return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Impulz Indoor - Dec 7th 2002
View this Thread in Original format
basvh


Line up:




kaartje: 37,5 euro



ik ben er zker bij, yoji is er dus moet wel:D :D , tis ook 10 min van me vandaan. dus dit laat ik niet schieten
MaGiK54
Voor Seb Fontaine hoef je er niet heen, want die zal wel weer een vliegtuig missen :rolleyes:
Verder een leuke line-up. Gaan we ff in overweging nemen :)
TranceFool
Leuke line-up inderdaad, niet iets heel erg bijzonders eigenlijk. Vind het wel kewl dat S.H.O.K.K. komt. Zullen ze wel Gitto mee bedoelen of Natron en Giotto moeten samen gaan draaien? :D
SnuggLe
H O E R U H!
HOERUH!
Ik mis echt alle mooie feestjes omdat ik dan in China zit :(

Greetz,
SnuggLe
basvh
quote:
Originally posted by SnuggLe
H O E R U H!
HOERUH!
Ik mis echt alle mooie feestjes omdat ik dan in China zit :(

Greetz,
SnuggLe


ik zal deze keer dan wel voor fotograaf spelen. hehe
edraket
Ik ben er denk ook bij dit keer denk ik.Vorig jaar in december naar MMDE geweest.Was wel lache voor een keertje.En in april naar Qontact geweest, maar dit lijkt me ook wel super.. me yoji!! :gsmile:
magrec
oei danny howells en circulation alleen helaas voor die 2 ga ik niet naar brabant helemaal
AlFerox
pffff, een beetje afwisseling zou ze goed doen :rolleyes:

ik krijg het idee dat UDC een contract voor het leven heeft afgesloten met een paar (lees: heel veel) djs..
mr.marcello
quote:
Originally posted by AlFerox
pffff, een beetje afwisseling zou ze goed doen :rolleyes:

ik krijg het idee dat UDC een contract voor het leven heeft afgesloten met een paar (lees: heel veel) djs..


Zoals Johan Gielen een contract heeft voor alle Trance Energies? :p

Met vriendelijke groet.
joesterizor
danny howells.......:cool:

Bellie
Misstress Barbara!!!!!! *CHECK* Ik ben erbij :)

GREETZ!!

P.s. Basvh.... Haal jij es heel snel dat ILT logo weg tussen die rare japanner.:whip: :whip: :mad: :mad:. Beetje ILT in een slecht daglicht zetten bij dat hardhousemannetje....
basvh
quote:
Originally posted by Bellie


P.s. Basvh.... Haal jij es heel snel dat ILT logo weg tussen die rare japanner.:whip: :whip: :mad: :mad:. Beetje ILT in een slecht daglicht zetten bij dat hardhousemannetje....


nee ik zet ILT niet in een kwaad daglicht. ik vind techno echt goede muziek. laatste tijd koop ik alleen maar techno plaatjes. en misschien ga ik zelfs 9 nov naar ILT
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement