return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
חברים יש לי בעיה רצינית
View this Thread in Original format
itamarsan
שלום לכולללם באתי היום לספר לכם משהו שקרה למישהי שאני בקשר רציני איתה כרגעע זה ישמע לכם קצת לא מציאותי אבל זה אכןן קרה ואני מקווה שתוכלו לעזור לי לתת עצות מכול הלב זה עניין רציני ביותרר וזה הולך ככה:
אני כרגע בקשר עם מישהי וניפגשתיי איתה שלשום באתי עלייה כי נורא רציתי לראות אותה והיא פתאום נפלה עליי בסיפור וזה ככזה
לפני שנה בדיוק בתקופה הזו היא התחילה לקבל איומים מרגיזים נו אתם יודעים כמו שכול בחורה מקבלת איומים בטלפון אבל אצלה זה היה אחרתת כול הזמן שהיו מתקשים עליהה היו אומרים לה:''היום שלך מתקרב''.... טוב וככה המשיכו האיומים האלו המשיכו עד ליום הולדת שלה שחל ב20 בנובמבר והיא יצאה לטיים אאווט בראשון למי שלא יודע מה זה זה כזה דאנס בר כזה שניסגר כב לפני כמה חודשיים בקיצר היא יצאה לשם ובאותו לילה היא יצאה אחרי כמה שעות שהיא היתה שם סתם היא יצאה לה החוצהה סתם לשאוף קצת אוויר פתאום מישהו יצא מהמועדון והתחיל לדבר איתה טוב היא עומדת ומדברת איתו פתאום היא רואה שאוטו מתקרב עלייה בהירות אז היא נכנסה ללחץ ופשוט קפאה במקום ומזל שהיה זה שהתחיל איתה העיף אותה בדקה ה90 ואז האוטו ברחח .
לאחר כמה ימים הוא התקשר שוב ואז חבר שלה ענה ואז הוא ניתק לו בפנים זה שהיתקשר והפסיק להיתקשר עד לפני שלושה שבועות הוא התחיל כול יום עוד הפעם להגיד לה אותו הדבר שהיום שלך מתקרב וכול האיומים האלו והיא ניסתה שלא להיתיחס עד יום שישי האחרון שהיא ירדה מהמונית ללכת לקראת הביתת לבד מישהו תפס אותה מאחרוה וחנק אותהה והיא ניסתה להימלט ממנו והצליחה לבסווף ואז הוא אמר לה איזה משהו שעל תדאגי....אבל זה לא היום שלךך היום והיא הילדה ממש נכנסה לפחד מיזהה
בקיצר זה אולי נישמע לכם מוזר כמו בסרטים נכון גם לי זה נישמע אבל אני עד ואני יודע שזה אכן קרה כי היא לא תבוא סתם ותגיד לי דבר כזההה
עכשיו אני פונה עליכם עם יש למישהו הצעה ממש טובה בישבלי כול הצעה שממש יכולה לעזור לי אני מקווה שתוכלו לעזור לייי ממש תודהה כי אני עושה את המקסימום כי אני חושב שפעם ראשונה היא ניצלה פעם שנייה היא ניצלה ופעם שלישית זה יהיה כבר מסוכן . אז למי שיש עצה שירשום פה בט'ראד ואני ישמח לשמוע עצות שלכם
תודה. איתמר
MoSH_MaN
למה היא לא הלכה למשטרה...בקיצור תיהיה ממש קרוב אליה...איזה מפחיד זה

מי הם?
איפה היא גרה?
clubber@work
אחי קודם כל תברר מי מתקשר אליה - מבקשים מבזק פירוט שיחות נכנסות
אם הבן-אדם לא טיפש אז הוא מתקשר מחסום - אז מה שעושים זה מגישים תלונה במשטרה על הטרדות בטלפון המשטרה מוציאה צו שמכריח לגלות את המספר של החסום ואז יודעים מי זה אחרי זה יש לך 2 דברים שאתה יכול לעשות - לתת למשטרה לטפל בו
או שתאסוף חברה (גם אני מוכן לבוא) תתפסו אותו ותגרמו לזה שהוא לא יוכל
לאיים על אף אחד וגם ללכת....

