|
Geopgraphy Question
|
View this Thread in Original format
| Mikrop |
| Since when is Israel in Europe???? |
|
|
| oDrori |
| We don't belong there geographicaly, but since we don't have any friendly neibours to play with, we hang out with the cool kids. |
|
|
| HyPeRSoNiC |
lol
couldn't have said it better myself
next thing you know, we'll start using euro's instead of shekels............. |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
lol
couldn't have said it better myself
next thing you know, we'll start using euro's instead of shekels............. |
I wish :)
(Now we scared him away) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by oDrori
I wish :)
(Now we scared him away) |
lol |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
We don't belong there geographicaly, but since we don't have any friendly neibours to play with, we hang out with the cool kids. |
lol
:crazy: :tongue2 :toocool: :gsmile: :tongue3
חחחחחחח
קרעת אותי ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
We don't belong there geographicaly, but since we don't have any friendly neibours to play with, we hang out with the cool kids. |
ילד שריטה.... משהו מטורף |
|
|
| Gil Shwarts |
לרוב הוא צודק אבל :)
כל מי שמסביבינו רוצה אותנו מתים
אז מה אנחנו צריכים להיות חלק מהאיזור הזה
בוא נידחף לאירופה :) |
|
|
| Ariels |
?! למה לא אוגנדה
תחשוב היינו יכולים להיות מוקפים בבנות שחורות שמנענעות את התחת כמו בוידיאוקליפים של האמטיוי
it's getting hot in herre....
Ya Man !!!!!!! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Ariels
?! למה לא אוגנדה
תחשוב היינו יכולים להיות מוקפים בבנות שחורות שמנענעות את התחת כמו בוידיאוקליפים של האמטיוי
it's getting hot in herre....
Ya Man !!!!!!! |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שרוט!!!!
נראה לי יותר נכון שחורות קרחות משבט מוקבמבואלמבה
שמכינות ארוחת שבת מזין של נחש וחרא של עטלף |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
שמכינות ארוחת שבת מזין של נחש וחרא של עטלף |
U mean...
Guanoooooo!
(אייס ונטורה שתיים, סרט אגדה) |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by oDrori
U mean...
Guanoooooo!
(אייס ונטורה שתיים, סרט אגדה) |
שדרך אגב
היום ישודר בסינמה 2
:D:D:D:D:D:D:D |
|
|
|
|