|
help!! ik heb SMOEZEN nodig voor morgen!! :) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Access |
Zeg ... nog nieuws ???
Of ben je nu dag en nacht bezig met stapels extra opdrachten ??? :D :p |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Access
Zeg ... nog nieuws ???
Of ben je nu dag en nacht bezig met stapels extra opdrachten ??? :D :p |
lol.. nee, ben nu dag en n8 mn mentrix aan t verwennen ;)
Heb nog steeds nix van dr gehoord; valt me een btje van dr tegen, dus zal vanmiddag wel weer ff een mailtjuh sturen.. de sl3t :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Hee Jasper,
Ik vond je smoes best leuk bedacht, dus inderdaad, je hoeft hem niet te
maken. Omdat ik je deze keer gematst heb, zul je de volgende keer wel
extra je best moeten doen, natuurlijk! Dit was dus de eerste en de
laatste keer. Dan zal ik je als eerste en extra goed nakijken. Als ik
jou was, zou ik dus maar extra geweldige artikelen meenemen naar de
volgende bijeenkomst....
groetjes, Mariska
|
Niet eens kusjes :rolleyes:
Maar goed, ik dank hierbij vooral Access, heeft me weer flink wat werk gescheeld dit :D
whehehe |
|
|
| Access |
Whoohooo !!! Yeah baby !!! :D
Don't you just love it when a plan comes together ??? :D :D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Als ik
jou was, zou ik dus maar extra geweldige artikelen meenemen naar de
volgende bijeenkomst.... |
Whehe wat bedoelt ze hier dan mee Jappi0?
:D :D :D |
|
|
| New Wave |
| Volgens mij is het zo'n "1 docente + 1 leerling" bijeenkomst :p |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Whehe wat bedoelt ze hier dan mee Jappi0?
:D :D :D |
hahaha neej niet wat jij denkt :D, Jappio mag leuk artikeltjes gaan knippen :p.
Net als ik, word echt strontziek van die mentoraat, ben gvd geen kleuter meer!!!! :mad: :mad: |
|
|
| Donna |
| Hmnee nie zo'n simpele,ze wilt een tarzan,week zeker:) |
|
|
| Access |
Zeg Donna ... wat is er dan zo goed aan 'n tarzan ??? leg es uit ...
:D :D :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Donna
Hmnee nie zo'n simpele,ze wilt een tarzan,week zeker:) |
Waarvoor ben ik dan :rolleyes:
lol
Nee hor, ben echt blij dat ik van die opdracht af ben, was zeker wel een uur werken ofzo.. pff alleen de gedachte al :D |
|
|
|
|