return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מחשבים זה עם דפוק, שונא אותם
View this Thread in Original format
GLoBaL-MUZiK
:לפי הכותרת אתם מבינים שאני די שונא מחשבים אבל ישלי סיבה טובה

לפני שבוע פירמטתי את המחשב את כונן סי, ואז שהעלתי מחדש את הווינדוס הוא הראה לי שהוא מחק את כל כונן די, זאת אומרת שהוא מחר לי 10 ג'גה של מוזיקה ותוכנות........................קיבלתי שבץ על המקום

למזלי ישלי 2 חברים טובים ששיחזרו לי את המחשב ועכשיו הכל בסדר, אבל בגדול מחשבים דפוקים



ברגע שזה יקרה לכם תרגישו כמוני
:D

BTW
בגלל זה לא הייתי פה קצת זמן
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
:לפי הכותרת אתם מבינים שאני די שונא מחשבים אבל ישלי סיבה טובה

לפני שבוע פירמטתי את המחשב את כונן סי, ואז שהעלתי מחדש את הווינדוס הוא הראה לי שהוא מחק את כל כונן די, זאת אומרת שהוא מחר לי 10 ג'גה של מוזיקה ותוכנות........................קיבלתי שבץ על המקום

למזלי ישלי 2 חברים טובים ששיחזרו לי את המחשב ועכשיו הכל בסדר, אבל בגדול מחשבים דפוקים



ברגע שזה יקרה לכם תרגישו כמוני
:D

BTW
בגלל זה לא הייתי פה קצת זמן



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אולי הוא התבלבל? :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

זה קרה גם לי
ניסיתי לפרמט הארד דיסק ששמתי בכונן של ההארד דיסק הנשלף שלי
וזה מחק לי את הראשי
ולא את הנשלף......
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה זין!!!
GLoBaL-MUZiK
אממממממממממ הסבירו לי שמה שקרה זה שהכונן די תמך ב
NTFS
ו-98 לא יכול לקרוא כוננים כאלה, אז התקנתי
XP HOME
וזה עשה קצת בעיות אבל למזלי ישלי חבר שהוא טכנאי והוא עזר לי המלך הזה

אז עכשיו הכל בסדר, אבל אני עדיין שונא אותם
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
אממממממממממ הסבירו לי שמה שקרה זה שהכונן די תמך ב
NTFS
ו-98 לא יכול לקרוא כוננים כאלה, אז התקנתי
XP HOME
וזה עשה קצת בעיות אבל למזלי ישלי חבר שהוא טכנאי והוא עזר לי המלך הזה

אז עכשיו הכל בסדר, אבל אני עדיין שונא אותם



חחחחחחחחחחח
איזה בולשיט!
למה לא עושים שיטה אחת שתומכת בהכל???????????
למה כל מי שיש לו מחשב ויש לו בעיה הכי קטנה צריך להתעסק עם כל המילים המוזרות האלה וכל הקיצורים המטומטמים האלה............
NaOren
כולי איתך
אני הכי לא מבין במחשבים בעולם
אבל בשביל זה יש לי את
צ'וק...
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by NaOren
כולי איתך
אני הכי לא מבין במחשבים בעולם
אבל בשביל זה יש לי את
צ'וק...


חחחחחחחחח
לי דווקא אין בעיה עם מחשבים
אני די מבין
את המחשב שלי בניתי בעצמי
וכל מה שיש עליו - אני התקנתי
כשיש בעיה איתו - אני מתקן
אקיצר - אני מסתדר
אבל רבאק! רוצים לעשות שמחשבים יהיו ידידותיים למשתמש
אבל עושים בדיוק ההיפך........
DjChook
תשמע זה לא תורה מסיני

WIN95 - FAT16
WIN98 - FAT32
WIN2K / WINXP - NTFS


פשוט כל פעם הם מוצאים שיטה שיותר טובה לעבודה ומנסים לגרור את כולם אליה

ככה זה מיקרוסופט, צריך לחיות עם זה.

אתה היית צריך לשים לב לפני שפירמטת :)

בכל מקרה לי היה לפני הפירמוט המצב הכי מצחיק בעולם

C - 30 GB
D - CD ROM
E - 10 GB
F - CDRW

שהסי והאי הם אותו הארד דיסק כאילו ב
PATISSIONS

עכשיו אחרי הפירמוט זה
C - 30 GB
D - 10 GB
E - CD ROM
F - CDRW

:)

בכלל מחשבים סאקס, אבל למדתי להסתדר איתם
MoSH_MaN
אוי ברק יא אמבציל!!!

חחחחחחחחחחחחחח

NTFS
זה השיטה החדשה של וינדוס XP
ולכן בדוס לא מזהים אותה ככה
שהדיסק נעלם!!!!

חחחחחחחחח צ'וק הסביר כבר הכל אבל בקיצור יש דרך אחרת לפרמט את הכונן
NTFS

אני בכלל על
FAT32
הכל
luckystrike
גם אני שונא אותם !!!!!!
כוס אמק כמה בעיות היו לי !!!
פעם אחת גם נמחקו לי 15 ד'יגה ויובל עזר לי לשחזר אותם
מדיסקים ...
לקח לי שנה להשלים חומר אחוש נדיר שהיה לי שם ...

ובכלל המחשב שלי מתופעל על הפנים ...
אין מקום , הכל מבולגן וצפוף כוס אמק...

כבר 60 ג'יגה תפוסים ... מתוך כמעט 60
itamarsan
גם לי ניראה שהוא התבלבל מה נתת לווו טריפ או משהווו
לא נורא העיקר שסידרו לך כן גם אני פירמטי את המחשב ולא הייתי פה הרבה זמןןן וזה באממתת חראאא כאילו מה זה רק מחשב הוא לא נותן כלום תלוי עם אתה באמת לומד עליוו פשוט צריך לאהוב את זה:gsmile:

GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by DjChook
תשמע זה לא תורה מסיני

WIN95 - FAT16
WIN98 - FAT32
WIN2K / WINXP - NTFS


פשוט כל פעם הם מוצאים שיטה שיותר טובה לעבודה ומנסים לגרור את כולם אליה

ככה זה מיקרוסופט, צריך לחיות עם זה.

אתה היית צריך לשים לב לפני שפירמטת :)

בכל מקרה לי היה לפני הפירמוט המצב הכי מצחיק בעולם

C - 30 GB
D - CD ROM
E - 10 GB
F - CDRW

שהסי והאי הם אותו הארד דיסק כאילו ב
PATISSIONS

עכשיו אחרי הפירמוט זה
C - 30 GB
D - 10 GB
E - CD ROM
F - CDRW

:)

בכלל מחשבים סאקס, אבל למדתי להסתדר איתם


אחי קבל איזה סלט יש אצלי
C: 28.9GB
D: CD-ROM
E: HP BURNER
F: 8.9GB

סלטטטטטטטט
אבל העיקר שהזונה עובד
Hell_Copter
גם אני לא אוהב מחשבים במיוחד
ביחוד בגלל שהמחשב המזוין שלי כל חמש דקות מחליט להביא לי מסך כחול ולעשות לעצמו ריסטרט
אבל חפיף... מסתדרים
יש לי עכשיו 10 ג'יגה ואבא שלי קנה היום עוד 40... נקווה שהכל יסתדר... צריך להתקין את ה 40 בהארד דיסק ראשי... וזה אומר שצריך להעביר את כל התוכנות ואחר כך לפרמט
רק שלא יקרה שום דבר לשירים ולתוכנות שלי... ואני מסודר
נמחק לי לפני חודש ככה כל השירים וזה היה זין לא נורמלי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement