return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
נגמר נגמר נגמר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
View this Thread in Original format
arik
סוף שןף נגמרה הטירונות
עכשיו יש לי עוד שבועיים בבקום ואז אולי אני יהיה שחם
שזה משטרה כחולה
כן כן אני יהיה מניאק!!!!!!!:):):):)

מה שלומכם??????
MoSH_MaN
אריקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק

יא מלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך


סוף סוף זה נגמר!!!
nesher
סבבה לך אחי
למרות שאני שונא מניאקים
לא נורא אם תראה אותי עושה איזה משהו
אולי יהיו לי פרוטקציות

:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
oDrori
חחחחחחחח ברכות :)

להיות מניאק זה כיף :)
NyKoN
חחח
מזל"ט אחי..
שכם הכי כיף
:D

עזוב אותך להיות מניאק
לך תרביץ לערבים בשביל הכיף
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
חחח
מזל"ט אחי..
שכם הכי כיף
:D


אחי זה שח"ם ולא שכם
הוא ג'ובניק אז הוא לא יתקרב לערבים בשטחים שכחת?

אריק!!!!! מה קורה אח של אח שלי?!?! הכל טוב??
צריך לעשות משהו אחי... אני רואה את אח שלך בכל מקום ואותך לא... זה לא בסדר
DjNumShum
אחי יש לי חבר שמשרת בשחם אחלה גוב באמת הוא נהנה
YuVaL
אריקקקקקקקקק
מ'מצב אחי
שמח שנגמר לך הסבל של הטירונות!
:)
NyKoN
:\

אופס

מה זה שחם???
Scorchio
הנה הואאאאאאאאאאאאא
איפה היית יא נבלה לא מתקשר לא כלום יא זבל יוצא שבת וככה לא אומר לאחיך אה?
מה המצב אחי
:D

arik
אני בסדר חברה
ממש לא בעינינים פה
אין טרקים אין כלום
אבל אני יסתדר

כן היה סבל אבל עברתי בשלום!!!
luckystrike
quote:
Originally posted by arik
אני בסדר חברה
ממש לא בעינינים פה
אין טרקים אין כלום
אבל אני יסתדר


יו איך אני מכיר את זה !
איזה בעסה זה לחזור הבייתה ולגלות שפיספסת פווול טראקים ...
פתאום מלא אפטיפי שהיו לך נסגרים וכאלה ...
עוד משהוא שחרא בצבא ...
לאט לאט נהיים לא מעודכנים כי אין זמן ...

יאלה לא משנה - העיקר גמרת עם הטירונות החרא הזאת אה ?
איפה עשית אותה ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement