|
Impulz Indoor - Dec 7th 2002
|
View this Thread in Original format
| basvh |
Line up:
kaartje: 37,5 euro
ik ben er zker bij, yoji is er dus moet wel:D :D , tis ook 10 min van me vandaan. dus dit laat ik niet schieten |
|
|
| MaGiK54 |
Voor Seb Fontaine hoef je er niet heen, want die zal wel weer een vliegtuig missen :rolleyes:
Verder een leuke line-up. Gaan we ff in overweging nemen :) |
|
|
| TranceFool |
| Leuke line-up inderdaad, niet iets heel erg bijzonders eigenlijk. Vind het wel kewl dat S.H.O.K.K. komt. Zullen ze wel Gitto mee bedoelen of Natron en Giotto moeten samen gaan draaien? :D |
|
|
| SnuggLe |
H O E R U H!
HOERUH!
Ik mis echt alle mooie feestjes omdat ik dan in China zit :(
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
H O E R U H!
HOERUH!
Ik mis echt alle mooie feestjes omdat ik dan in China zit :(
Greetz,
SnuggLe |
ik zal deze keer dan wel voor fotograaf spelen. hehe |
|
|
| edraket |
| Ik ben er denk ook bij dit keer denk ik.Vorig jaar in december naar MMDE geweest.Was wel lache voor een keertje.En in april naar Qontact geweest, maar dit lijkt me ook wel super.. me yoji!! :gsmile: |
|
|
| magrec |
| oei danny howells en circulation alleen helaas voor die 2 ga ik niet naar brabant helemaal |
|
|
| AlFerox |
pffff, een beetje afwisseling zou ze goed doen :rolleyes:
ik krijg het idee dat UDC een contract voor het leven heeft afgesloten met een paar (lees: heel veel) djs.. |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by AlFerox
pffff, een beetje afwisseling zou ze goed doen :rolleyes:
ik krijg het idee dat UDC een contract voor het leven heeft afgesloten met een paar (lees: heel veel) djs.. |
Zoals Johan Gielen een contract heeft voor alle Trance Energies? :p
Met vriendelijke groet. |
|
|
| joesterizor |
| danny howells.......:cool: |
|
|
| Bellie |
Misstress Barbara!!!!!! *CHECK* Ik ben erbij :)
GREETZ!!
P.s. Basvh.... Haal jij es heel snel dat ILT logo weg tussen die rare japanner.:whip: :whip: :mad: :mad:. Beetje ILT in een slecht daglicht zetten bij dat hardhousemannetje.... |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Bellie
P.s. Basvh.... Haal jij es heel snel dat ILT logo weg tussen die rare japanner.:whip: :whip: :mad: :mad:. Beetje ILT in een slecht daglicht zetten bij dat hardhousemannetje.... |
nee ik zet ILT niet in een kwaad daglicht. ik vind techno echt goede muziek. laatste tijd koop ik alleen maar techno plaatjes. en misschien ga ik zelfs 9 nov naar ILT |
|
|
|
|