|
Amsterdam Dance Event (17-19 Okt)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
Het programma van het Amsterdam Dance Event is kompleet. Een groot aantal bekende en opkomende DJ's en artiesten uit de electronische en dance-muziekscene geeft acte de presence op de 7e editie, die van 17 tot en met 19 oktober in Amsterdan plaatsvindt. Met een groot aantal en brede selectie van feesten en clubnights in de belangrijkste clubs van Amsterdam, ligt overdag de nadruk juist op netwerken en muziek ontdekken. Daarnaast geven experts hun visie op electronische- en dance muziek in panals, keynotes en bijeenkomsten. Het Amsterdam Dance Event verwacht 1400 professionele deelnemers en zo'n 20.000 bezoekers aan het avond programma: daarmee is de conferentie het belangrijkste platform voor de electronische- en dance scene in Europa.
(bron: Fresh40 Nieuwsbrief)
Avondprogramma:
Groove Armada (UK), 100% ISIS (NL), Justin Robertson (UK), Laidback Luke (NL), Little Louis Vega (US), The Bays (UK), Remy (NL), The Dreem Teem (UK), Erol Alkan (UK), Technoboy (I), Rennie Pilgrim (UK), Angelo D'Onorio (NL), Dimitri (NL), DJ Roog (NL), Andre from Norway (N), Ebon-E (NL), Karen Bernod (US), AudioBullys (UK), Black Market Audio (NL), David Guetta (F) en Tasha's World (NL)
Dagprogramma: (nog niet volledig, dit zijn alle bevestigde namen)
Keynotes interviews met Little Louis Vega (Masters At Work, US) en Mute Records oprichter Daniel Miller. Andere panelleden zijn Eric Morand (F Comm, F), Kenny Gates (PIAS, B), Dominic Smith (Ninja Tune/Big Dada, UK), Horst Weidenmuller (Studio K7, D), Andy Bradley (BMG, UK), Eddie Gordon (Neo, UK), Frederic Rebet (Naive, F), Jens Thele (Kontor, D), Darren Hughes (Homelands, UK), Andrea Corelli (Warner, I) Mark Reeder (MFS, D), Phil Cheeseman (UK), Dave Piccione (Azuli, UK), John Wai (Neurodisc, US), Bastian (NL), Jesse Saunders (US), Matt Jagger (Ministry Of Sound, UK), Kurosh Nasseri (US), Martin Unger (Warner, D), Klaus Maeck (Freibank, D), Matthew Kletter (US), Andre de Raaff (Strengholt, NL)
Onderwerpen van panels en bijeenkomsten zijn ondere andere Cash for Credibility, Making the Most of Your Copyright, Past, Present & Future, Avalanche Of Vinyl, Open Manager Meeting, Nostalgia Boom Panel, US Distribution Pael, New developments in clubbing, Licensing Panel, We're Not In For The Money, International Festival Meeting en New Developments in Producing Music.
LDMC:
Nieuw bij deze editie van het ADE u de eerste Live Dance Music Conference (LDMC), een platform dat zich speciaal richt op het live-aspect vab de electronische, urban en dance muziek industrie. LDMC brengt festivalorgranisatoren, clubboekers, managements en andere betrokkenen uit de internationale live-industrie samen.
__________________________________________________________
Dolletjes he? :D |
|
|
| magrec |
| david guetta, groove armada (dj set!! dus niet live helaas) lijken mij interessant de rest vind ik tegenvallen. Little louis vega is ook wel interesting maar daar houdt het wel mee op. |
|
|
| Chicane |
| mwa, Isis en Dimitry en Remy hebben alle 3 al een hele lange geschiedenis achter hun staan... alle 3 goed voor een avondje flink bewegen. Laidback Luke is altijd wel weer een verassing wat hij gaat draaien, zolang die maar niet breaks en D&B gaat draaien, maar gewoon zijn echte techno sound vind ik het best. En ja, Roog he... ook altijd wel leuk voor een avondje swingen :D |
|
|
| magrec |
ja dat snap ik ook wel maar juist voor het ade vind ik het een mindere programmering. Wil niet zeggen dat ik remy, dimitry (als ie maar geen 2 step draait:p) niet zou willen zien maar had wel iets experimentelers verwacht hehe :p
En dagprogramma trekt mij niet omdat het overdag is :p |
|
|
| Chicane |
Ja, line-up is beetje tegenvallend idd.. maar goed, je kan niet alles hebben.. leuk dat er veel buitenlands (aankomend) talent tussen zit, lekker gevarieerd, dat wel
Overdag lijkt me er ook geen drol aan, maar seminairs, platforms en keynotes zijn niet aan mij besteed :D |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | | Originally posted by Chicane Overdag lijkt me er ook geen drol aan, maar seminairs, platforms en keynotes zijn niet aan mij besteed :D |
Tenzij er gratis bier wordt geschonken!!! :D:D:D
Met vriendelijke groet. |
|
|
|
|