return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
כ-ו-ס-י-ו-ת
View this Thread in Original format
DjNumShum
תשמעו אנשים אני בבעיה אמיתית
אני מסתובב לי עכשיו שכולם בחופש ומחפש איפה יש כוסיות אבל ראבק אני לא מוצא\ .
אולי אתם יודעים איפה יושבות כוסיות היום? איפה מבלות איפה המקומות המרכזיים :D

מאז שאני כבר לא בבצפר אני לא מעודכן
המצב בקאנטים
יאללה חברס תתחילו לשפוך
ואל תגידו שזה נושא לא קשור למה
כוסיות=זיונים=הנאה=מסיבות=טראנס
:D
DjChook
לא לא לא
פריקיות = פאנק מטליסטיות = מזדיינות = כוסיות = מטאללל

הרבה יותר קל פשוט ונקי

:)
NaOren
חחחחחחחח
חן אתה אידיוטטטטט לגמרה...

מאיפה אתה בארץ?
בים בדר"כ יש כוסיות......
nimrod levi
quote:
Originally posted by DjChook
לא לא לא
פריקיות = פאנק מטליסטיות = מזדיינות = כוסיות = מטאללל

הרבה יותר קל פשוט ונקי

:)


כן תן לפריקית מישהו ששומע רק טראנס...
DjChook
טוב תשמע , הילדה אחת ההכי יפות שאני מכיר וגם הכי כוסית
(אורן אתה יודע מי)

היא מגדירה את עצמה כפאנק מטליסטית

שומעת הרבה פאנק

אבל היא אוהבת גם לאסגו
ובעיקרון כל
VOCAL TRANCE

והיא גם לא תמימה, בוא נגיד את זה ככה

בעיקרון, מה זה משנה איזה מוזיקה הוא או היא שומעים

היא נותנת, הוא חרמן

שילוב מושלם
Scorchio
פריקיות זה או שהן מכוערות תחת
אבל תחת יענו בהגזמה
או שהן פצצות כאלה...
חבל שיש לכל אחת מהן נטיות דיכאוניות
אבל מה אין מה להגיד יש להן קטעים של חרמנות לא נורמלית
יש איזה אחת פריקית בכפר סבא שמוצצת לכל מי שעושה
Oly
שזה קפיצה עם הסקייטבורד למי שלא יודע.
DjChook
חחח
סקייטבורד ופריקים זה לא אותו דבר אחי

סקייטבורד = סקייטרים
אנשים שהולכים עם דיקיז' המכנסים הרחבות האלה

וד"א רושמים
ollie
DjNumShum
quote:
Originally posted by Scorchio
פריקיות זה או שהן מכוערות תחת
אבל תחת יענו בהגזמה
או שהן פצצות כאלה...
חבל שיש לכל אחת מהן נטיות דיכאוניות
אבל מה אין מה להגיד יש להן קטעים של חרמנות לא נורמלית
יש איזה אחת פריקית בכפר סבא שמוצצת לכל מי שעושה
Oly
שזה קפיצה עם הסקייטבורד למי שלא יודע.


אני עושה OLLIE
עם SNOWBOARD
זה גם תופס :D
Scorchio
אז אתה בטח יכול גם לעשות עם סקייט
יאללה סע
:)
itamarsan
נכון הכי הרבה כוסיות נימצאות ביםם בפאבים הקטנים בת''א שם יש באמת פצצות מה חיים אבל הכול תלוי איפה אתה גררר

DjNumShum
אני גר בת"א
ואני חייב להגיד לך שבפאבים הקטנים בת"א אין שום דבר מיוחד
luckystrike
בונאה תפסיקו עם הקיטלוגים האלה ...
מה אתם המפגרים מפוסט ההוא ?
;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement