| NyKoN |
חח
מוש
לא נראה לי זה היה אופנוע
שמעתי שהוא בנה את הכנסייה ואז הוא הלך אחורה בכביש בשביל להתרשם מהגובה ונכנסה בו מכונית
חחח
איזה באסה
קיצר
יש גם בית אחד שהוא בנה למממן שלו ג'ואל
משהו נחמד ביותר גם שווה ביקור
ארמ
ולטייל בעיקרון ברובע הגותי כמה שיותר
סיפור
היום באנו לשדה תעופה ובאנו שעתיים וחצי לפני הטיסה ולא היה תור ולא כלום וביקשנו מקומות ונתנו לנו חרא כי מסתבר שהיה בוקינג בכלל גם במדריד כי זה טיסת קונקשן
אז מגיעה הטיסה ממדריד וכמה ממשיכים עם המטוס לת"א וכמה יורדים והאנשים שהמשיכו (מחלקה ראשונה ד"א) הורידו אותם גם מהמטוס והם התחילו לעשות בלאגגגגגגגגגגן שלמה הורידו אותם ולמה להוריד ולהעלות שוב
אז הדייל המפגר אומר שמחליפים מטוס ומחליפים צוות אז הם נרגעו קצת ואז אחרי שעתיים של לחכות באתי אליהם ושאלתי למה לא מעלים אותנו שנחכה בפנים אז הוא אמר שהטיסה הגיעה לפני שעתיים ממדריד וצריך לנקות ולסדר את הכל
אז ישר קמים כולם ומתחילים לצעוק עליו זה היה משהו מטורףףףףףף והדייל
מנסה להרגיע והישראלים צועקייייייים והיו שם עולים מארגנטינה נראו לי קיבלו רושם של מה שיהיה להם פה... חחחחח
אחרי זה בכלל שיגענו אותם
הלכתי למכונה של הכרטיסים שבודקת אותם לפני שעולים ועמדתי שם ותופפתי עליה קצת מתוך שעמום אז הוא ביקש שאני אפסיק כי הוא עשה משהו
אז התחילו לצעוק לו מאחורי שאני אפסיק רק כשהמטוס ימריא וצעקו עליו שלא יגיד לי מה לעשות בגלל שאני ילד קטן (15) והוא נלחץ עוד שניה הוא בכה!
ואז במטוס
ביקשתי שיביאו לי גם ארוחת ילדים וגם ארוחה רגילה כי אני איש רעב
אז מביאים תמיד את הארוחות ילדים ובד"כ באלעל מביאים לי תמיד את שניהם כי לא אכפת להם לתת
אבל הפעם טסנו באיברייה (החברה הספרדית) ואני בא לדיילת ואני בשורה האחרונה של המטוס ואני אומר לה שתביא לי כי אני רעב אז היא כזה "לא לא, אני אבדוק אם לא חסר ואני אביא לך" ואני קולט אותה הולכת חוזרת עם איזה 4-5 מנות ככה
מביאה לאנשים שהיה להם כבר!!!
אז אחרי רבע שעה נמאס לי ואמרתי לה שתביא לי גם אז היא אומרת שנגמר
אז התחלתי להשתולל שהיא מביאה להם ולי לא ואבא שלי פתח את העיניים שלו עלי וגם הצטרף לוויכוח וירדנו על הדיילת שם חזזזזזזזזזקקקקקק מסכנה היא עוד שניה בכתה ואז היא הלכה לדיילת אחרת והיא הלכה לאמא שלי והתחילה להתלונן שאני צעקתי על הדיילת ושהתפרצתי עליה בגלל שאין לה מנות אז אמא שלי התחילה לצעוק עליה גם כן כי אבא שלי סיפר לה את הסיפור
חחחחח
בסוף לא קיבלתי את האוכל אבל היה שווה
:D |
|
|