|
Now Wow October (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Optimus
misschien mag hij niet zomaar naar buiten van zijn ouders:D |
Whehehe... niet iedereen is zo benadeeld als jij... :p |
|
|
| TravelDog |
Hahahahahaha!!! Ik heb echt krom gelache van wat hier allemaal staat!!
Geweldig!!
...er staat iets byzonders geplanned in October maar weet niet wat, iets byzonders...nog nooit eerder vertoont....maar ja kan het echt mis hebben. Begin toch echt serieus af te vragen of ik stemmen hoor of alleen maar in kleur droom??? Gosh...
:whip: |
|
|
| TravelDog |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Now @ Wow :D :D |
Hey fouten zijn hier niet toegestaan....@ is een no no!! & mag wel van SuperSjinees.
(Vraag me af of de kroepoek gratis is...:eyes: ) |
|
|
| AlFerox |
:conf:
je komt uit rotterdam en weet niet eens wat de now&wow is??
maar goed, 18 oktober is Reactor in de Now&Wow.. misschien dat je dat bedoelt. maar om nou te zeggen dat zoiets nog nooit vertoond is daar. :rolleyes: |
|
|
| TravelDog |
| quote: | Originally posted by AlFerox
:conf:
je komt uit rotterdam en weet niet eens wat de now&wow is??
maar goed, 18 oktober is Reactor in de Now&Wow.. misschien dat je dat bedoelt. maar om nou te zeggen dat zoiets nog nooit vertoond is daar. :rolleyes: |
:conf: :conf: :conf: :conf: zie je wel...ik droom in kleur want volgens mij heb ik niet gezegd dat ik niet weet waar Now&('speciaal voor supersjineesTin :) )Wow is....
Volgens mij heb ik iets teveel groene M&M's geslikt....:sadgreen: |
|
|
| AlFerox |
| kan deze thread geclosed worden? |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by AlFerox
kan deze thread geclosed worden? |
nee joh, dees wordt sticky gemaakt voor onze dagelijkse flamebehoeften :D |
|
|
| Optimus |
| whehehe, mag je niet zeggen stoute TranceFool:D :p |
|
|
| Chicane |
Speed Garage nix voor je? Of de maandelijkse Flirt avonden?
SAT SEPTEMBER 28
NOW
CLEON MACNACK
LACROIX
ROOG
VISUALS SPECIAL:
IDIOM -'NEW DIALOGS IN VISION &SOUND'
NACHTKUNSTEN ROODKAPJE:
NEELTJE SPRENGERS 'FREAKSHOW OP DE TAST PART 2'
WOW
FLIRT-'MULTIDARLING NIGHT'
IN' DEWAELE BROTHERS (SOULWAX, BE)
EROL ALKAN (TRASH, LONDON)
ENTRÉE 12 EURO
23.00 - 06.00
NOW&WOW heeft haar uiterste best gedaan de SOULWAX broertjes
Stephen en David over te halen een avond te komen draaien in WOW.
En met succes. Deze FLIRT staan de ING DE WAELE BROTHERS
zij aan zij achter de draaitafels.
Deze turntable kunstenaars hebben hun sporen ruimschoots verdiend.
AL jaren zijn ze bijzonder succesvol met hun band SOULWAX en als
DJ duo zorgden ze zelfs op de verjaardag van KYLIE MINOGUE dat de
voetjes van de vloer gingen.
Naast de Belgische ING DE WAELE BROTHERS staat ook de
Engelse grootheid EROL ALKAN op het programma. Hij is resident in de
legendarische club THE END in Londen. Zijn TRASH clubnight is daar een
groot succes. Hij wordt door velen de MASTER OF THE BOOTLEG genoemd.
ECLECTIC POP en NU WAVE is misschien wel de beste manier om zijn sound
te omschrijven. Zorg voor lekkere dansschoentjes of neem desnoods een
paar extra mee. Als je normaal gesproken al graag danst, dan ben je deze avond
niet meer te houden!
Idiom - new dialects in vision & sound
Het publiek in clubs, winkels en cafés wordt overspoeld met steeds heftigere
beats, lichteffecten, rook en snel wisselende beelden. Uitgaan is meer en meer
een multidisciplinaire bezigheid en al lang veel meer dan alleen een dj op een
locatie. Op vrijdag 27 september en zaterdag 28 september speelt Idiom hierop
in en belicht de hedendaagse VJ cultuur.
Door het neerzetten van paralel lopende programma's op vier locaties onderzoeken
wij de verschillende vj stromingen; Performances geluid, licht en beeld, Ontwikkelingen
Studenten, Club VJ's en Experimentele Visuals. De aandacht gaat vooral uit naar de
hedendaagse beeldcultuur de cross-overs tussen beeld, geluid, licht en vormgeving
door middel van een live programmering in Off_Corso (Performances geluid, licht en
beeld), Now&Wow (Club VJ's), Waterfront (Experimentele Visuals) en Rotown (Ontwikkelingen
Studenten). Gasten zijn onder andere: Micha Klein, Eboman en Barkode.
Programma Vrijdag 27 September
Off_Corso - Chocolate; VJ's Office International. DJ's Kid Capri, Real en Code Red.
Rotown - Filmpjes afgestudeerde kunstacademie studenten. DJ Michiel
Programma Zaterdag 28 September
Off_Corso - ON; Joachim vs Stop Motion, Eddie 'Evil' Richards, Itxaso Diaz vs Miss Rafaela,
Secret Cinema vs Barkode
Rotown - Vj's Dirk Roosenburg en Dirty Brown Visuals. Band Lali Puna
Now & WoW - Flirt, multi darling night; VJ's Micha Klein, 00 Master Kaap en Sergio Ulhoa.
DJ's Lacroix, Roog en Cleon Macnack.
Waterfront - Performance Eboman special DVJ set. VJ Multimediaman/VJ Hydrauliks.
DJ Ronnie Hammond. Chill out: Beatnologic Soundsystem.
__________________________
FRI SEPTEMBER 27
GAY PARTY
LIBERATED DRAGS
NOW
FRANCO ROLINI (RIMINI)
VICTOR
LACROIX
WOW
SOPHISTICATED RETRO
LOUNGE HOSTED
BY SQUEEZE
PARTICIPATING ARTISTS
DRAGESTAFETTE
WIG EXCHANGE
MISS BAKSEL CONTEST
(WIN A CARMEN KRULSET)
TRAVA'S DELUXE
PRESALE €16, DOOR €19
OPEN 23.00-06.00
Wat is er toch met de travestieten aan de hand?Zijn ze langzaam ten onder gegaan aan
de commercie? Of zijn ze eigenlijk al weer hip? Kan iemand me trouwens vertellen waar
DIVINE is gebleven?(er wordt gefluisterd dat ze nog leeft)
Deze editie van LIBERATED wordt travestie in de puurste vorm onder de loep genomen.
Doodgewaande klassiekers komen weer tot leven. Voor de onbekende travestieten is
wordt de kans geboden zich te etaleren en mee te doen aan de contest. Je zal hem toch
maar winnen die titel MISS BAKSEL 2002 en die felbegeerde CARMEN KRULSET.
Stoere mannen en verloederde travestieten: De ingrediënten voor een ouderwetse gezellig
feestje.
PRESALE:
ROTTERDAM
STRANO, VAN OLDEBARNEVELDSTRAAT 154
BIJENKORF (CHILL OUT), COOLSINGEL 105
DEN HAAG
GABRIEL CLOTHING, PRINSESTRAAT 73A
CLUB WEARHOUSE, SPUISTRAAT 242
BREDA
OUTFITZ, LANGEBRUGSTRAAT 20
NEXT LIBERATED:
NOVEMBER 08
DECEMBER 13 |
|
|
| TravelDog |
...ja en nu oktober nog...
:whip:
Deze zijn trouwens ook errrrrrg lekker
:confused: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by TravelDog
Hey fouten zijn hier niet toegestaan....@ is een no no!! & mag wel van SuperSjinees.
(Vraag me af of de kroepoek gratis is...:eyes: ) |
Special om het goed te maken:
Now & Wow
:D |
|
|
| tango |
Vrijdag 1 november is er de salou reunie party
Met:
Johan Gielen (zo komt ie ook nog is in de now&wow)
Benny Rodrigues (de organisatie denkt dattie komt, maar hij komt niet) ;)
En verschillende dj's uit spaanse discotheken.
Misschien is dat iets voor je ;)
grtz,
TNG |
|
|
|
|