
לא נראה לי שיש בעיה לשנות את השם
אני שיניתי לא ממזמן את השם שלי פה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement