|
Chinees echtpaar
|
View this Thread in Original format
| TravelDog |
:stongue:
Een Chinees echtpaar viert de_succesvolle verkoop van hun restaurant, na zoveel jaren, met een cruise. Na een paar dagen wennen aan de rust komen oude sluimerende verlangens weer langzam aan de oppervlakte en die nacht maakt zij, gekleed in een welliswaar oud, maar toch verleidelijk niemendalletje, hem wakker en fluistert sensueel zachtjes in zijn half slapend oor: "Ik zou wel weer eens zin hebben in zoŽn ouderwetse 69."
Hij: "Midden in de nacht, midden op de oceaan en zij wil Žn loempia..."
:tongue3 |
|
|
| Access |
| Ik krijg de neiging 'sambal bij' te roepen ... maar das weer zow cliché :rolleyes: |
|
|
| TravelDog |
| quote: | Originally posted by Access
Ik krijg de neiging 'sambal bij' te roepen ... maar das weer zow cliché :rolleyes: |
:o Ik hou wel van een beetje pittig.:toothless |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by TravelDog
:stongue:
Een Chinees echtpaar viert de_succesvolle verkoop van hun restaurant, na zoveel jaren, met een cruise. Na een paar dagen wennen aan de rust komen oude sluimerende verlangens weer langzam aan de oppervlakte en die nacht maakt zij, gekleed in een welliswaar oud, maar toch verleidelijk niemendalletje, hem wakker en fluistert sensueel zachtjes in zijn half slapend oor: "Ik zou wel weer eens zin hebben in zoŽn ouderwetse 69."
Hij: "Midden in de nacht, midden op de oceaan en zij wil Žn loempia..."
:tongue3 |
Ik vind hem wel leuk...[edit]alleen is het vietnam waar de loempia vandaan komt...toch?[/edit] |
|
|
| franzelare |
| haha hij is wel grapsig ja :D |
|
|
| Flipper01 |
 |
|
|
| Optimus |
 |
|
|
| TravelDog |
| quote: | Originally posted by Optimus
|
..sorry maar gay vind ik niet pittig...:whip: |
|
|
| mastah jc |
| quote: | Originally posted by Optimus
|
whahahahhhahahahahahahahahahaha :D:D:D |
|
|
|
|