חוץ מזה תשתדל ללוות אותה הביתה ולשים לב לדברים
מסביב גם תנסה לברר למי יכולה להיות סיבה לרצות לפגוע בה
בקיצור תגלה מי זה ותשבור לו את העצמות - כמו שציינתי קודם אני מוכן
לעזור - רק תן קריאה
itamarsan
דבר תודה רבההה לך אחי ודבר שניי תראה הגעתי לכמה מסקנות שדבר ראשון הוא מכיר אותה או מקורב עליה בצורה כולשהי זה לא מישהו זרר
ודבר שני הוא לא עוקב אחריה כי עם הוא היה עוקב אחריה אז כול יומיים שלושה היה תוקף אותה יש מבין
אני חשבתי כמוך כן הוא מתקשר רק מחסום ללכת ולקחת את פירוט השיחות כולל המספרים החסומים ולראות ולעלות על הבן אדם הזה בצורה כולשהי ואני נותן למשטרה לטפל בזה וכן גם אמרתי לה לנסות כמה שפחות לא להיות לבדדד בתקופה הזאתתת עכשיו נקווה שיהיה בסדר אני מאמיןן מה אני יגיד לך אני דואגג:(
oDrori
זה תלוי כמה זין יש לך לעזור לה... בעקרון היא צריכה ללכת לבד אבל שמישהו ישגיח עליה רוב הזמן בלי שזה יהיה ברור מדי... אתה מבין לאן אני חותר, ברגע שמישהו מתנפל עליה הבחור שקרוב ייקפוץ עליו, תפוצצו לו את הצורות, ואח"כ תבררו מזה ושיחטוף גם קצת בתחת בכלא.
itamarsan
טוב ניראה מה אני יוכל לעשות למענה וניראה מה קורה עם זההה
בקיצר תודה לך אחיי
NyKoN
טוב
נראה לי קצת מוזר הנושא
על הטרדות בטלפון שמעתי ושמעתי הרבה וכולנו עברנו
:D
אבל כשזה מגיע למשהו כזה קיצוני זה ממש מוזר

תשאל אותה אם יש סיבה מסוימת שמישהו ירצה לעשות לה משהו כזה ובאמת תשיגו פירוט וכמה שיותר מהר למשטרה ברצינות המשטרה זה המקום הראשון שהולכים אליו ואני לא מבין למה היא לא הלכה מההתחלה
Hell_Copter
יווווו איזה סרטים...
רק תביא לי את הבנזונה מול הפנים ואני מניאק אם הוא יעשה דבר כזה שוב

תשמור עליה אחי ואם אתה צריך עזרה תקרא לי אני יבוא... לא סובל כאלה בני זונות
DjChook
אחי שתתחיל להקליט שיחות,

כאילו כל פעם שהיא מקבלת שיחה מחסום שתקליט אותה

זה ראיות
Scorchio
אני יודע שזה לא קשור
אבל איתר זה משגע אותי איך שאתה כותב
כאילו:


יווווווווווו איזההההההההההההה סרררטטטטטטט דייייייייי מההההההה היהההההה עםםם החברהההההההה הזאתתתתתתתתתת שליייייייייי

חלאס מיצינו
:)

קיצור
תעשו לבחור איזה אמבוש יום אחד יענו תלוו אותה הבייתה ככה לכו איזה 40 מטר מאחוריה ואם מישהו יבוא עלייה רוצו מהר ודפקו בו.

NaOren
אבל מה כל פעם שהיא תצא מהבית ילכו אחריה ???
זה גם מוגזם וככה לא פותרים כלום..

דבר שני פירוט שיחות נכנסות זה הכי טוב....
אני יודע שאם מישהו היה מתקשר אלי מחסום אבא שלי היה יודע מיזה, אה צ'וק
:-)


ובאמת צריך לשאול את הבחורה מי יכול לעשות לה כזה דבר ולמה שהוא יעשה לה כזה דבר...
nimrod levi
quote:
Originally posted by DjChook
אחי שתתחיל להקליט שיחות,

כאילו כל פעם שהיא מקבלת שיחה מחסום שתקליט אותה

זה ראיות

צ'וק נהיה בלש
:crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement