|
מחשבים זה עם דפוק, שונא אותם
|
View this Thread in Original format
| GLoBaL-MUZiK |
:לפי הכותרת אתם מבינים שאני די שונא מחשבים אבל ישלי סיבה טובה
לפני שבוע פירמטתי את המחשב את כונן סי, ואז שהעלתי מחדש את הווינדוס הוא הראה לי שהוא מחק את כל כונן די, זאת אומרת שהוא מחר לי 10 ג'גה של מוזיקה ותוכנות........................קיבלתי שבץ על המקום
למזלי ישלי 2 חברים טובים ששיחזרו לי את המחשב ועכשיו הכל בסדר, אבל בגדול מחשבים דפוקים
ברגע שזה יקרה לכם תרגישו כמוני
:D
BTW
בגלל זה לא הייתי פה קצת זמן |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
:לפי הכותרת אתם מבינים שאני די שונא מחשבים אבל ישלי סיבה טובה
לפני שבוע פירמטתי את המחשב את כונן סי, ואז שהעלתי מחדש את הווינדוס הוא הראה לי שהוא מחק את כל כונן די, זאת אומרת שהוא מחר לי 10 ג'גה של מוזיקה ותוכנות........................קיבלתי שבץ על המקום
למזלי ישלי 2 חברים טובים ששיחזרו לי את המחשב ועכשיו הכל בסדר, אבל בגדול מחשבים דפוקים
ברגע שזה יקרה לכם תרגישו כמוני
:D
BTW
בגלל זה לא הייתי פה קצת זמן |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אולי הוא התבלבל? :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
זה קרה גם לי
ניסיתי לפרמט הארד דיסק ששמתי בכונן של ההארד דיסק הנשלף שלי
וזה מחק לי את הראשי
ולא את הנשלף......
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה זין!!! |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
אממממממממממ הסבירו לי שמה שקרה זה שהכונן די תמך ב
NTFS
ו-98 לא יכול לקרוא כוננים כאלה, אז התקנתי
XP HOME
וזה עשה קצת בעיות אבל למזלי ישלי חבר שהוא טכנאי והוא עזר לי המלך הזה
אז עכשיו הכל בסדר, אבל אני עדיין שונא אותם |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
אממממממממממ הסבירו לי שמה שקרה זה שהכונן די תמך ב
NTFS
ו-98 לא יכול לקרוא כוננים כאלה, אז התקנתי
XP HOME
וזה עשה קצת בעיות אבל למזלי ישלי חבר שהוא טכנאי והוא עזר לי המלך הזה
אז עכשיו הכל בסדר, אבל אני עדיין שונא אותם |
חחחחחחחחחחח
איזה בולשיט!
למה לא עושים שיטה אחת שתומכת בהכל???????????
למה כל מי שיש לו מחשב ויש לו בעיה הכי קטנה צריך להתעסק עם כל המילים המוזרות האלה וכל הקיצורים המטומטמים האלה............ |
|
|
| NaOren |
כולי איתך
אני הכי לא מבין במחשבים בעולם
אבל בשביל זה יש לי את
צ'וק... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by NaOren
כולי איתך
אני הכי לא מבין במחשבים בעולם
אבל בשביל זה יש לי את
צ'וק... |
חחחחחחחחח
לי דווקא אין בעיה עם מחשבים
אני די מבין
את המחשב שלי בניתי בעצמי
וכל מה שיש עליו - אני התקנתי
כשיש בעיה איתו - אני מתקן
אקיצר - אני מסתדר
אבל רבאק! רוצים לעשות שמחשבים יהיו ידידותיים למשתמש
אבל עושים בדיוק ההיפך........ |
|
|
| DjChook |
תשמע זה לא תורה מסיני
WIN95 - FAT16
WIN98 - FAT32
WIN2K / WINXP - NTFS
פשוט כל פעם הם מוצאים שיטה שיותר טובה לעבודה ומנסים לגרור את כולם אליה
ככה זה מיקרוסופט, צריך לחיות עם זה.
אתה היית צריך לשים לב לפני שפירמטת :)
בכל מקרה לי היה לפני הפירמוט המצב הכי מצחיק בעולם
C - 30 GB
D - CD ROM
E - 10 GB
F - CDRW
שהסי והאי הם אותו הארד דיסק כאילו ב
PATISSIONS
עכשיו אחרי הפירמוט זה
C - 30 GB
D - 10 GB
E - CD ROM
F - CDRW
:)
בכלל מחשבים סאקס, אבל למדתי להסתדר איתם |
|
|
| MoSH_MaN |
אוי ברק יא אמבציל!!!
חחחחחחחחחחחחחח
NTFS
זה השיטה החדשה של וינדוס XP
ולכן בדוס לא מזהים אותה ככה
שהדיסק נעלם!!!!
חחחחחחחחח צ'וק הסביר כבר הכל אבל בקיצור יש דרך אחרת לפרמט את הכונן
NTFS
אני בכלל על
FAT32
הכל |
|
|
| luckystrike |
גם אני שונא אותם !!!!!!
כוס אמק כמה בעיות היו לי !!!
פעם אחת גם נמחקו לי 15 ד'יגה ויובל עזר לי לשחזר אותם
מדיסקים ...
לקח לי שנה להשלים חומר אחוש נדיר שהיה לי שם ...
ובכלל המחשב שלי מתופעל על הפנים ...
אין מקום , הכל מבולגן וצפוף כוס אמק...
כבר 60 ג'יגה תפוסים ... מתוך כמעט 60 |
|
|
| itamarsan |
גם לי ניראה שהוא התבלבל מה נתת לווו טריפ או משהווו
לא נורא העיקר שסידרו לך כן גם אני פירמטי את המחשב ולא הייתי פה הרבה זמןןן וזה באממתת חראאא כאילו מה זה רק מחשב הוא לא נותן כלום תלוי עם אתה באמת לומד עליוו פשוט צריך לאהוב את זה:gsmile: |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by DjChook
תשמע זה לא תורה מסיני
WIN95 - FAT16
WIN98 - FAT32
WIN2K / WINXP - NTFS
פשוט כל פעם הם מוצאים שיטה שיותר טובה לעבודה ומנסים לגרור את כולם אליה
ככה זה מיקרוסופט, צריך לחיות עם זה.
אתה היית צריך לשים לב לפני שפירמטת :)
בכל מקרה לי היה לפני הפירמוט המצב הכי מצחיק בעולם
C - 30 GB
D - CD ROM
E - 10 GB
F - CDRW
שהסי והאי הם אותו הארד דיסק כאילו ב
PATISSIONS
עכשיו אחרי הפירמוט זה
C - 30 GB
D - 10 GB
E - CD ROM
F - CDRW
:)
בכלל מחשבים סאקס, אבל למדתי להסתדר איתם |
אחי קבל איזה סלט יש אצלי
C: 28.9GB
D: CD-ROM
E: HP BURNER
F: 8.9GB
סלטטטטטטטט
אבל העיקר שהזונה עובד |
|
|
| Hell_Copter |
גם אני לא אוהב מחשבים במיוחד
ביחוד בגלל שהמחשב המזוין שלי כל חמש דקות מחליט להביא לי מסך כחול ולעשות לעצמו ריסטרט
אבל חפיף... מסתדרים
יש לי עכשיו 10 ג'יגה ואבא שלי קנה היום עוד 40... נקווה שהכל יסתדר... צריך להתקין את ה 40 בהארד דיסק ראשי... וזה אומר שצריך להעביר את כל התוכנות ואחר כך לפרמט
רק שלא יקרה שום דבר לשירים ולתוכנות שלי... ואני מסודר
נמחק לי לפני חודש ככה כל השירים וזה היה זין לא נורמלי |
|
|
|
|